Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08a7c49-6ca1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027535/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Pełnienie funkcji Operatora zarzadzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości MInP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.73.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396872,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP), wybudowanym w ramach realizacji Projektu pn. „Rozszerzenie zaplecza wspierania biznesu o Mielecki Inkubator Przedsiębiorczości dla małych firm (MInP) oraz poprawa dostępności komunikacyjnej Mieleckiego Parku Przemysłowego jako kontynuacja projektu zrealizowanego przez Agencje Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013 współfinansowanego przez Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zarządzanie Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP) będzie odbywać się w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 16 grudnia 2014r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) pomocy finansowej na rozwój ośrodków innowacyjności w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 oraz umowę o dofinansowanie Projektu nr POPW.01.03.00-18-003/14-00 z dnia 30.01.2015r. i będzie obejmować w szczególności:
1) prowadzenie działalności mającej na celu zapewnienie korzystnych warunków do powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność badawczą, rozwojową lub innowacyjną zgodnie z § 4, ust. 1 pkt 2) ww. Rozporządzenia;
2) zarządzanie nieruchomością (budynek Inkubatora MInP wraz z przyległym parkingiem i terenami zieleni);
3) prowadzenie aktywnej działalności promocyjnej i informacyjnej projektu stwarzającej zachętę dla potencjalnych przedsiębiorców do podjęcia działalności gospodarczej na terenie MInP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170005093
7.3.3) Ulica: Chopina 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Utrzymanie zieleni, czyszczenie letnie i zimowe dróg i placów -39,67%- Firma ROKO Bąk Małgorzata, 39-331 Chorzelów 196;
2. Usługa ochrony obiektu - 6,57%- Soter Sp. z o.o. ul. Obrońców Pokoju 29, 36-100 Kolbuszowa;
3. Wykonanie przeglądów technicznych - branża budowlana - 0,48% - Firma Projektowo Usługowa EPRO Ewa Wiącek, ul. Biernackiego 1, 39-300 Mielec;
4. Przegląd i konserwacja urządzeń przeciwpożarowych, aktualizacja inst. bezpieczeństwa pożarowego - 0,51%- Zakład Konserwacji i Napraw sprzętu P/Poż Marek Pieróg, ul. Witosa 28-, 39-300 Mielec;
5. Usługi konserwacyjne w budynku - 11,73% - Biuro Analiz Energetycznych Bogusław Dziedzic, ul. Botaniczna 4/3, 39-300 Mielec;
6. Pomiary elektryczne -1,59%- Biuro Analiz Energetycznych Bogusław Dziedzic, ul. Botaniczna 4/3, 39-300 Mielec;
7.Wykonanie przeglądów technicznych - branża budowlana - 0,45% - Usługi Projektowe Zbigniew cieśla, ul. Bajana 14/12, 39-300 Mielec;
8. Pozostałe - 39% - Firma nie jest jeszcze znana.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "MARR" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "MARR" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.