Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00439514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/38/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400800,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Zamówienia w ramach części 1 obejmuje:1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu
MS Excel - poziom średniozaawansowany
MS Excel - poziom zaawansowany
MS Word - poziom średniozaawansowany
MS Word - poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Fakt użytkowania w organizacji pakietów MS Office 2016, MS Office 2021 oraz w mniejszej ilości MS Office 2019.
3) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
4) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z jednej części zamówienia z terminami szkoleń z pozostałych części zamówienia.
5) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
6) Wykonawca przeprowadzi testy poziomujące z zakresu materiału szkoleniowego przed realizacją usługi, w celu dopasowania poziomu wiedzy Uczestników do właściwych grup.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania z oprogramowania i kompetencji cyfrowych w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 102336,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania procesamii projektami
Przedmiot Zamówienia w ramach części 2 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Agile HR
Scrum dla Scrum Teamu
Zarządzanie projektami IT
ITIL
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia.
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 98888,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – szkolenia specjalistyczne z zakresu analityki biznesowej/inżynierii wymagańPrzedmiot Zamówienia w ramach części 3 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Zostań analitykiem - analiza biznesowa/inżynieria wymagań (poziom podstawowy)
Analiza biznesowa/inżynieria wymagań – poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18. 12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60103,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – szkolenia specjalistyczne z zakresu cyberbezpieczeństwaPrzedmiot Zamówienia w ramach części 4 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Bezpieczeństwo IT
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14733,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – szkolenia specjalistyczne z zakresu języków programowaniaPrzedmiot Zamówienia w ramach części 5 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
R – poziom podstawowy
R – poziom zaawansowany
Zastosowanie SOTA w przetwarzaniu konkretnych danych
Testy automatyczne i Test Driven Design w JavaScript
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 45439,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – szkolenia specjalistyczne z zakresu Google WorkspacePrzedmiot Zamówienia w ramach części 6 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Google Workspace
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, , przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
5) Przygotowania środowiska szkoleniowego w ramach Google Workspace for Education Fundamentals.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 79299,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTRONIC Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721065862
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 37
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-896
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43440,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. GEPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-00-01-963
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 75/44
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-523
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do części 6, do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 6, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.