eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e815cc7-682e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/38/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400800,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Zamówienia w ramach części 1 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu
MS Excel - poziom średniozaawansowany
MS Excel - poziom zaawansowany
MS Word - poziom średniozaawansowany
MS Word - poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Fakt użytkowania w organizacji pakietów MS Office 2016, MS Office 2021 oraz w mniejszej ilości MS Office 2019.
3) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
4) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z jednej części zamówienia z terminami szkoleń z pozostałych części zamówienia.
5) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
6) Wykonawca przeprowadzi testy poziomujące z zakresu materiału szkoleniowego przed realizacją usługi, w celu dopasowania poziomu wiedzy Uczestników do właściwych grup.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania z oprogramowania i kompetencji cyfrowych w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 102336,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania procesami
i projektami

Przedmiot Zamówienia w ramach części 2 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Agile HR
Scrum dla Scrum Teamu
Zarządzanie projektami IT
ITIL
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia.
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 98888,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – szkolenia specjalistyczne z zakresu analityki biznesowej/inżynierii wymagań
Przedmiot Zamówienia w ramach części 3 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Zostań analitykiem - analiza biznesowa/inżynieria wymagań (poziom podstawowy)
Analiza biznesowa/inżynieria wymagań – poziom zaawansowany
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18. 12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 60103,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – szkolenia specjalistyczne z zakresu cyberbezpieczeństwa
Przedmiot Zamówienia w ramach części 4 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Bezpieczeństwo IT
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14733,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – szkolenia specjalistyczne z zakresu języków programowania
Przedmiot Zamówienia w ramach części 5 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
R – poziom podstawowy
R – poziom zaawansowany
Zastosowanie SOTA w przetwarzaniu konkretnych danych
Testy automatyczne i Test Driven Design w JavaScript
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia.
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 45439,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – szkolenia specjalistyczne z zakresu Google Workspace
Przedmiot Zamówienia w ramach części 6 obejmuje:
1) Opracowanie szczegółowego harmonogramu szkolenia dopasowanego do specyfiki Zamawiającego oraz jego realizacji, z zakresu:
Google Workspace
uwzględniający co najmniej następującego ograniczenia:
2) Konieczność zaproponowania 2-3 terminów na realizację każdego szkolenia, , przy czym wykonawca ma zapewnić jeden termin umożliwiający pełny udział w szkoleniu uczestników zdalnych..
3) Konieczność skorelowania terminów szkoleń z terminami szkoleń z innych części zamówienia
4) Konieczność zakończenia realizacji wszystkich szkoleń objętych przedmiotem zamówienia nie później niż 18.12.2023.
5) Przygotowania środowiska szkoleniowego w ramach Google Workspace for Education Fundamentals.

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników Zamawiającego do skutecznego wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w realizacji zadań zawodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 79299,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40425,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTRONIC Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721065862

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 37

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-896

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40425,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43440,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert w części 2, w części 3 oraz w części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie w częściach 2, 3 oraz 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. GEPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-00-01-963

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 75/44

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-523

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do części 6, do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 6, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.