Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego, odzieży, obuwia oraz pucharów i smarów - sprawa 49/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=711088191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sportowego, odzieży, obuwia oraz pucharów i smarów - sprawa 49/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2209026c-9c4a-4ed4-ace0-79d4e943d2c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa odzieży i obuwia sportowego, sprzętu i akcesoriów sportowych, materiałów konserwacyjnych sprzęt / urządzenia sportowe, materiały survivalowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282391,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Rodzaj przedmiotu zamówienia określony został szczegółowo dokumentacja zamówienia.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 133-pozycje asortymentowe, w tym m.in.: piłka do siatkówki, piłka do koszykówki, piłka do futsalu, piłka nożna, okulary przeciwsłoneczne z polaryzacją, okulary pływackie, skakanka, czepek pływacki, piłeczki do tenisa stołowego, plecaki turystyczne, igły do piłek, uchwyty do pompek, gwizdek sędziowski, deska do ćwiczeń, skrzynia gimnastyczna, odskocznia gimnastyczna, hantle, plecaki sportowe, stoper, piłka do siatkówki, piłka do siatkówki plażowej, nakolanniki, siatka do siatkówki, słupki do siatkówki, płotek do tenisa, torba na piłki, piłki do tenisa ziemnego, naciąg tenisowy, ręczniki sportowe, tyczka slalomowa, osłona do słupków siatki, płetwy pływackie, łapki wiosełka pływackie, kompresor akumulatorowy, ochraniacze piłkarskie, piłka do koszykówki, siatka do tenisa stołowego, drabinka koordynacyjna, wałek do masażu, pas kulturystyczny, liny do ćwiczeń, bojka ratownicza, owijka zewnętrzna do rakiety, linie do badmintona, tablica do gry w koszykówkę, słupki do siatkówki, drążek gimnastyczny, piłka do tenisa stołowego, okładzina do tenisa stołowego, siatka do stołu tenisowego, rakieta do tenisa stołowego, stół do tenisa stołowego, taśmy do ćwiczeń, odważniki, gumy do ćwiczeń, numer startowy, pachołek treningowy, narzutka-znacznik treningowy, tyczka do biegu, mata do ćwiczeń, pompka do piłek, materac gimnastyczny, tyczki do biegu wahadłowego, piłki lekarskie, maty amortyzujące pod ciężary, podłoga sportowa puzzle, tarcza trenerska, zegarki sportowe, siatka do bramek do piłki ręcznej, drabinka treningowa, rower spinningowy.
►Miejsce dostawy:
- magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w sposób jednorazowy w okresie
2-miesięcy od dni zawarcia umowy (maksymalnie do 30.10.2024 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18523000-1 - Stopery
18931100-5 - Plecaki
18932000-1 - Torby sportowe
22000000-0 - Druki i produkty podobne
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33733000-7 - Okulary przeciwsłoneczne
34928450-7 - Pachołki
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
37312500-3 - Gwizdek
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37412300-2 - Sprzęt i akcesoria do surfowania i pływania
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441300-4 - Rowery stacjonarne
37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37451730-0 - Piłkarskie pomoce treningowe
37452110-5 - Lotki do badmintona
37452700-8 - Tenis
37452910-3 - Standardowe wyposażenie sali gimnastycznej do siatkówki
37452920-6 - Magazynek na piłki lub siatki do siatkówki
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego
37535292-0 - Liny do wspinania
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
38425100-1 - Manometry
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 145419,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Rodzaj przedmiotu zamówienia określony został szczegółowo dokumentacja zamówienia.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 74-pozycje asortymentowe, w tym m.in.: czapka zimowa damska, czapka letnia, koszulka sportowa, dres sportowy damski, kurtka z tkanin wysokotechnicznych zimowa i letnia, dres wodoodporny dla instruktora, spodenki sportowe, spodnie a tkanin technicznych letnie, spodenki
z tkanin wysokotechnicznych zimowe, spodenki z tkanin wysokotechnicznych wodoodporne, kurtka membranowa, bielizna termoaktywna letnia, kurtka wodoodporna z tkanin wysokotechnicznych, kostium pływacki jednoczęściowy damski, rękawice treningowe sportowe, rękawice sportowe zimowe, skarpety zimowe, dres sportowy reprezentacyjny, komplet tenisowy męski, dres ortalionowy, strój siatkarski, strój piłkarski, strój koszykarski, koszulka sportowa, kimono do judo, spodenki sportowe, spodenki bramkarskie do piłki nożnej, komplet tenisowy męski, dres reprezentacyjny, bluza bramkarska, spodenki kąpielowe, rękawice sportowe, dres sportowy, dres treningowy, spodenki do biegania, numery startowe, skarpetki sportowe, kurtki sportowe, koszulka do koszykówki.
►Miejsce dostawy:
- magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w sposób jednorazowy w okresie 2-miesięcy od dni zawarcia umowy (maksymalnie do 30.10.2024 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 82530,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia sportowego zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Rodzaj przedmiotu zamówienia określony został szczegółowo dokumentacja zamówienia.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 16-pozycji asortymentowych, w tym m.in.: obuwie do piłki halowej, obuwie sportowe do koszykówki, klapki basenowe, obuwie sportowe letnie, buty do tenisa ziemnego, buty turystyczne letnie, buty turystyczne zimowe, obuwie sportowe zimowe, klapki basenowe, buty do tenisa stołowego, obuwie sportowe letnie, buty do biegania, buty turystyczne zimowe.
►Miejsce dostawy:
- magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w sposób jednorazowy w okresie 2-miesięcy od dni zawarcia umowy (maksymalnie do 30.10.2024 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18820000-3 - Obuwie sportowe
4.5.5.) Wartość części: 37414,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa pucharów i smarów zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją oraz warunkami w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Rodzaj przedmiotu zamówienia określony został szczegółowo dokumentacja zamówienia.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 26-pozycji asortymentowych, w tym m.in.: puchar duży, puchar średni, puchar mały, medale, spray do linek stalowych, plak pianka do plastików, zabezpieczenie gwintów, płyn do czyszczenia skór, ścierka z mikrofibry, płyn do prania odzieży sportowej, farba spray czarna, siwa, biała, rozpuszczalnik uniwersalny, olej silikonowy do smarowania bieżni. Papier ścierny, preparat konserwująco-naprawczy, silikonowy spray, płyn do dezynfekcji.
►Miejsce dostawy:
- magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
►Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w sposób jednorazowy w okresie 2-miesięcy od dni zawarcia umowy (maksymalnie do 30.10.2024 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
18512200-3 - Medale
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
24951120-2 - Smar silikonowy
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39298700-4 - Trofea
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 17026,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236018,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236018,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236018,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236018,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zakresie zadania nr 2 podlegają odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40647,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40647,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40647,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40647,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13296,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13296,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7422288464
7.3.4) Miejscowość: Baranowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-730
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13296,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa sprzętu ratowniczego dla KW PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.