eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słaboszów"Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57

1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b35d80b-1963-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5791404,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”

Część 1*
1) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 845/1 OD KM 0+000 DO KM 0+719 W MIEJSCOWOŚCI KALINA WIELKA
2) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 798/1 OD KM 0+000 DO KM 0+470 i w km 0+790 – 1+319 , W MIEJSCOWOŚCI KALINA WIELKA
3) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 823, 824/1, OD KM 0+000 DO KM 0+038 I OD KM 0+050 DO KM 0+305 W MIEJSCOWOŚCI ILKOWICE , ZBIGAŁY
4) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 386/1 OD KM 0+000 DO KM 0+998 W MIEJSCOWOŚCI MACIEJÓW
5) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 169, 53/2, 522, 523 OD KM 0+000 DO KM 0+999 W MIEJSCOWOŚCI JANOWICE

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 2928789,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”

Część 2
1) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 350/1 OD KM 0+000 DO KM 0+870 W MIEJSCOWOŚCI JAZDOWICE
2) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 841/2 OD KM 0+000 DO KM 0+944 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZÓW
3) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 280/1 OD KM 0+000 DO KM 0+899 W MIEJSCOWOŚCI WYMYSŁÓW
4) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 745/1 OD KM 0+000 DO KM 0+995 W MIEJSCOWOŚCI SŁUPÓW
5) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 604, 607, 618 OD KM 0+000 DO KM 0+997 W MIEJSCOWOŚCI KROPIDŁO

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 2862614,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2747793,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3102089,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2747793,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 659-000-38-75

7.3.4) Miejscowość: Węgrzce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-086

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2747793,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2819532,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3295171,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2819532,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 659-000-38-75

7.3.4) Miejscowość: Węgrzce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-086

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2819532,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.