Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302634/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57
1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b35d80b-1963-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5791404,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”Część 1*
1) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 845/1 OD KM 0+000 DO KM 0+719 W MIEJSCOWOŚCI KALINA WIELKA
2) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 798/1 OD KM 0+000 DO KM 0+470 i w km 0+790 – 1+319 , W MIEJSCOWOŚCI KALINA WIELKA
3) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 823, 824/1, OD KM 0+000 DO KM 0+038 I OD KM 0+050 DO KM 0+305 W MIEJSCOWOŚCI ILKOWICE , ZBIGAŁY
4) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 386/1 OD KM 0+000 DO KM 0+998 W MIEJSCOWOŚCI MACIEJÓW
5) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 169, 53/2, 522, 523 OD KM 0+000 DO KM 0+999 W MIEJSCOWOŚCI JANOWICE
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 2928789,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słaboszów”Część 2
1) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 350/1 OD KM 0+000 DO KM 0+870 W MIEJSCOWOŚCI JAZDOWICE
2) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 841/2 OD KM 0+000 DO KM 0+944 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZÓW
3) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 280/1 OD KM 0+000 DO KM 0+899 W MIEJSCOWOŚCI WYMYSŁÓW
4) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 745/1 OD KM 0+000 DO KM 0+995 W MIEJSCOWOŚCI SŁUPÓW
5) PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ DZ. NR EWID. 604, 607, 618 OD KM 0+000 DO KM 0+997 W MIEJSCOWOŚCI KROPIDŁO
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 2862614,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2747793,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3102089,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2747793,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 659-000-38-75
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2747793,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2819532,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3295171,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2819532,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,WALKOR’’ Zakład Robót Drogowych i Ogólnobudowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 659-000-38-75
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LUCJAN ORDYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2819532,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SŁABOSZÓW
więcej: przetargi SŁABOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zad inwest pn.: Budowa pomieszczeń laboratoryjnych w Łukasiewicz - ICiMB w Warszawie przy ul. Kupieckiej Warszawa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.