Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Wiejskiej 111 w Rachowicach etap I - termomodernizacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Wiejskiej 111 w Rachowicach etap I - termomodernizacja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55caa8f-679e-4251-98ad-104a0e343973
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na Modernizację energetyczną budynku komunalnego przy ul. Wiejskiej 111 w Rachowicach etap I - termomodernizacja, nie złożono żadnej oferty. W związku z brakiem ofert Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej reki na ww. zadanie, zgodnie z art. 305 pkt. 2 uPzp, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot inwestycji
Przedmiotem opracowania jest wykonanie ocieplenia budynku mieszkalnego z częścią usługową – przedszkolem w Rachowicach przy ul. Wiejskiej 111, wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania pn: „Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Wiejskiej 111 w Rachowicach – etap I”.
2.Zakres opracowania
Zakres opracowania musi być zgodny z projektem technicznym, oraz audytem energetycznym będącymi załącznikami do SWZ. W zakresie opracowania zawarte są rozwiązania architektoniczne i konstrukcyjne, jak również dane aktualne stanu technicznego budynku wraz z określeniem optymalnego wariantu termomodernizacji.
3.Przeznaczenie obiektu i funkcja
Budynek pełni funkcję mieszkalną - lokale mieszkalne, oraz usługową – przedszkole. Funkcja
pozostaje bez zmian. Bryła obiektu – budynek o prostej zwartej bryle na planie prostokąta, z dobudowaną niższą częścią Ochotniczej Straży Pożarnej [będącej poza zakresem opracowania]; podstawa prostokąta o wym. gabarytowych ~25 x 12,5 m, podpiwniczony; wysokość elewacji ~10 - 11 m. Dach czterospadowy z odwonieniem zewnętrznym. Wjazd na działkę zlokalizowano od strony wschodniej i północnej. Dojazd do budynku zapewniony poprzez utwardzoną drogę dojazdową bezpośrednio z ul. Wiejskiej.
4.Opis rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z cegieł na zaprawie cem.-wap.
5.Zakres prac
Zakres robót zakłada docieplenie budynku wraz z częściową wymianą stolarki okiennej, roboty remontowe w części wspólnej obiektu, nową aranżację/wizualizację elewacji wraz z przygotowaniem szafki gazowej na ścianie budynku oraz przejściem przez ścianę przewodu gazu w rejonie szafki gazowej do kotłowni, który należy wykonać w rurach ochronnych wg. normy BN-72/8976-62 oraz normy BN-82/8976-50 (do wglądu projekt gazu, który będzie wykonany w II Etapie). Z zakresu wyłącza się dział 2.2 tj. piwnica (pomieszczenie techniczne, kotłownia wraz z naprawą ścian + malowanie oraz podłoga w pomieszczeniu kotłowni tj. pkt. 2.2.1 i 2.2.2) - wykonany w II Etapie.
Sposób i formę docieplenia dobrano na podstawie audytu energetycznego. Projekt ETAPU I nie obejmuje instalacji gazowej wraz z źródłem ciepła tj. doprowadzenia instalacji gazu do budynku oraz wewnętrznej instalacji gazowej. Natomiast, należy w elewacji zgodnie z projektem wykonać przejście przez ścianę i założyć/wykonać skrzynkę gazową w której, w ETAPIE II zostanie zamontowany zawór odcinający Dn 32 w ścianie budynku.
WSZYSTKIE MATERIAŁY STOSOWANE DO WYKONANIA PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ POWINNY SPEŁNIAĆ WARUNEK NRO (NIE ROZPRZESTRZENIANIA OGNIA).
UWAGA: ZAKRES ROBÓT ZGODNY Z ZAŁĄCZONYM PROJEKTEM ORAZ AUDYTEM ENERGETYCZNYM. ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE WYKONAWCĘ DO ZŁOŻENIA W POWIATOWY INSPEKTORACIE NADZORU BUDOWLANEGO W GLIWICACH Z SIEDZIBĄ PRZY UL. ZYGMUNTA STAREGO 17 GLIWICE ZAWIADOMIENIA O ROZPOCZĘCIU PRAC BUDOWLANYCH WRAZ Z ODPOWIEDNIMI ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZŁOŻENIA W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W STAROSTWIE POWIATOWYM W GLIWICACH WNIOSKU O OPIECZĘTOWANIE DZIENNIKA BUDOWY. NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLAMYMI WINIEN PROWADZIĆ KIEROWNIK BUDOWY Z ODPOWIEDNIMI UPRAWNIENIAMI ZGODNYMI Z AKTUALNYM PRAWEM BUDOWLANYM, JEŚLI ZAISTNIEJE TAKA KONIECZNOŚĆ.
6. Uwagi ogólne
• Roboty budowlane powinny być wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej oraz audytu energetycznego.
• Roboty budowlane muszą być prowadzone pod nadzorem osób wykwalifikowanych
i doświadczonych, posiadających odpowiednie uprawniania oraz wiedzę z zakresu BHP.
• Teren, na którym prowadzone są roboty budowlane należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi.
• Do usuwania gruzu w czasie robot rozbiórkowych należy stosować zsuwnice pochyle lub rynny zsypowe. Rynny zsypowe powinny mieć zabezpieczenia przed wypadaniem gruzu.
• Elementy i materiały z demontażu powinny być usunięte z terenu budowy w sposób
i terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót.
7. Zgodność robót z dokumentacją (Projektową (DP) i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST)).
• Dokumentacja projektowa (DP), specyfikacje techniczne (ST) oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Inspektora Nadzoru Wykonawcy stanowią część umowy (kontraktu), a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
• Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. W przypadku rozbieżności opis wymiarów ważniejszy jest od odczytów ze skali rysunków. Wszystkie wykonane Roboty i dostarczone materiały będą zgodne z (DP) i (ST).
• W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z (DP) lub (ST)
i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt wykonawcy.
• Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót lub w innych dokumentach określających wymagania Inwestora, jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonaniem zamówienia nie zwalnia Wykonawcy robót budowlanych od ich stosowania.
• Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą w najwyższym stopniu nadającymi się do niniejszych robót. Będą fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości, wolne od wad fabrycznych
i o długiej żywotności oraz wymagające minimum obsługi, posiadające odpowiednie atesty lub deklaracje zgodności. Materiały, wyroby i urządzenia nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy lub złożone
w miejscu wskazanym przez Inspektora budowy.
• Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691612270
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Żeleńskiego-Boya 16
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-113
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI SOŚNICOWICE
więcej: przetargi SOŚNICOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.