Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439376/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00445740/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00454314/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa parkomatów oraz świadczenie usług pobierania opłat za pomocą parkomatów na parkingach miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300
1.5.8.) Numer faksu: +48338579330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ustron.bip.info.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa parkomatów oraz świadczenie usług pobierania opłat za pomocą parkomatów na parkingach miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa2b5ea-64bc-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030814/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dostawa parkomatów oraz świadczenie usług pobierania opłat za pomocą parkomatów na parkingach miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 768292,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa parkomatów oraz świadczenie usług pobierania opłat za pomocą parkomatów na parkingach miejskich w Ustroniu.
Zakres zamówienia obejmuje obsługę dziewięciu parkingów znajdujących się przy: ul. Nadrzecznej, ul. Słonecznej, ul. Grażyńskiego, ul. Cieszyńskiej, ul. A. Brody, ul. Rynek 4, ul. Wiklinowej, Al. Legionów i parking przy Rynku w Ustroniu.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone oraz będące w jego posiadaniu parkomaty pracowały w jednym systemie. Dostarczone urządzenia muszą posiadać cechy techniczne i funkcjonalności zgodne z obecnie posiadanym przez Zamawiającego urządzeniem oraz posiadać możliwość połączenia karty mieszkańca z systemem parkingowym.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
1) dostarczyć i zamontować własne parkomaty solarne z klawiaturą do wprowadzania numeru rejestracyjnego pojazdu, z możliwością płatności monetami i kartami płatniczymi, w ilości:
a) na parking przy ul. Nadrzecznej – 2 parkomaty,
b) na parking przy ul. Słonecznej - 2 parkomaty,
c) na parking przy ul. Grażyńskiego – 4 parkomaty
d) na parking przy ul. Cieszyńskiej - 1 parkomat,
e) na parking przy ul. Rynek 4 – 1 parkomat,
f) na parking przy ul. A. Brody – 1 parkomat.
g) na parking przy ul. Wiklinowej – 1 parkomat sezonowo od 1 maja do 30 września każdego roku,
h) na parking przy Al. Legionów – 1 parkomat sezonowo od 1 maja do 30 września każdego roku.
2) sukcesywnie serwisować urządzenia (parkomaty) w szczególności poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do obsługi parkomatów oraz ponosić koszty związane z prowizją za obsługę kart płatniczych,
3) prowadzić kontrolę uiszczania opłat przy użyciu własnego mobilnego systemu kontrolerskiego - 2 razy dziennie przez wszystkie dni tygodnia na parkingach wymienionych w p-kcie 1 oraz na parkingu przy ul. Rynek.
Minimalny dochód Zamawiającego z tytułu pobierania opłat za parkowanie pojazdów w okresie realizacji umowy winien wynieść nie mniej niż 2.000.000 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATPARK Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5472213438
7.3.3) Ulica: Stokrotek 51
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- "Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne."
- SZPiFP-119-24 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.