eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokSukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na sześć części do Przedszkola Samorządowego Nr 82 Stumilowy Las w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na sześć części do Przedszkola Samorządowego Nr 82 Stumilowy Las w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 82 "STUMILOWY LAS" W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 82

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200405280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zbigniewa Herberta 63

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-779

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6883287

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps82@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole82.bialystok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a076198a-1b28-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na sześć części do Przedszkola Samorządowego Nr 82 Stumilowy Las w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a076198a-1b28-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00270874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.82-26.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480422,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 1 - MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 87115,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 2 - MROŻONE WARZYWA, OWOCE, RYBY Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 52765,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 3 - NABIAŁ Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 87937,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 4 - PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 25958,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 5 - WARZYWA, OWOCE, JAJA Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 119939,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 6 - ARTYKUŁY SUCHE Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia. 3. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 106706,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MIĘSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050628863

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 48

7.3.4) Miejscowość: Turośń Kościelna

7.3.5) Kod pocztowy: 18-106

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46787,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46787,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46787,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN WŁODZIMIERZ GROCHULSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200063069

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 24/21

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46787,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109728,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109728,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109728,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000437174

7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109728,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15474,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16619,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15474,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIĘSNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 052023176

7.3.3) Ulica: ul. Dojnowska 61/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-557

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15474,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93589,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93589,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW POPOW – PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWOUSŁUGOWE „MANGO” DETAL-HURT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050294988

7.3.3) Ulica: ul. Poddolna 63

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93589,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w trybie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnia niniejszą część postępowania przetargowego, bowiem jedyna złożona oferta w powyższej części podlega odrzuceniu.

Złożona oferta w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

n.d.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.