eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślREMONT DACHU W SOSW NR 1 PRZY UL. KOPERNIKA 14 W PRZEMYŚLU



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU W SOSW NR 1 PRZY UL. KOPERNIKA 14 W PRZEMYŚLU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/954875

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU W SOSW NR 1 PRZY UL. KOPERNIKA 14 W PRZEMYŚLU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae94f71-c154-4e42-ace2-794984a1f561

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003456/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dachu w SOSW nr 1 przy ul. Kopernika 14 w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2583008,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku SOSW nr 1 w Przemyślu wraz z robotami towarzyszącymi:
1) przemurowanie trzonów kominowych z wyprowadzeniem ponad połać dachu;
2) wykonanie żelbetowych czapek kominowych na trzonach kominowych;
3) wykonanie bocznych wylotów w trzonach kominowych i osadzenie kratek;
4) przemurowanie murów ogniowych w miejscach zniszczeń;
5) wykonanie nowych obróbek blacharskich czapek kominowych, trzonów kominowych i murków ogniowych;
6) wymiana zniszczonych elementów drewnianych więźb dachowych jednospadowych i dwuspadowych – krokwie, płatwie, miecze zastrzały, kleszcze, tramy, słupy;
7) oczyszczenie wszystkich elementów drewnianych więźby dachu;
8) impregnacja preparatem grzybobójczym i ogniochronnym drewnianych elementów więźby dachu;
9) wykonanie wiatroizolacji na połaciach dachu z folii paroprzepuszczalnej;
10) wykonanie deskowania i łacenia pod pokrycie dachu;
11) wykonanie nowego pokrycia z blachy stalowej panelowej na rąbek stojący zatrzaskowy;
12) wykonanie nowego pokrycia lukarn z blachy płaskiej;
13) wykonanie rynien, rur spustowych oraz gzymsów i obróbek blacharskich;
14) wykonanie i zamontowanie okien (ramy okienne drewniane pojedynczo szklone) w lukarnach dachowych;
15) wykonanie instalacji odgromowej na połaciach dachu, zwodów i uziomów;
16) wykonanie wyłazów dachowych;
17) montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych;
18) demontaż wtórnych pomieszczeń na poddaszu;
19) demontaż zbędnych urządzeń c.o. na poddaszu;
20) budowa, przebudowa i udrożnienie przewodów kominowych w całym budynku z doprowadzeniem przewodów wentylacji do pomieszczeń budynku;
21) malowanie pomieszczeń w których wykonano przebudowy wentylacji;
22) remont drzwi wejściowych na poddasze;
23) wykonanie tablicy informacyjnej;
24) wymiana gzymsu profilowanego z blachy;
25) roboty związane z wymianą pokrycia dachu przybudówki od strony podwórza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3149267,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3149267,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149267,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK - Budowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922309910

7.3.3) Ulica: Tyniowice 66

7.3.4) Miejscowość: Roźwienica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-565

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149267,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.