Og³oszenie z dnia 2022-12-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00032691/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 655468500
1.5.8.) Numer faksu: 655454266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zak³ad Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4eb40427-81d9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00511496
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUs³ugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Wszystkie dokumenty przekazane przez Wykonawcê musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Karny w Rawiczu, 63-900 Rawicz, ul.17-go Stycznia 28;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iodo_zk_rawicz@sw.gov.pl, telefon 65 546 85 00; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy oleju opa³owego do celów grzewczych.", numer sprawy: D/P.2232.22.2022.SW prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/P.2232.22.2022.SW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy do Zak³adu Karnego w Rawiczu oleju opa³owego lekkiego L-1, spe³niaj±cego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 (Przetwory naftowe - Oleje opa³owe) lub normy równowa¿nej o nastêpuj±cych w³a¶ciwo¶ciach:
1) gêsto¶æ w 15 °C - max. 860 kg/m3;
2) warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zap³onu - min. 56°C;
4) lepko¶æ kinematyczna w 20 °C - max. 6,00 mm2/s;
5) sk³ad frakcyjny:
- do 250 °C destyluje, max. 65% (V/V),
- do 350 °C destyluje, min. 85% (V/V);
6) temperatura p³yniêcia, max. - 20°C;
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej - max. 0,3% (m/m);
8) zawarto¶æ siarki - max. 0,10% (m/m);
9) zawarto¶æ wody - max. 200 mg/kg;
10) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych - max. 24 mg/kg;
11) pozosta³o¶æ po spopieleniu - max. 0,01% (m/m).
12) dodatkowo musz± byæ spe³nione warunki jako¶ci zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2008 ) oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054).
2. Szcunkowa ilo¶æ przedmiotu zamówienia – 100 m3
3. Termin realizacji dostaw wyznacza siê od: podpisania umowy przez 4 miesi±ce.
4. Dostawy oleju opa³owego bêd± realizowane do 3 sztuk zbiorników o ³±cznej pojemno¶ci 15000 l., minimalna ilo¶æ jednorazowego zamówienia to 5000 l.
5. Wykonawca dostarczaæ bêdzie olej opa³owy w³asnym transportem, na swój koszt.
6. Realizacja dostaw odbywaæ siê bêdzie w uzgodnionych terminach, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 08:00 do 13:00.
7. W dniu dostawy oleju opa³owego Wykonawca dostarczy: dowód dostawy – WZ wydanej ilo¶ci oleju, ¶wiadectwo jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego wystawione przez jego producenta, okre¶laj±ce parametry jako¶ciowe, kopiê wa¿nego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzenia pomiarowego (przep³ywomierza) cysterny dostarczaj±cej olej opa³owy.
8. Transport oleju opa³owego winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotycz±cych bezpieczeñstwa po¿arowego, ochrony ¶rodowiska.
9. Przepompowywanie oleju do zbiorników Zamawiaj±cego bêdzie siê odbywa³o w obecno¶ci osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego.
10. Czêstotliwo¶æ dostaw: zgodnie z zamówieniami Zamawiaj±cego, minimum 1 raz w tygodniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:a) posiada odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie;4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej do nale¿ytego wykonania zamówienia – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.2. Zamawiaj±cy dokona oceny, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± o¶wiadczeñ stanowi±cych za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) tj.:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e ten dokument uzyskaæ z pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (§ 13 rozp., rop którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp);2) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochrone konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020, poz. 1076 ze zm) – wzór o¶wiadczenia za³±cznik nr 5 do SWZ;3) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania sk³adane w zwi±zku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - wzór o¶wiadczenia za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ, ewentualnie pe³nomocnictwa - je¿eli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;2) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 462 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;3) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê dostaw;4) dzia³ania si³y wy¿szej (rozumianej jako wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu, wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przez zawarciem umowy, której w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub przezwyciê¿yæ, oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu umowy;5) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;6) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca lub Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci;7) zmiany w zakresie podatku VAT – Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty powiêkszonej lub pomniejszonej o obowi±zuj±c± stawkê podatku od towarów i us³ug na dzieñ wystawienia faktury VAT; 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. W przypadku konieczno¶ci dokonania jakiejkolwiek zmiany, o której mowa w ust. 4, po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y uzasadnienie powsta³ej okoliczno¶ci.3. Zmiana danych zwi±zanych ze zmianami administracyjno – organizacyjno – prawnymi stron umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporz±dzenia aneksu. Strony zobowi±zane s± do wzajemnego zawiadomiania o zaistnia³ych zmianach ich dotycz±cych, maj±cych znaczenie dla realizacji umowy. Zawiadomienie winno byæ dokonywane niezw³ocznie. Do czasu otrzymania zawiadomienia zmiana nie wywo³uje skutku wzglêdem drugiej Strony.4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych jest niewa¿na.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-05 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 09:45
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-03
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Indywidualne wsparcie logopedyczne w ram. real. pr. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastêpczej w podregionie leszczyñskim, w ram. programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wlkp 2021 - 2027
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i m³odzie¿y przeb. w pieczy zast. w ram. real. pr. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastêpczej w podr. leszczyñskim, Pr. Fu. Eur. dla Wlkp 2021- 2027.
wiêcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego na rok 2025 na potrzeby ZS-P w £êczycach"
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do MOW w Samostrzelu
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa oleju opa³owego do kot³owni budynku administracyjnego Nadle¶nictwa Bircza w latach 2025-2026r."
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.