eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWykonanie remontu dróg nieutwardzonych na terenie Miasta Szczecinek w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu dróg nieutwardzonych na terenie Miasta Szczecinek w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu dróg nieutwardzonych na terenie Miasta Szczecinek w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c91f160-81dd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009382/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont dróg nieutwardzonych na terenie miasta Szczecinek w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.szczecinek.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.szczecinek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP.
8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Osobą wyznaczoną przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Tomasz Kołosowski - Główny specjalista ds. zamówień publicznych, tel. (0-94) 37 141 50, e- mail: urzad@um.szczecinek.pl. lub t.kolosowski@um.szczecinek.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej remontu dróg nieutwardzonych na terenie miasta Szczecinek w 2023 roku, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie określonym w:
1.1. Wykonanie profilowania drogi o nawierzchni nieulepszonej polegające na wykonaniu naprawy poprzez spulchnienie nawierzchni i przesunięciu podłużnym i poprzecznym gruntu przy pomocy równiarki, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych ( min. 3%) w celu właściwego odprowadzenia wód opadowych poza koronę drogi, zagęszczenie nawierzchni walcem ogumionym przy zachowaniu odpowiedniej wilgotności zagęszczanego materiału, w razie potrzeby wykonanie rowków odwadniających wzdłuż drogi. Rozplantowanie ręczne lub mechaniczne poza koroną drogi darni i ewentualnego nadmiaru materiału.
Orientacyjna ilość profilowania dróg gruntowych w 2023 r. wyniesie około 49 275 m2,
1.2. Wykonanie profilowania drogi o nawierzchni nieulepszonej z doziarnieniem
śr. gr. 2 cm polegające na wykonaniu naprawy poprzez spulchnienie istniejącej nawierzchni i przesunięciu podłużnym i poprzecznym gruntu przy pomocy równiarki, dowiezienie materiału doziarniającego /kruszywo drogowe naturalne 0-31,5 mm – materiał Wykonawcy/, na doziarnienie gruntu rodzimego, ręczne lub mechaniczne rozścielenie materiału doziarniającego z polaniem wodą, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych w celu właściwego odprowadzenia wód opadowych poza koronę drogi (min. 3%), oraz zagęszczenie nawierzchni walcem ogumionym przy zachowaniu odpowiedniej wilgotności zagęszczanego materiału. Rozplantowanie ręczne lub mechaniczne poza koroną drogi darni i ewentualnego nadmiaru materiału.
Orientacyjna ilość profilowania dróg gruntowych z doziarnieniem śr. gr. 2 cm w 2023 r. wyniesie około 34 000,00 m2.
1.3. Wykonanie profilowania drogi o nawierzchni nieulepszonej z doziarnieniem
śr. gr. 5 cm polegające na wykonaniu naprawy poprzez spulchnienie istniejącej nawierzchni i przesunięciu podłużnym i poprzecznym gruntu przy pomocy równiarki, dowiezienie materiału doziarniającego /kruszywo drogowe naturalne 0-31,5 mm – materiał Wykonawcy/, na doziarnienie gruntu rodzimego, ręczne lub mechaniczne rozścielenie materiału doziarniającego z polaniem wodą, nadanie odpowiednich spadków poprzecznych w celu właściwego odprowadzenia wód opadowych poza koronę drogi (min. 3%), oraz zagęszczenie nawierzchni walcem ogumionym przy zachowaniu odpowiedniej wilgotności zagęszczanego materiału. Rozplantowanie ręczne lub mechaniczne poza koroną drogi darni i ewentualnego nadmiaru materiału.
Orientacyjna ilość profilowania dróg gruntowych z doziarnieniem śr. gr. 5 cm w 2023 r. wyniesie około 1 650 m2.
1.4. Wykonanie dowozu i wbudowania gruzu betonowego poprzez dowóz
i wbudowanie gruzu betonowego lub betonowo - ceglanego (materiał Wykonawcy),
tj. remont nawierzchni nieutwardzonej polegający na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, spulchnieniu krawędzi i dna wyboju, wypełnieniu uszkodzonych miejsc nawierzchni gruzem betonowym lub betonowo – ceglanym, jego rozplantowaniem i mechanicznym zagęszczeniu.
Orientacyjna ilość dowozu i wbudowania gruzu betonowego lub betonowo-ceglanego w 2023 r. wyniesie ok. 40 m3.
1.5. Wykonanie dowozu i wbudowania frezu asfaltobetonowego poprzez dowóz i wbudowanie frezu asfaltobetonowego (materiał Wykonawcy),
tj. remont nawierzchni nieutwardzonej polegający na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, spulchnieniu krawędzi i dna wyboju, wypełnieniu uszkodzonych miejsc nawierzchni frezem asfaltobetonowym, jego rozplantowaniem i mechanicznym zagęszczeniu. Rozplantowanie ręczne lub mechaniczne poza koroną drogi darni i ewentualnego nadmiaru materiału. Orientacyjna ilość dowozu i wbudowania frezu asfaltobetonowego w 2023 r. wyniesie ok. 222,50 m3.
1.6. Wykonanie wywozu nadmiaru ziemi z profilowania drogi gruntowej, tj. załadunek ziemi na samochód samowyładowczy oraz wywóz na odległość do 10 km.
Orientacyjna ilość wywozu ziemi w 2023 r. wyniesie ok. 120 m3.
2. Szczegółowy zakres robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do rozpoczęcia robót

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu i oddaniu remontu, budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni gruntowej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda, oraz załączeniem dowodów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez zamawiającego dołączonym przez wykonawcę do oferty.
2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
3) Pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonej przez mocodawcę lub notariusza;
4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.