eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbąszyńCyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866009

1.5.8.) Numer faksu: 68 3846010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80432df6-d655-4659-ace1-7855c04d34fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029345/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Cyberbezpieczny Urząd Miejski w Zbąszyniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt jest realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zamowienia.zbaszyn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym w niniejszym postępowaniu odbywa się w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP, dostępnej pod adresem: http://zamowienia.zbaszyn.pl/. W wyjątkowych przypadkach, np. w razie awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację przez e-mail: urzad@zbaszyn.pl.
2. Przystępując do postępowania, Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy, dostępny pod adresem: https://zamowienia.zbaszyn.pl/Regulations/Regulamin%20korzystania%20z%20platformy%20ZETO%20PZP.pdf, oraz oświadcza, że zapoznał się z instrukcją obsługi dostępną w zakładce "Pomoc" pod adresem: https://zamowienia.zbaszyn.pl/#/help.
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia oraz przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub ich elektronicznych kopii musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego w sekcji "Twoje oferty", wybierając przycisk "Dodaj ofertę", zgodnie z instrukcją na Platformie.
3. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta wraz z załączonymi dokumentami powinna być sporządzona w formie elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, oraz wskazanych w rozdziale VIII pkt 4 ppkt 1 SWZ.
5. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych są zawarte w rozdziałach VIII i XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych (RODO), Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zbąszyń, ul. Porucznika Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń.
2) W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub przysługujących praw, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, korzystając z e-maila: m.ziegler@zbaszyn.pl.
3) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane mogą być przetwarzane przez Województwo Wielkopolskie w ramach realizacji WRPO 2014-2020, szczególnie w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, wsparcia, monitoringu, kontroli, audytu i działań promocyjnych.
5) Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z art. 18 i art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
6) Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania, a jeśli umowa lub umowa o dofinansowanie trwa dłużej, to przez cały czas jej trwania.
7) Podanie danych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z ustawy Pzp, i związane jest z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych może skutkować wykluczeniem z postępowania.
8) Decyzje dotyczące danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, zgodnie z art. 22 RODO.
9) W przypadkach wymagających dużego wysiłku, Zamawiający może żądać dodatkowych informacji w celu sprecyzowania żądania dostępu do danych, np. nazwy lub daty postępowania.
10) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania.
11) Posiada Pani/Pan następujące prawa:
a) prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO),
c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
*) Prawo do sprostowania przysługuje w przypadku niezgodności danych z rzeczywistością.
**) Prawo do ograniczenia przetwarzania obowiązuje w określonych przypadkach, wymienionych w art. 18 ust. 2 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 21 RODO, ponieważ podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może prowadzić do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiany postanowień umowy w sposób niezgodny z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie dotyczy przypadków przechowywania danych w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, ani ważnych względów interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Zamawiający informuje ponadto, że Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. Do tych obowiązków należy m.in. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek ten nie ma jednak zastosowania, jeżeli osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto, Wykonawca musi spełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu, jeśli dane te zostały pozyskane pośrednio, chyba że ma zastosowanie jedno z wyłączeń wskazanych w art. 14 ust. 5 RODO.
Szczegółowe uregulowania w tym zakresie znajdują się w Rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPRUI.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 695853,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. B. Opracowanie i wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie. C. Narzędzia do szyfrowania plików, treści i poczty elektronicznej. D. Platforma szkoleniowa w zakresie cyberbezpieczeństwa. E. Platforma cyberbezpieczeństwa jako usługa. F. System PAM (zarządzanie dostępem uprzywilejowanym). G. System uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA). H. Exchange Online (Plan 1). I. Usługa wsparcia CyberSecurity (Zakresy A-I, 9 elementów).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72212732-9 - Usługi opracowywania oprogramowania do zabezpieczania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni złożone oferty wyłącznie w odniesieniu do tych, które nie podlegają odrzuceniu, przy zastosowaniu poniższych kryteriów.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, będących sumą punktów przyznanych za poszczególne kryteria.

3. Sposób oceny ofert oraz kryteria ich oceny zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na dostarczone urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi, polegające na wdrażaniu wszystkich technologii (łącznie) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 zł każda.

2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do danej części zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy wobec tego podmiotu nie zachodzą podstawy wykluczenia, które przewidziano wobec Wykonawcy.

5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub wobec tego podmiotu zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający może żądać, aby Wykonawca zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał na ich zdolnościach.

7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 ppkt 4, Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań, o których mowa w art. 60 pkt 2 ustawy Pzp.

9. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z sekcją 5.6 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia.

2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych podmiotowych środków dowodowych – wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – Załącznik nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie może uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

3. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale VII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to jest dowodem potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępującym wymagane podmiotowe środki dowodowe.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z nich wykazuje ich spełnienie.

3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych podmiotowych środków dowodowych. Dotyczy to m.in. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inny Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, lub oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie – Załącznik nr 4 do SWZ.

5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokument, o którym mowa w pkt 4, musi być złożony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale VII SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić środki dowodowe, które pozwolą Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

j.w.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawcy, oprócz przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 6 ustawy Pzp, nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz ochrony bezpieczeństwa narodowego.

2. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wskazanym w pkt 1, które zawarte jest w treści Załącznika nr 2 do SWZ - oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Sposób złożenia oświadczenia został opisany w sekcji 5.6 pkt 1-3 ogłoszenia.

3. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzającą, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, a w stosownych przypadkach także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, jest upoważniona do ich reprezentowania.
2) Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.

4. Przed zawarciem umowy dotyczącej części 2 zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez oferenta lub firmę serwisującą, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Wymóg ten nie dotyczy autoryzowanego przedstawiciela producenta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wraz z ofertą należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy żąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

3. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w §10 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma PZP ZETO, adres: http://zamowienia.zbaszyn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.