Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00434367/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.przytoczna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d114b70f-57e8-482c-b89f-82d0d11072f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015218/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8030555,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przytocznej” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Lokalizacja obiektu – ul. Św, Jana Bosco 1 w Przytocznej, dz. nr 475/3obr. Przytoczna.
Na terenie działki znajduje się istniejący budynek biurowy.
W ramach zadania planowana jest:
- ROZBUDOWA, NADBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO,
- BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWO-GOSPODARCZEGO,
- BUDOWADWÓCH WIAT (BIESIADNEJ I NA ODPADY),
- ZAGOSPODAROWANIETERENU OBEJMUJĄCE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEBUDOWĘ IROZBUDOWĘ NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH DRÓG I CHODNIKÓW, BUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ ELEMENTÓW INFRASTRUKTURYTECHNICZNEJ, ZIELENIURZĄDZONEJ, MURKÓW OPOROWYCH I MAŁEJ ARCHITEKTURY,
zgodnie z decyzją Starosty Międzyrzeckiego nr 105.2024 o pozwoleniu na budowę z dnia 19.04.2024 r. (AB.6740.4.122.2024.DP)
- WYPOSAŻENIE OBIEKTU.
PARAMETRY TECHNICZNE ISTNIEJSCEGO BUDYNKU USŁUGOWEGO:
- kubatura brutto obiektu (istniejąca / projektowana) – 6095 / 6670 m3
- powierzchnia zabudowy: 1312 / 1396m2
- powierzchnia netto: 1195,95 / 1230,36m2
- liczba kondygnacji –2 ( tym jedna podziemna)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany pn.:„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego oraz budowa budynku garażowo-gospodarczego, budowa dwóch wiat (biesiadnej i na odpady) oraz zagospodarowanie terenu obejmujące w szczególności przebudowę i rozbudowę nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, budowę i przebudowę elementów infrastruktury technicznej, realizację siłowni zewnętrznej, zieleni urządzonej, murków oporowych i małej architektury” (projekt architektoniczno-budowlanywraz z PZT) oraz projekt techniczny - załącznik nr 9a do SWZ,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ,
c) Specyfikacja techniczna elementów wyposażenia stanowiąca załącznik nr 9c do SWZ,
d) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ,
e) Promesa wstępna Nr Edycja8/2023/8908/PolskiLad, załącznik nr 11 do SWZ
f) Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, załącznik nr 12 do SWZ.
UWAGA !
Zamawiający uwzględnił w projekcie budowlanym realizację siłowni zewnętrznej, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia i wybrane rozwiązania techniczno-materiałowe:
1) Roboty rozbiórkowe instalacji, ścian oraz rozbiórki na zewnątrz budynku
2) Roboty konstrukcyjne
3) Roboty fundamentowe
4) Izolacje fundamentów i piwnic
5) Roboty murowe
6) Konstrukcje i pokrycia dachu
7) Obróbki blacharskie
8) Roboty tynkarskie, okładziny ścienne, malowanie
9) Zabudowa G-K
10) Roboty posadzkowe
11) Stolarka okienna i drzwiowa
12) Roboty rozbiórkowe na elewacji
13) Wyposażenie pomieszczeń (w tym kuchni wraz z zapleczem)
14) Wykonanie wiat śmietnikowej i wiatybiesiadnej
15) Wykonanie zagospodarowania terenu: nawierzchnie utwardzone, ogrodzenia, nasadzenia drzew i krzewów,założenie zieleni (trawniki), wykonanie muru oporowego
16) Instalacje sanitarne wewnętrzne obejmujące: instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, inst. kanalizacji sanitarnej, inst. c.o., inst. gazowa, inst. wentylacji mechanicznej, klimatyzacji,
17) Instalacje sanitarne zewnętrzne: kan. sanitarna i kan. deszczowa, instalacja wodociągowa zewnętrzna.
18) Instalacje elektryczne i teletechniczne (dla budynku usługowego, garażowego, wiaty): inst. zasilania, inst. fotowoltaiczna, inst. oświetlenia, w tym oś. awaryjnego, instalacja gniazd, instalacje odgromowe, inst. niskoprądowe (telefoniczno-komputerowa, radiowo-telewizyjna, monitoringu)
19) Instalacje elektryczne zewnętrzne w tym: inst. zasilająca, instalacja oświetlenia zewnętrznego
20) Dostawa i montaż wyposażenia obiektu zgodnie z załącznikiem nr 9c - Specyfikacją techniczną elementów wyposażenia
Do zadań Wykonawcy należy również:
- przedłożenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej budynku w 3 egz. w wersji papierowej wraz z 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg,
- przedłożenie kompletu instrukcji obsługi obiektu oraz urządzeń oraz szkolenie personelu,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również dokumentacji geodezyjnej,
- przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, instalacji elektrycznej itp.,
- sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu wraz z umieszczeniem planu ewakuacji w obiekcie oraz z wyposażeniem w sprzęt i oznakowanie p.poż. (spójne z instrukcją),
- powiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Międzyrzeczu i Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu o zakończeniu robót,
- zgłoszenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleniena użytkowanie obiektu,
- uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.
2. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
Opisane w SWZ rozdział III pkt 2. z powodu ograniczeń znakowych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
4. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
6. WAŻNE!!!
a. Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Funduszu Polski Ład, przy dofinansowaniu w wysokości 85 %. Zamawiający został zakwalifikowany przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej (Promesy Wstępnej) umożliwiającej przeprowadzenie postępowania na wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców inwestycji. Promesa zostanie udzielona po spełnieniu przez Zamawiającego szeregu warunków dotyczących m.in. właściwego przeprowadzenia procedury zakupowej i ujęcia w umowie z Wykonawcą/ami właściwych zapisów.
b. Przyznane dofinansowanie będzie przekazywane dla Zamawiającego za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK).
c. Zamawiający informuje, że stosownie do treści § 9 ust.2, pkt 3) Załącznika do Uchwały Rady Ministrów Nr 84/2021 z 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, dokonywana przez BGK wypłata dofinansowania - dla inwestycji realizowanych w okresiedłuższym niż 12 miesięcy napodstawie jednej umowy –nastąpi w dwóch transzach –pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji,druga – po zakończeniu realizacji Inwestycji:
◾ pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania,
◾ druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania;
Zamawiający mając powyższe na uwadze, zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: Edycja8/2023/8908/PolskiLad) stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ przewiduje wypłatę należnego wykonawcom wynagrodzenia objętego dofinansowaniem za realizację zamówienia w dwóch transzach do kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie, na zasadach określonych powyżej, z tym zastrzeżeniem, że przed dokonaniem płatności ww. transz w pierwszej kolejności zamawiający dokona płatności do wartości nieprzekraczającej wkładu własnego, to jest 15%.
d. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą/ami harmonogramem rzeczowo – finansowym, określającym także termin realizacji inwestycji.
e. Zamawiający informuje ponadto, iż zgodnie z zapisami Promesy Wstępnej, w umowach na realizacje zamówienia zostały zawarte następujące treści:
- ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zobowiązane będą poddać mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobom prowadzącym inne polubowne rozwiązanie sporu.
- umowa/umowy z Wykonawcą/Wykonawcami Inwestycji przewidywać będą zapewnienie finansowania przez Wykonawcę Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy (Zamawiającego), na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w ust. 5 promesy wstępnej, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Beneficjenta (Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45215222-9 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych
39100000-3 - Meble
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37520000-9 - Zabawki
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7564500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11991885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7564500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSTRUKTIVA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525451213
7.3.3) Ulica: Al. Bolesława Krzywoustego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-870
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7564500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.