Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00390010/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9393941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2229a20c-2979-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2410537,86
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2078391,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia wraz z opisem i zakresem:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji 4 budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych”.
Ochotnicza Straż Pożarna w Nakle nad Notecią
Budynek od początku XX w. do dziś użytkowany jest przez Straż Miejską. Obiekt w okresie eksplantacji przechodził liczne modernizacje i przebudowy. Obecnie w budynku ma swoją siedzibę Ochotnicza Straż Pożarna Nakło nad Notecią oraz Straż Miejska. Obiekt zlokalizowany na działkach o nr ewid.: 2184/3, 2184/1, 2175/3.
Powierzchnia użytkowa parter (z wyłączeniem straży miejskiej): 196,4 m2,
Powierzchnia użytkowa piętro – 378,9 m2,
Powierzchnia użytkowa poddasze – 364,2 m2.
Zadanie polega na modernizacji części pomieszczeń budynku remizy wraz z dociepleniem elewacji frontowej i tylnej z wymianą stolarki. Zakres robót nie obejmuje pomieszczeń na parterze budynku zlokalizowanych w części wschodniej tj. pomieszczenia Straży Miejskiej oraz Referatu Zarządzania Kryzysowego. Prace modernizacyjne mają na celu dostosować budynek do obecnych standardów obowiązujących dla obiektów publicznych związanych z bezpieczeństwem publicznym – remiza ochotniczej straży pożarnej.
Zakres robót:
a) branża ogólnobudowlana
wymiana zadaszeń nad wejściem,
remont kapitalny kuchni,
wykonanie prac remontowych – wymiana posadzek, odnowienie powłok malarskich, wymiana okładzin ściennych (w części pomieszczeń),
wymiana podłogi w sali wielofunkcyjnej,
modernizacja schodów do kotłowni,
modernizacja klatki schodowej (okładziny stopni, wymiana balustrady, prace malarskie),
wymiana części stolarki drzwiowej,
wykonanie prac termomodernizacyjnych (docieplenie elewacji, docieplenie dachu, wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
wymiana bram segmentowych, przełożenie instalacji gazu (garaż)
b) branża sanitarna:
budowa systemu wentylacji mechanicznej dla sali na poziomie pietra oraz wentylacji bytowej dla pomieszczeń kuchennych,
wykonanie instalacji wod.-kan. w kuchni.
c) branża elektryczna:
modernizacja linii zasilających WLZ,
modernizacja rozdzielnicy głównej niskiego napięcia, modernizacja rozdzielni piętrowej,
modernizacja instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
modernizacja ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej,
modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego,
modernizacja instalacji siły i gniazd wtykowych,
demontaż instalacji w budynku i przełożenie instalacji na elewacji budynku,
zasilanie wentylacji i klimatyzacji.
Uwaga Zamawiającego: od dnia 15.03.2025 r. do 15.04.2025 r. pomieszczenia w budynku na I piętrze wraz z klatką schodową i korytarzem na parterze muszą zostać udostępnione użytkownikowi do korzystania zgodnie z ich przeznaczeniem. W związku z powyższym prace powinny zakończyć się przed 15.03.2025 r. bądź rozpocząć po 15.04.2025 r. Szczegółowe terminy ujęte w harmonogramie do uzgodnienia z Zamawiającym.
Ochotnicza Straż Pożarna w Potulicach
Budynek z poł. XX w. do dziś użytkowany jest przez Ochotniczą Straż Pożarną w Potulicach. Obiekt zlokalizowany na działce o nr ewid. 13/13, obręb Potulice. W części podpiwniczonej zlokalizowana jest kotłownia. Na parterze mieszczą się garaże na wozy bojowe, pomieszczenia pomocnicze dla strażaków oraz pomieszczenia z niezależnym wejściem wydzierżawione Poczcie Polskiej. Na piętrze zlokalizowana jest sala wielofunkcyjna z kuchnią, węzłem sanitarnym i pomieszczeniem dla zarządu.
Powierzchnia użytkowa piwnica (kotłownia) – 50,5 m2,
Powierzchnia użytkowa parter (z wyłączeniem poczty polskiej): 207,0 m2,
Powierzchnia użytkowa piętro – 267,9 m2.
Zadanie polega na modernizacji części pomieszczeń budynku remizy wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych. Prace modernizacyjne mają na celu dostosować budynek do obecnych standardów obowiązujących dla obiektów publicznych związanych z bezpieczeństwem publicznym – remiza ochotniczej straży pożarnej.
Zakres robót:
a) branża ogólnobudowlana
modernizacja instalacji sanitarnych i elektrycznej w kuchni,
modernizacja kotłowni – zmiana sytemu ogrzewania z olejowego na gazowy w nowym pomieszczeniu,
wykonanie prac remontowych w oparciu o nowe materiały wykończeniowe – odnowienie posadzek lastrykowych, odnowienie powłok malarskich, wymiana okładzin ściennych (w części pomieszczeń),
wymiana części stolarki drzwiowej,
wykonanie drzwi zewnętrznych z zadaszeniem,
wykonanie prac termomodernizacyjnych (docieplenie elewacji, dachu, bez wymiany okien).
b) branża sanitarna:
wykonanie nowej kotłowni z kotłem gazowym,
budowa instalacji wewnętrznej gazu,
modernizacja wentylacji sali na poziomie piętra.
d) branża elektryczna:
modernizacja linii zasilających WLZ,
modernizacja rozdzielnicy głównej niskiego napięcia, modernizacja rozdzielni piętrowej,
modernizacja instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
modernizacja ochrony przeciwporażeniowej, przeciwpożarowej i przeciwprzepięciowej,
modernizacja instalacji odgromowej,
modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego,
modernizacja instalacji siły i gniazd wtykowych,
demontaż instalacji w budynku i przełożenie instalacji na elewacji budynku,
instalacja pomieszczenia kotłowni.
Uwaga Zamawiającego: Prace wewnętrzne (modernizacja pomieszczenia kuchni, korytarzy i klatki schodowej) należy wykonać w okresie od września 2024 r. do grudnia 2024 r. Szczegółowe terminy ujęte w harmonogramie do uzgodnienia z Zamawiającym.
Ochotnicza Straż Pożarna w Polichnie
Zadanie polega na rozbudowie świetlicy wiejskiej o garaż wraz z wewnętrzną instalacja elektryczną na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Polichnie. Pomieszczenie garażowe przeznaczone będzie do parkowania pojazdu OSP. Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej usytuowana jest od strony elewacji wschodniej istniejącego obiektu, na pograniczu działek o nr ewid. 399 i 400.
Powierzchnia rozbudowy – 42,80 m2
Zakres robót:
a) branża ogólnobudowlana
rozbudowa istniejącego budynku o pomieszczenie garażowe o pow. 42,80 m2.
b) branża elektryczna:
budowa wewnętrznej linii zasilającej,
budowa instalacji gniazd wtykowych,
budowa instalacji oświetleniowej,
budowa instalacji ochrony przeciwporażeniowej,
budowa instalacji połączeń wyrównawczych,
budowa instalacji ochrony przeciwprzepięciowej.
Ochotnicza Straż Pożarna w Sucharach
Obiekt realizowany w drugiej połowie XX w na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach. Funkcja ta do dnia dzisiejszego jest zachowana. W części północnej budynku mieści się garaż na wóz bojowy oraz pomieszczenia techniczne (kotłownia i pomieszczenia gospodarcze). Budynek zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 131, obręb Suchary.
Powierzchnia użytkowa łącznie – 148,5 m2,
Część techniczna – 60,4 m2,
Część biurowa OSP – 88,0 m2.
Zakres robót:
a) branża ogólnobudowlana
remont posadzki gresowej w pomieszczeniu technicznym i kotłowni,
prace malarskie i okładzinowe w pomieszczeniu technicznym kotłowni.
Uwaga Zamawiającego: Prace należy wykonać od stycznia 2025 r., po zakończeniu prac termomodernizacyjnych zleconych odrębnym przetargiem. Szczegółowe terminy ujęte w harmonogramie do uzgodnienia z Zamawiającym.
2.2. Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia wraz z załączeniami (w tym: część opisową dok. projektowej, rysunki, oraz zakres robót) należy traktować równoważnie. W przypadku braku opisu jakiegokolwiek elementu z zakresu robót budowlanych w co najmniej jednym dokumencie wymienionym powyżej należy uznać iż jest on przedmiotem zamówienia.
2) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona itp).
3) Wymóg obecności kierownika budowy na placach budowy w godzinach pracy Urzędu.Na wezwanie Zamawiającego w czasie 2 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3152193,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3152193,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3152193,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275
7.3.3) Ulica: Fordońska 246
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3152193,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Strategicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.