Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00456044/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.55.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgn-praga-pn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.55.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a202d6-716c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031865/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNZP.261.55.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 572828,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: okresową kontrolę stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych; kontrolę przewodów i podłączeń w komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych po remoncie (pustostany) w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz w budynkach komunalnych, w których nie została przeprowadzona okresowa (roczna) kontrola przewodów kominowych i okresową kontrolę sprawności wentylacji mechanicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część swz: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 7, projekt umowy – załącznik Nr 9 i Wykaz adresowy budynków komunalnych i wspólnot administrowanych przez ZGN- załącznik Nr 8 wraz z podziałem na budynki opalane paliwem stałym – załącznik Nr 8a i budynki opalane paliwem gazowym – załącznik Nr 8b oraz wykaz adresowy budynków wspólnot mieszkaniowych na terenie Administracji ZGN Nr 2, 3, 4 i 5-załącznik Nr 8c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682268,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682268,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682268,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAR-KOM Usługi Kominiarskie Renard Fornalski i wspólnicy s.c., Renard Fornalski, Ryszard Młynarz, Jacek Baranowski, Dariusz Jaworski, Bogdan Szczerbiak,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132573294
7.3.3) Ulica: ul. Mała 14/42,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-423
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682268,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji i urządzeń gazowych w (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Dolnośląskiego
- Wykonanie okresowego czyszczenia przewodów kominowych w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału (...) Mazowieckiego
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Kujawsko-Pomorskiego
- Kategoria CPC dla usług - 14.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.