Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497541/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji na potrzeby jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Warszawskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 0242350200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_plock@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_plock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa amunicji na potrzeby jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Warszawskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30b716b5-c7a4-4afd-8f5e-f994a8876fd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa amunicji na potrzeby jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Warszawskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.07.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387805,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część INabój 40 x 46 mm z pociskiem kinetycznym SIR – 1 410 sztuk (słownie: jeden tysiąc czterysta dziesięć sztuk)
Nabój miotający 9 x 17 mm do SIR – 36 400 sztuk (słownie: trzydzieści sześć tysięcy czterysta sztuk)
Prasa do elaboracji naboi 40x46 mm SIR/SIR X – 7 sztuk (słownie: siedem sztuk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 441860 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIKartridż bojowy typu 25 FT – 35 sztuk (słownie: trzydzieści pięć sztuk)
Kartridż szkoleniowy wielokrotnego użytku typu 25 FT – 65 sztuk (słownie: sześćdziesiąt pięć sztuk)
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 35140 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota na sfinansowanie zamówienia była niższa tj. 35140
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont szatni dla zawodników na Stadionie Miejskim w Płocku - MOSiR 11/2024
- ,,Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku"
- Wykonanie Miejskiego Zeszytu Statystycznego nr 31 dla Urzędu Miasta Płocka.
- Dostawa serwera z licencjami na oprogramowanie, zasilaczy awaryjnych oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Płocku przy ul. Bielskiej 59
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.