Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00615051/01 - Wynik z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa na plac Zamawiającego soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.4.2.) Miejscowość: Braniewo
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 556442232
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511688
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00504013
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa na plac Zamawiającego soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych”.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Zamówienie obejmuje dostawę na plac Zamawiającego (Braniewo, ul. Królewiecka 55) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 700,0 Mg.
2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się będzie w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
2.3 Termin dostawy: nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego (w zależności od sytuacji pogodowej, dla zapewnienia utrzymania nawierzchni dróg powiatowych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg). Minimalna ilość jednorazowej dostawy – 40 Mg.
2.4 Poszczególne dostawy Zamówienie realizowane będą w terminie do max. 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego (możliwość skrócenia czasu jednorazowej dostawy). Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie.
2.5 Rozliczenie za dostawę soli drogowej następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
2.4 Wymagania techniczne dla zamówienia podstawowego:
a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych.
b) Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.)
c) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni:
- opakowanie luzem,
- postać krystaliczna, sypka,
- zawartość NaCl min. 90%,
- zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg,
- zawartość H2O max. 3%,
- zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%,
- nadziarno powyżej 6mm max. 10%,
- podziarno poniżej 1mm max. 20%.
Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, spełniają w/w wymagania.
2.5 Odbiór dostawy:
a) Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy;
b) Dostawca dołączy deklaracje zgodności, że wyroby objęte ofertą, spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.);
c) Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
d) Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie;
e) Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych;
f) Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym;
g) Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Dostawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Odbierający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 10 km. Koszt dojazdu obciąża Dostawcę.
2.6 Dostawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku dostarczenia soli niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości sól drogową i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia soli drogowej nie będzie spełniała wymagań normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych, zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, ZDP odmówi zapłaty za dostarczoną partię soli, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa na plac Zamawiającego soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych”.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Zamówienie obejmuje dostawę na plac Zamawiającego (Braniewo, ul. Królewiecka 55) soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 700,0 Mg.
2.2 Dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się będzie w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
2.3 Termin dostawy: nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego (w zależności od sytuacji pogodowej, dla zapewnienia utrzymania nawierzchni dróg powiatowych zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg). Minimalna ilość jednorazowej dostawy – 40 Mg.
2.4 Poszczególne dostawy Zamówienie realizowane będą w terminie do max. 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego (możliwość skrócenia czasu jednorazowej dostawy). Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie.
2.5 Rozliczenie za dostawę soli drogowej następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
2.4 Wymagania techniczne dla zamówienia:
a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-EN 16811-1:2016-10 (Sprzęt do zimowego utrzymania dróg i wyroby – Środki do usuwania oblodzeń – Część 1: Chlorek sodu – Wymagania i metody badań).
b) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni:
- opakowanie luzem,
- postać krystaliczna, sypka,
- zawartość NaCl min. 90%,
- zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg,
- zawartość H2O max. 2% (sól półsucha),
- zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%,
- Klasa M (sól średnioziarnista)
Zawartość ziaren < 0,125 mm max. 7%
Zawartość ziaren < 0,8 mm 5-35%
Zawartość ziaren < 1,6 mm 10-60%
Zawartość ziaren < 3,15 mm 45-90%
Zawartość ziaren < 6,3 mm 100 (tolerancja produkcyjna 2% wagi, maks. rozmiar ziarna 8 mm)
Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, spełniają w/w wymagania.
2.5 Odbiór dostawy:
a) Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy;
b) Dostawca dołączy deklaracje zgodności, że wyroby objęte ofertą, spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005 r.);
c) Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
d) Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie;
e) Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych;
f) Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym;
g) Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Dostawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Odbierający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 10 km. Koszt dojazdu obciąża Dostawcę.
2.6 Dostawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku dostarczenia soli niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości sól drogową i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia soli drogowej nie będzie spełniała wymagań normy PN-EN 16811-1:2016-10, zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, ZDP odmówi zapłaty za dostarczoną partię soli, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.