Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej GOKSiR w Pawłowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290016401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pawłów 45
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-18-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@gmina-pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: goksir.pawlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b489a00c-7079-412a-8c41-5b65ac89a4951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej GOKSiR w Pawłowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b489a00c-7079-412a-8c41-5b65ac89a495
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOKSiR.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej Gminnego Ośrodka KulturySportu i Rekreacji w miejscowości Pawłów (Pawłów 45, 27-225 Pawłów). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawu
okurtynowania (kurtyna, kulisy, lambrekin, tło sceniczne, osprzęt sceniczny).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne i nieużywane, nieeksponowane na wystawach lub imprezach
targowych, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Wyposażenie musi być zgodne z minimalnymi parametrami
technicznymi i użytkowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty,
świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach prawa.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz odpowiada za
przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum
84 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców
zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu
zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach
ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert.
Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej
zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór
protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność
za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Zamawiający załącza dokumentację dot. sali i sceny w GOKSiR.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania proponowanych rozwiązań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy GOKSiR w Pawłowie.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu Rządowego Infrastruktura domów kultury 2024 ze środków finansowych
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19240000-0 - Tkaniny specjalne
19260000-6 - Tkaniny
45421143-8 - Instalowanie zasłon
39515300-8 - Lambrekiny
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej Gminnego Ośrodka KulturySportu i Rekreacji w miejscowości Pawłów (Pawłów 45, 27-225 Pawłów). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawu
mostów oświetleniowych wraz z osprzętem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne i nieużywane, nieeksponowane na wystawach lub imprezach
targowych, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Wyposażenie musi być zgodne z minimalnymi parametrami
technicznymi i użytkowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty,
świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach prawa.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum
12 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców
zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu
zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ
mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach
ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert.
Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej
zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór
protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność
za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Zamawiający załącza dokumentację dot. sali i sceny w GOKSiR.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania proponowanych rozwiązań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym oraz Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy GOKSiR w Pawłowie.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu Rządowego Infrastruktura domów kultury 2024 ze środków finansowych
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu. j.w. w zakresie części I w wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty w
zakresie części I przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający w dniu 19.09.2024r. unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu. j.w. w zakresie części I w wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty w
zakresie części I przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający w dniu 19.09.2024r. unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Dostawa sceny mobilnej oraz nagłośnienia i oświetlenia scenicznego wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn.: "Nowy wymiar kulturalnej integracji lokalnych środowisk artystycznych Gminy Kroczyce"
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji po przeprowadzonym przeglądzie
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Radzymin
- "Dostawa sprzętu do GCK we Włostowie"
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.