eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej
w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej
w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-badb07a3-0d07-4f6a-a7e8-edc646946a6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00334437/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 262.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212171,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu”.
2.1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego tj.:
1. Stacja Robocza typ A, 5 szt.,
2. Stacja Robocza typ B, 2 szt.,
3. Monitor typ A, 10 szt.,
4. Laptop typ A, 3 szt.,
5. Laptop typ B, 1 szt.,
6. Torba na Laptopa typ A, 4 szt.,
7. Oprogramowanie biurowe, 8 szt.,
8. Klawiatura typ A, 7 szt.,
9. Zestaw Klawiatura i Mysz typ A, 5 szt.,
10. Mysz typ A, 7 szt.,
11. Punkt Dostępowy + zasilacz typ A, 6 szt.,
12. Kabel HDMI - 1 M typ A, 20 szt.,
13. Kabel HDMI - 10 M typ A, 10 szt.,
14. Kabel HDMI - 20 M typ A, 10 szt.,
15. Trackpad typ A, 2 szt.,
16. Drukarka typ A, 6 szt.,
17. Serwer Plików NAS typ A, 1 szt.,
18. Projektor typ A, 3 szt.
2.2. Szczegółowy opis, warunki i zasady wykonania zamówienia, zawierają następujące załączniki do SWZ:
1) Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne parametry techniczne (Zał. nr 4);
2) Wzór umowy (Zał. nr 5).
2.3. Miejsce dostawy: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 260 970,82 zł brutto. Dwie ze złożonych ofert tj. Oferta nr 2 i 3 podlegają odrzuceniu. Oferta nr 1 nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą ocenę punktową spośród ofert podlegających ocenie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia, jednak zaoferowana w niej cena w wysokości 282 690,90 zł przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 260 970,82 zł. Zamawiający, po dokonaniu oceny możliwości zwiększenia tej kwoty, uznał że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt 3 Pzp, Zamawiający zobowiązany był do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (…), jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199978,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282690,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.