Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455536/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023 – część nr 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 149
1.5.2.) Miejscowość: Jugów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f7cb3cf-6e4c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023 – część nr 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f7cb3cf-6e4c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026769/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2023 – część nr 2”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 244000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212989,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I.Leśnictwo Przygórze: Droga leśna o łącznej długości 2491mb (droga na "Walec") ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w kosztorysie zerowym (załącznik nr 2a do SWZ).
a) Zamówienie obejmuje:
• Zakup, załadunek, ważenie, transport i rozładunek, rozścielenie z zagęszczeniem mechanicznym kruszywa łamanego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na drogach leśnych, w leśnictwach położonych na terenie Nadleśnictwa Jugów;
• Wykonanie mechanicznego profilowania podłoża: równanie korpusu i ścięcie poboczy dróg leśnych przy użyciu koparki samojezdnej podsiębiernej w celu odprowadzenie wód z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie na odkład gruntu, skucie skały;
• Wykonanie mechanicznego czyszczenia poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi;
• Usunięcie karp (pniaków z bryłą korzeniową) znajdujących się w pasie drogowym;
• Usunięcia zwałów przyskarpowych na odcinkach dróg leśnych, - dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• Wymiana wodospustów wbudowanych w drogach leśnych – dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt;
• Miejsca wbudowania kruszywa na terenie danego leśnictwa wskaże właściwy terytorialnie leśniczy.
• Lista kontaktów do leśniczych zostanie przekazana w dniu podpisania umowy.
b) Nie dozwolone jest stosowanie w zamówieniu kruszyw odpadowych typu: odpad rozbiórkowy, odpad kolejowy itp. Kruszywa muszą:
- odpowiadać wymaganiom norm: PN-EN 13043-2004, PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych
- posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą zestawienia zbiorczego (ilościowego) odpowiednich dokumentów potwierdzających wbudowanie faktycznej ilości asortymentu kruszyw za pomocą dowodu WZ z ważenia.
c) Koszt zakupu i transportu kruszyw oraz jego wbudowanie leży po stronie Wykonawcy.
d) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
e) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone podczas wykonywania zamówienia.
f) Wykonawca udzieli gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych na okres 6 miesięcy od dnia ich odbioru końcowego.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z placów, dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, puste opakowania, zużyte elementy maszyn, itp.).
h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności minimum 15t w celu zrealizowania zamówienia.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania koparką.
j) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania młota wyburzeniowego pneumatycznego lub przystawki pikera do koparki.
k) Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 10 Mg .
l) Cena kruszywa za tonę (obejmująca zakup, transport i rozładunek wraz z wbudowaniem), podana w ofercie przez Wykonawcę, będzie stała i niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
m) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu — zbiorcze zestawienie dokumentów dostawy wraz z drukami WZ (oryginał lub kopię wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data, asortyment).
n) Zagęszczenie kruszyw: Wykonawca zobowiązany jest do zagęszczenia wbudowanego kruszywa przy użyciu walca drogowego o masie nie mniejszej niż 10 ton.
o) Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 192000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II.Leśnictwo Czerwieńczyce: Droga leśna - łączny odcinek drogi ok. 118mb ID: 13-11-0023L.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w kosztorysie zerowym (załącznik nr 2b do SWZ).
a) Zamówienie obejmuje:
• Zakup, załadunek, ważenie, transport i rozładunek, rozścielenie z zagęszczeniem mechanicznym kruszywa łamanego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na drogach leśnych, w leśnictwach położonych na terenie Nadleśnictwa Jugów;
• Wykonanie mechanicznego profilowania podłoża: równanie korpusu i ścięcie poboczy dróg leśnych przy użyciu koparki samojezdnej podsiębiernej w celu odprowadzenie wód z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie na odkład gruntu, skucie skały;
• Wykonanie mechanicznego czyszczenia poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi;
• Usunięcie karp (pniaków z bryłą korzeniową) znajdujących się w pasie drogowym;
• Usunięcia zwałów przyskarpowych na odcinkach dróg leśnych, - dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• Wymiana wodospustów wbudowanych w drogach leśnych – dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt;
• Miejsca wbudowania kruszywa na terenie danego leśnictwa wskaże właściwy terytorialnie leśniczy.
• Lista kontaktów do leśniczych zostanie przekazana w dniu podpisania umowy.
b) Nie dozwolone jest stosowanie w zamówieniu kruszyw odpadowych typu: odpad rozbiórkowy, odpad kolejowy itp. Kruszywa muszą:
- odpowiadać wymaganiom norm: PN-EN 13043-2004, PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych
- posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą zestawienia zbiorczego (ilościowego) odpowiednich dokumentów potwierdzających wbudowanie faktycznej ilości asortymentu kruszyw za pomocą dowodu WZ z ważenia.
c) Koszt zakupu i transportu kruszyw oraz jego wbudowanie leży po stronie Wykonawcy.
d) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
e) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone podczas wykonywania zamówienia.
f) Wykonawca udzieli gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych na okres 6 miesięcy od dnia ich odbioru końcowego.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z placów, dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, puste opakowania, zużyte elementy maszyn, itp.).
h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności minimum 15t w celu zrealizowania zamówienia.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania koparką.
j) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania młota wyburzeniowego pneumatycznego lub przystawki pikera do koparki.
k) Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 10 Mg .
l) Cena kruszywa za tonę (obejmująca zakup, transport i rozładunek wraz z wbudowaniem), podana w ofercie przez Wykonawcę, będzie stała i niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
m) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu — zbiorcze zestawienie dokumentów dostawy wraz z drukami WZ (oryginał lub kopię wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data, asortyment).
n) Zagęszczenie kruszyw: Wykonawca zobowiązany jest do zagęszczenia wbudowanego kruszywa przy użyciu walca drogowego o masie nie mniejszej niż 10 ton.
o) Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III.Leśnictwo Kalenica: Droga leśna o łącznej długości 1000mb ID: 13-11-0003, oddz.: 6c, 6b, 5d, 5b; 13-11-0269, oddz.: 7d.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w kosztorysie zerowym (załącznik nr 2c do SWZ).
a) Zamówienie obejmuje:
• Zakup, załadunek, ważenie, transport i rozładunek, rozścielenie z zagęszczeniem mechanicznym kruszywa łamanego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na drogach leśnych, w leśnictwach położonych na terenie Nadleśnictwa Jugów;
• Wykonanie mechanicznego profilowania podłoża: równanie korpusu i ścięcie poboczy dróg leśnych przy użyciu koparki samojezdnej podsiębiernej w celu odprowadzenie wód z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie na odkład gruntu, skucie skały;
• Wykonanie mechanicznego czyszczenia poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi;
• Usunięcie karp (pniaków z bryłą korzeniową) znajdujących się w pasie drogowym;
• Usunięcia zwałów przyskarpowych na odcinkach dróg leśnych, - dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• Wymiana wodospustów wbudowanych w drogach leśnych – dotyczy pakietu I: Droga leśna ID: 13-11-0009, 13-11-0289, 13-11-0010 w Leśnictwie Przygórze;
• W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt;
• Miejsca wbudowania kruszywa na terenie danego leśnictwa wskaże właściwy terytorialnie leśniczy.
• Lista kontaktów do leśniczych zostanie przekazana w dniu podpisania umowy.
b) Nie dozwolone jest stosowanie w zamówieniu kruszyw odpadowych typu: odpad rozbiórkowy, odpad kolejowy itp. Kruszywa muszą:
- odpowiadać wymaganiom norm: PN-EN 13043-2004, PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych
- posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą zestawienia zbiorczego (ilościowego) odpowiednich dokumentów potwierdzających wbudowanie faktycznej ilości asortymentu kruszyw za pomocą dowodu WZ z ważenia.
c) Koszt zakupu i transportu kruszyw oraz jego wbudowanie leży po stronie Wykonawcy.
d) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
e) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone podczas wykonywania zamówienia.
f) Wykonawca udzieli gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych na okres 6 miesięcy od dnia ich odbioru końcowego.
g) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z placów, dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, puste opakowania, zużyte elementy maszyn, itp.).
h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności minimum 15t w celu zrealizowania zamówienia.
i) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania koparką.
j) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania młota wyburzeniowego pneumatycznego lub przystawki pikera do koparki.
k) Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 10 Mg .
l) Cena kruszywa za tonę (obejmująca zakup, transport i rozładunek wraz z wbudowaniem), podana w ofercie przez Wykonawcę, będzie stała i niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
m) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu — zbiorcze zestawienie dokumentów dostawy wraz z drukami WZ (oryginał lub kopię wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data, asortyment).
n) Zagęszczenie kruszyw: Wykonawca zobowiązany jest do zagęszczenia wbudowanego kruszywa przy użyciu walca drogowego o masie nie mniejszej niż 10 ton.
o) Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214968,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275660,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214968,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Wykończeniowe Krzysztof Hirchill
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-138-40-45
7.3.3) Ulica: Rzeczna 3/5
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-401
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214968,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10485,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14051,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10485,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Wykończeniowe Krzysztof Hirchill
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-138-40-45
7.3.3) Ulica: Rzeczna 3/5
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-401
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10485,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36523,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54076,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36523,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Wykończeniowe Krzysztof Hirchill
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-138-40-45
7.3.3) Ulica: Rzeczna 3/5
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-401
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - WYKOŃCZENIOWE KRZYSZTOF HIRCHILL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36523,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.