eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawicaUsługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8a

1.5.2.) Miejscowość: Trawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3 185 227

1.5.8.) Numer faksu: (94) 3168481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-karnieszewice

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a765767e-78d5-4b0a-8a92-c151265e3260

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100393/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi hotelarskie, restauracyjne, konferencyjne oraz cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a765767e-78d5-4b0a-8a92-c151265e3260

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm
Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil- zaufany
Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym w dniach 12.11.2024 r. – 16.11.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zakresie każdej z części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich usług wycenionych w
każdej z pozycji tabeli cenowej stanowiącej część Oferty („Opcja”) zawartej w formularzu
oferty. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i
wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji tabeli cenowej stanowiącej część
Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,
niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w
tabeli cenowej stanowiącej część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie
przekraczała 20 % Wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego
załącznik nr 4A oraz 4B do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach
Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte
w tabeli cenowej.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a
Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia
potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia tj.
zgłoszenie się większej ilości uczestników turnieju, niż pierwotnie przewidywano, jednak
nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (tj. datami
początkowymi wskazaniami w rozdziale 5 pkt 1) i 2) SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-12 do 2024-11-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - 60 pkt. (waga 60 %)
2) Jakość hotelu (J) - 20 pkt. (waga 20 %)
3) Odległość hotelu do miejsca turnieju (O) - 20 pkt. (waga 20 %)

Sposób obliczania punktów w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” (C)
Ocenie w ramach kryterium „Cena” (C) podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2A do SWZ).
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C = Cn/Co x 100 pkt x 0,6

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) Kryterium „Jakość hotelu” (J)
W ramach kryterium „Jakość hotelu” oceniany będzie standard hotelu, w którym zapewnione zostaną noclegi dla uczestników turnieju, określone w gwiazdkach stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2166).
Minimalny standard hotelu, jaki może zaoferować Wykonawca to 2 gwiazdki. W przypadku zaoferowania zakwaterowania w hotelu o standardzie niższym niż 2 gwiazdki, oferta będzie podlega odrzuceniu.
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w pkt 3 Formularza oferty (załącznik nr 2A do SWZ). Ponadto
Wykonawca obowiązany jest podać w formularzu oferty nazwę i adres hotelu.
Ocena ofert w niniejszym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
- zakwaterowanie w hotelu 2 gwiazdkowym – 0 pkt,
- zakwaterowanie w hotelu 3 gwiazdkowym – 10 pkt,
- zakwaterowanie w hotelu 4 gwiazdkowym – 15 pkt
- zakwaterowanie w hotelu 5 gwiazdkowym – 20 pkt,
3) Kryterium „Odległość hotelu do miejsca turnieju” (O)
W ramach kryterium „Odległość hotelu do miejsca turnieju” oceniana będzie odległość pomiędzy lokalizacją hotelu, a miejscem organizacji turnieju
określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) liczona w linii prostej.
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zawartego w pkt 4 formularza oferty (załącznik nr 2A do SWZ). Ponadto Wykonawca obowiązany jest podać w formularzu oferty nazwę i adres hotelu.
Maksymalna odległość między hotelem a miejscem organizacji turnieju określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) może wynosić 25 km. W przypadku zaoferowania hotelu w odległości większej oferta będzie podlega odrzuceniu.
Ocena ofert w niniejszym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:
- Odległość do 6,999 kilometra – 20 pkt,
- Odległość w przedziale od 7 do 12,999 kilometrów - 15 pkt,
- Odległość w przedziale od 13 do 18,999 kilometrów – 10 pkt,
- Odległość w przedziale od 19 do 24,999 kilometrów – 5 pkt,
- Odległość 25 kilometrów – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość hotelu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość hotelu do miejsca turnieju

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi cateringowe na potrzeby przeprowadzenia XXIV Mistrzostw Polski Pracowników Lasów Państwowych w Tenisie Stołowym w dniach 13.11.2024 r. – 15.11.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zakresie każdej z części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy
dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich usług wycenionych w
każdej z pozycji tabeli cenowej stanowiącej część Oferty („Opcja”) zawartej w formularzu
oferty. Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi, jak opisane w SWZ i
wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji tabeli cenowej stanowiącej część
Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,
niektóre lub tylko jedna z usług wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w
tabeli cenowej stanowiącej część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie
przekraczała 20 % Wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego
załącznik nr 4A oraz 4B do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach
Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte
w tabeli cenowej.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a
Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia
potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia tj.
zgłoszenie się większej ilości uczestników turnieju, niż pierwotnie przewidywano, jednak
nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (tj. datami
początkowymi wskazaniami w rozdziale 5 pkt 1) i 2) SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-13 do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - 60 pkt. (waga 60 %)
2) Ilość propozycji dań (I) - 40 pkt. (waga 40%)

Sposób obliczania punktów w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena” (C)
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2B do SWZ).
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

C = Cn/Co x 100 pkt x 0,6

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) kryterium „Ilość propozycji dań” (I)
W ramach kryterium „Ilość propozycji dań” oceniana będzie ilość propozycji dań przedstawionych przez Wykonawcę Zamawiającemu w każdej z wymienionych poniżej podkategorii (danie mięsne, wegetariańskie i wegańskie), nie później niż 12 dni przez rozpoczęciem realizacji zamówienia, z których Zamawiający wybierze 3 propozycje (po jednym daniu na każdy dzień).
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w pkt 3 formularza oferty (załącznik nr 2B do SWZ).
Ocena ofert w niniejszym kryterium zostanie dokonana
w następujący sposób:
a) Dania mięsne:
- 6 propozycji – 0 pkt,
- od 7 do 8 propozycji – 5 pkt,
- 9 propozycji – 10 pkt,
- od 10 do 11 propozycji – 15 pkt.
- 12 propozycji – 20 pkt.
b) Dania wegetariańskie:
- 6 propozycji – 0 pkt,
- od 7 do 9 propozycji – 5 pkt,
- od 10 do 12 propozycji – 10 pkt.
c) Dania wegańskie:
- 6 propozycji – 0 pkt,
- od 7 do 9 propozycji – 5 pkt,
- od 10 do 12 propozycji – 10 pkt.
Liczba punktów przyznana w niniejszym kryterium będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w podkryteriach opisanych w lit. a)-c) powyżej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość propozycji dań

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5A do SWZ dla Zadania 1
oraz 5B dla Zadania 2);
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
e) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP,
- wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 6A do SWZ dla Zadania 1 oraz 6B dla Zadania 2.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo opisany w załączniku 4A do SWZ tj. Projekt umowy w § 15 dla Zadania 1 oraz w załączniku 4B do SWZ tj. Projekt umowy w § 14 dla Zadania 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal E-zamówienienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.