Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00417278/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście i jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJŚCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2fc8584-5dc3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne z Oddziałem Zamiejscowym z siedzibą w Ujściu im. Króla Maciusia I
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnkowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Ujskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Wieś Ujska 1
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Kruszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642612599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 8
1.5.2.) Miejscowość: Ujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wiejski Dom Kultury w Kruszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641799124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Kruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 672840003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście i jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2fc8584-5dc3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017205/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście i jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 875160,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Ujście oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ujście, tj.:
1. Przedszkole Publiczne z Oddziałem Zamiejscowym z siedzibą w Ujściu im. Króla Maciusia I, ul. Sienkiewicza 9, 64-850 Ujście
2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ujściu, ul. Czarnkowska 31, 64-850 Ujście
3. Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Ujskiej, Nowa Wieś Ujska 1, 64-850 Ujście
4. Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Kruszewie, ul. Szkolna 1, Kruszewo, 64-850 Ujście
5. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wojska Polskiego 12, 64-850 Ujście
6. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu, ul. Staszica 8, 64-850 Ujście
7. Wiejski Dom Kultury w Kruszewie, ul. Parkowa 2, Kruszewo, 64-850 Ujście
Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. wynosi 1 040,290 MWh.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Wzór umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo).
3. W opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – będzie realizowany identycznie, niezależnie od tego który Wykonawca go wykona), uwzględniono wszystkie koszty cyklu życia – marżę, koszty energii konwencjonalnej, koszty praw majątkowych oraz podatek akcyzowy. Poza ww. kosztami Zamawiający nie przewiduje innych kosztów dostawy energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853464,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1403673,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853464,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640
7.3.3) Ulica: Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853464,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.