eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModyfikacja i optymalizacja Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modyfikacja i optymalizacja Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GEODEZJI I KATASTRU MIEJSKIEGO "GEOPOZ"

1.3.) Oddział zamawiającego: GEOPOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630003930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geopoz@geopoz.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modyfikacja i optymalizacja Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da252e40-723b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024374/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Modyfikacja i optymalizacja Systemu Informacji Przestrzennej Miasta Poznania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Intergraph Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 40, jako polski oddział Intergraph Corporation, będącego częścią grupy Hexagon, jest w obecnej chwili jedynym podmiotem mogącym dostarczyć komplementarną usługę wsparcia i asysty technicznej Systemu SIP GEOPOZ, posiadając prawa do licencjonowania, aktualizacji, rozbudowy oraz usług utrzymania związanych z oprogramowaniem wchodzącym w skład Systemu, tj.:
1. GeoMedia WebMap 2020
2. ERDAS Apollo Professional
3. Geospatial SDI 2020
4. Geospatial Licensing 2020
5. GEOPOZ Desktop
6. Authentication Service
7. Enterprise Geospatial Portal
8. GEOPOZ EGP REST Service
9. GEOPOZ Notification Service
10. Enterprise GIS
11. GeoMedia Desktop 2020
12. Aplikacja nr 1 - Zbycie
13. Aplikacja nr 2 - Koordynacja inwestycji
14. Aplikacja nr 3 - Stwierdzenie nieważności decyzji o wywłaszczeniu nieruchomości
15. Aplikacja nr 4 - Postępowanie zwrotowe
16. Moduł raportów

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG-NZP.3410.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług:
1) modyfikacja Systemu w zakresie:
a) aplikacji do koordynacji, polegająca na migracji konwertującej obecnie używane odcinki jezdni do geometrii utrudnień,
b) optymalizacja raportów, polegająca na usprawnieniu transferu danych z poprzedniego rozwiązania do nowej bazy danych. Działanie dotyczy źródeł dotychczas nie objętych migracją i niepodlegających edycji,
c) opracowania mechanizmów obliczeniowych zasilających tabeli SZRAW. Opracowanie obejmuje mechanizmy obliczeniowe samej tabeli SZRAW oraz migrację i aktualizację źródeł uczestniczących w obliczeniach i dotychczas niezmigrowanych,
2) wsparcie analityczne w celu dostosowania raportów i usług w zakresie obsługi wyborów i Krajowego Zasobu Nieruchomości do bieżących potrzeb Zamawiającego,
3) 40 godzin asysty technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intergraph Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210120486

7.3.3) Ulica: Stawki 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-040

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.