eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko"Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" w zakresie: Część 7: Środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: „Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb
dzieci w celu utworzenia żłobka” w zakresie:
Część 7: Środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: „Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb
dzieci w celu utworzenia żłobka” w zakresie:
Część 7: Środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f83b629c-211e-4e33-9ec1-d8625099bd54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060441/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

MALUCH + 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z odstąpieniem wybranego Wykonawcy (wybór nastąpił w dniu 02.08.2024 r.) do wykonania zamówienia w Części 7 (Wykonawca mailowo poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w dniu 21.08.2024 r.), zamówienie zostanie udzielone w oparciu o art.214 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).Z uwagi na otrzymane dofinansowanie w ramach programu „MALUCH+ 2022-2029” dofinansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności na podstawie umowy nr PS-I.3144.1.11.2023 z dnia 05.09.2023 r. istotne jest aby wszystkie płatności były zrealizowane przed zarejestrowaniem placówki żłobka w Krajowym Rejestrze Żłobków. Wszelkie płatności dokonywane po rejestracji placówki będą niekwalifikowalne, w związku z czym wszystkie koszty Gmina będzie musiała pokryć z własnych środków.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12516,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: „Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka”:
• Część 7: Środki czystości, sprzęt i artykuły porządkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA IMPULS JAKUB POPKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471631075

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15394,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.