eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RynKredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Gminy Ryn w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ryn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-520

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874293960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastoryn@miastoryn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastoryn.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Gminy Ryn w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f219dbe-f57d-465d-90b1-97c52c2c4c03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054739/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.
2. Wysokość kredytu: 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych 00/100).
3. Spłata kredytu nastąpi w 120 miesięcznych ratach płatnych na ostatni dzień roboczy miesiąca.
4. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2025 r. i zakończyć 31.12.2034 r. z tym, że spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca uruchomienia kredytu (tj. od faktycznie zaciągniętej kwoty kredytu).
5. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2025 r. na koniec każdego miesiąca w ratach zaokrąglonych do pełnych złotych z pierwszą ratą wyrównującą.
6. Zamawiający przeznaczył na spłatę rat kredytu rocznie: 500 000,00 zł.
7. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty.
8. Kredyt zaciągany jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku i zostanie on przeznaczony na częściowe sfinansowanie zadań inwestycyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1655552,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1678537,76 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.