Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00460664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
IR.ZP.271.20.2024 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 448 42 10
1.5.8.) Numer faksu: 18 445 04 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grybow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
IR.ZP.271.20.2024 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2401464d-1f9d-47bd-9d49-22d97d0bf51c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001668/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Grybów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Binczarowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 110073,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Florynka + Wawrzka.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 103334,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Cieniawa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 80870,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Kąclowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 78624,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Niżna + Chodorowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56160,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Wyżna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 74131,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa I (lewa strona drogi powiatowej Królowa Górna – Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K).1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 110073,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa II (prawa strona drogi powiatowej Królowa Górna - Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K).1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 110073,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Polna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 76377,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stara Wieś.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 76377,60 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stróże+ Wyskitna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 101088,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Siołkowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2024/2025 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 101088,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97559,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kmak - Roboty Ziemne "TOMI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381778673
7.3.3) Ulica: Binczarowa
7.3.4) Miejscowość: Binczarowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-14 do 2025-04-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69055,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69055,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381778673
7.3.4) Miejscowość: Binczarowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69055,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-14 do 2025-04-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Firma Budowalna „STUCCO” Witold Gaborek z siedzibą: Cieniawa 297, 33-333 Ptaszkowa, za cenę brutto 100 800,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 80 870,40 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Gruca - Firma Usługowo - Transportowa " KOP - TRANS "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381007645
7.3.4) Miejscowość: Kąclowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-14 do 2025-04-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Andrzej Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381164020
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-326
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Gruca - Firma Usługowo - Transportowa " KOP - TRANS "
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Gruca - Firma Usługowo - Transportowa " KOP - TRANS "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-14 do 2025-04-13Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski
z siedzibą: 33-325 Krużlowa Wyżna 133, za cenę brutto 79 120,80 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 74 131,20 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Produkcyjno-Usługowa Marcin Kiełbasa z siedzibą: 33-333 Ptaszkowa 189, za cenę brutto 113 925,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 110 073,60 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Działalność Produkcyjno-Usługowa Marcin Kiełbasa z siedzibą: 33-333 Ptaszkowa 189, za cenę brutto 113 925,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 110 073,60 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Niepsuj Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734341449
7.3.4) Miejscowość: Polna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-331
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Obrzut - Usługi Sprzętowe
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Obrzut - Usługi Sprzętowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-14 do 2025-04-13Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką, Robert Chronowski
z siedzibą: 33-325 Krużlowa Wyżna 133, cenę brutto 81 518,40 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 76 377,60 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. zadnie w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
F.H.U. „HAJDUGA” Hajduga Paweł z siedzibą: 33-331 Stróże 116, cenę brutto
108 000,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 101 088,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu na ww. nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.30.2024 Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Grybów w 2025 roku
- Remont drogi gminnej K290859 w km od 0+090,00 do km 0+380,00 w miejscowości Grybów Powiat nowosądecki Gmina Miasto Grybów
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.