eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż systemu magazynowania energii w obiekcie KP PSP Olkusz i JRG Wolbrom



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż systemu magazynowania energii w obiekcie KP PSP Olkusz i JRG Wolbrom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malopolskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu magazynowania energii w obiekcie KP PSP Olkusz i JRG Wolbrom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d535b8e3-0f99-4d37-8dbb-aeea92816d63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576514/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż systemu magazynowania energii dla KP PSP Olkusz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz/proceedings?
input_proceedings_search=&globalMode%5B%5D=all&proceeding_type%5B%5D=all&search-in%5B%5D=1&searchin%
5B%5D=2&search-in%5B%5D=3&searchin%5B%5D=4&company-divisions%5B%5D=1784

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Za datę i godzinę wpływu dokumentu w przedmiotowym postępowaniu przyjmuje się termin złożenia dokumentu na platformie zakupowej. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja.
Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02
02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz
innych aspektów technicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134
Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2370.41.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Magazyn energii w obiekcie KP PSP Olkusz:
magazyn energii zostanie zainstalowany w pomieszczeniu technicznym na 2 piętrze budynku nie przeznaczonym na stały pobyt ludzi (RYS.-01). Pomieszczenie należy wyposażyć
w klimatyzację, wentylację, system detekcji gazów z sygnalizacją akustyczną, gaśnicę ABC 4kg oraz monitoring wizyjny z możliwością kontroli z pomieszczenia służby dyżurnej. Ściany
i stropy wykonane z materiałów niepalnych o klasie minimum REI120 oraz drzwi wykonane z materiałów niepalnych o klasie minimum EI60. Pomieszczenia oznakowane wraz z
określeniem zastosowanej technologii akumulatorów. System magazynowania energii należy zamontować zgodnie z wytycznymi producenta ze szczególną uwaga na zachowanie
odpowiednich odstępów wentylacyjnych.
System magazynowania energii należy zaimplementować poprzez modernizację istniejącej instalacji fotowoltaicznej poprzez zastosowanie falownika hybrydowego montowanego w bezpośrednim sąsiedztwie magazynu energii. System musi zostać wyposażony w układ sterowania pracą baterii akumulatorów (BMS) oraz inteligentny układ pomiarowy komunikujący się z systemem magazynu energii celem informacji nt. statusu przepływu energii w obiekcie.
Nie przewiduje się pracy magazynu energii w trybie źródła w przypadku odłączenia zasilania z rozdzielnicy głównej RG. Obiekt wyposażony jest w agregat prądotwórczy.
Magazyn energii zostanie połączony z istniejącą infrastrukturą w rozdzielni głównej obiektu w punkcie wpięcia istniejącej instalacji fotowoltaicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
cena 60 %
gwarancja 40 %
Uzyskane w powyższy sposób wskaźniki zostaną zsumowane dla każdego Wykonawcy dając w wyniku ocenę punktową oferty.
Zamówienie otrzyma Wykonawca, który uzyska największą ilość punktów i którego oferta nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Magazyn energii w obiekcie JRG Wolbrom:
magazyn energii zostanie zamontowany na zewnątrz budynku w kontenerze modułowym wraz z falownikiem fotowoltaicznym. Należy upewnić się, że powierzchnia montażowa jest
płaska i wystarczająco solidna, aby utrzymać ciężar zastosowanych urządzeń. W celu uzyskania jak najbardziej optymalnych warunków pracy magazynu oraz falownika kontener należy wyposażyć
w zestaw wentylacji prześciennej w celu zapewniania stałego przepływu powietrza i odprowadzania nagromadzonego ciepłego powietrza na zewnątrz oraz jednostki klimatyzacji
o mocy 1,5 kW w celu utrzymania optymalnej temperatury otoczenia urządzeń wewnątrz kontenera. W bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń umieścić gaśnicę ABC 4kg. Drzwi kontenera
powinny być przystosowane do zamykania na klucz w celu zabezpieczenia magazynu przed niepowołanym dostępem oraz oznakowany wraz z określeniem zastosowanej technologii
akumulatorów.
System magazynowania energii należy zaimplementować poprzez modernizację istniejącej instalacji fotowoltaicznej poprzez zastosowanie falownika hybrydowego montowanego w bezpośrednim sąsiedztwie magazynu energii. System musi zostać wyposażony w układ sterowania pracą baterii akumulatorów (BMS) oraz inteligentny układ pomiarowy komunikujący się z systemem magazynu energii celem informacji nt. statusu przepływu energii w obiekcie.
Nie przewiduje się pracy magazynu energii w trybie źródła w przypadku odłączenia zasilania z rozdzielnicy głównej RG. Obiekt wyposażony jest w agregat prądotwórczy.
Magazyn energii zostanie połączony z istniejącą infrastrukturą w istniejącej rozdzielni RAC, którą stanowi punkt wpięcia istniejącej instalacji fotowoltaicznej.
Energia produkowana przez systemy fotowoltaiczne z magazynami energii będzie dostarczana do sieci energetycznej budynku. Energia produkowana przez instalacje będzie w całości zużywana na potrzeby własne, w przypadku nadwyżek, będą one w pierwszej kolejności magazynowane, a w przypadku pełnego naładowania magazynu rozliczane w sieci OSD według umowy pomiędzy sprzedawcą energii eklektycznej a inwestorem nie będącą przedmiotem niniejszego opracowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
cena 60 %
gwarancja 40 %
Uzyskane w powyższy sposób wskaźniki zostaną zsumowane dla każdego Wykonawcy dając w wyniku ocenę punktową oferty.
Zamówienie otrzyma Wykonawca, który uzyska największą ilość punktów i którego oferta nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu..

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i zawodowa:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej dwie prace o podobnym charakterze
(tj. dostawa i montaż systemu magazynowania energii) o energii użytkowej min. 20 kWh – dotyczy obu zadań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym
Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

2. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w § 2 ust. 1 pkt. 6 Rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
zmienionego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. (DZ. U. z 2023 r. poz. 1824).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie):
1. Wykaz dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe (składane wraz z ofertą):
1. Karty katalogowe, certyfikaty i inne dokumenty równoważne zawierające wybrane dane techniczne zaoferowanych
elementów instalacji fotowoltaicznej oraz potwierdzające okres gwarancji produktowej na magazyn energii oraz falownik hybrydowy.
Przedmiotowe dokumenty potwierdzające okres gwarancji produktowej na magazyn energii oraz falownik zgodnie z
dyspozycją art. 107 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nie podlegają uzupełnieniom. W
przypadku braku w ofercie ww. dokumentów oferta taka podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c ww.
ustawy.

2. Oświadczenie o dostarczeniu najpóźniej w dniu odbioru faktycznego:
- potwierdzenia dokonanie stosownego zgłoszenia o modernizacji istniejącego systemu fotowoltaicznego do Zakładu Energetycznego;
- potwierdzenia dokonania stosownych uzgodnień w zakresie ppoż.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie o dostarczeniu najpóźniej w dniu odbioru faktycznego:
- potwierdzenia dokonanie stosownego zgłoszenia o modernizacji istniejącego systemu fotowoltaicznego do Zakładu Energetycznego;
- potwierdzenia dokonania stosownych uzgodnień w zakresie ppoż.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca do oferty załącza:
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę - powinno być przedstawione w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem (za wyjątkiem osób wpisanych w KRS) o ile
ofertę składa pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Brak wypełnienia stosownych pól formularza oferty
w tym zakresie uznany będzie za informację, że Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcom żadnych części
zamówienia.
Inne dokumenty (składane wraz z ofertą)”:
1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wzór oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie
warunków udziału w postępowaniu (dotyczy również każdego wspólnika spółki cywilnej).
2. Oświadczenie Podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi
załącznik do SWZ (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia).
3. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby techniczne, zawodowe, finansowe lub ekonomiczne o braku istnienia
wobec niego podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie musi zostać opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wzór oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do SWZ. (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podmiotu udostępniającego
zasoby w realizacji zamówienia).
4. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby o oddaniu ich do dyspozycji Wykonawcy. Oświadczenie musi zostać
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wzór oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik do SWZ. Oświadczenie musi zawierać min. elementy wymienione w art. 118
ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli występuje) oraz Podwykonawcy (jeżeli występuje)
o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
6. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynikać będzie,
które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy przy realizacji umowy (dotyczy również spółek cywilnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) Zadanie A - 1 500,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100).
2) Zadnie B - 1 000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc zł 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia, oświadczeń i dokumentów określonych w ww.
rozdziale SWZ. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do
wykluczenia.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja itp.) ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie należytego wykonania umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić ustanowionego pełnomocnika na piśmie, jako
przedstawiciela pozostałych Wykonawców, a pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie strony należy dołączyć do
składanej oferty.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie który z
Wykonawców będzie realizował przedmiot zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, tzn.
musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców bądź z treści upoważnienia musi wynikać iż wyznaczony lider ma
prawo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (w tym umowy) w imieniu wszystkich Wykonawców.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik
pozostałych (lider).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi nadzoru wykonywanej wspólnie z innymi
Wykonawcami, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, to zobowiązany jest do ujęcia w wykazie
wykonywanych usług o którym mowa w niniejszym rozdziale jedynie tych usług w realizacji których uczestniczył w sposób
bezpośredni.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na obszerność rodzaj i zakres zmian został opisany w rozdziale XXI SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz/proceedings? input_proceedings_search=&globalMode%5B%5D=all&proceeding_type%5B%5D=all&search-in%5B%5D=1&searchin% 5B%5D=2&search-in%5B%5D=3&search-in%5B%5D=4&company-divisions%5B%5D=1784

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi max 3 Wykonawców do negocjacji ofert. Zamawiający w celu ograniczenia liczby Wykonawców
zaproszonych do negocjacji będzie stosował kryteria oceny ofert określone w SWZ (trzech Wykonawców z największą
liczba punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów może zostać zaproszonych do negocjacji ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.