Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430928/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ IMIENIA DOKTORA KAZIMIERZA HOŁOGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639820004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614427314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital-nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9595141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów farmaceutycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71824ae8-ae67-414c-a056-6f7d97187b05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ_NT.DZP.241.08.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671641,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 1, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 99360,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 2, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 49608,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 3, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 102336,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 4, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 76741,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 5, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 305505,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: produktów farmaceutycznych w tym leków, płynów infuzyjnych, zgodnie z asortymentem i terminami dostawy przedstawionymi szczegółowo w Załączniku 1A do SWZ – (formularzu asortymentowo– cenowym) dla pakietu nr 6, w którym podano szacunkową ilość produktów . Wymagane standardy jakościowe produktów farmaceutycznych zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2024 poz. 686) oraz są określona na podstawie innych norm prawnych regulujących obrót produktem leczniczym oraz wyrobami medycznymi na terenie RP.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników produktów farmaceutycznych wyszczególnionych przez Zamawiającego w Załączniku 1A do SWZ pod warunkiem, że odpowiedniki będą posiadać tę samą nazwę międzynarodową, tę samą dawkę, taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną nie powodującą powstania różnic terapeutycznych oraz takie samo wskazanie terapeutyczne co środek opisany przez Zamawiającego na formularzu asortymentowo –cenowym. Zamawiający nie dopuszcza zmiany w zakresie czasu działania tj. preparaty o przedłużonym działaniu nie mogą być zamienione na te o niemodyfikowanym czasie uwalniania i na odwrót.
Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający:
- tę samą nazwę międzynarodową;
- tę samą dawkę;
- taką samą postać farmaceutyczną lub zbliżoną postać farmaceutyczną, nie powodującą powstania różnic terapeutycznych;
- takie samo wskazanie terapeutyczne;
Szczegółowy opis dot. składania oferty równoważnej zawarty jest również w Arkuszu Uwagi wspólne dla pakietów w Zał. 1A Formularz asortymentowo-cenowy.
3. W przypadku składania ofert na pakiety dopuszcza się inną ilość tabletek, ampułek, kilogramów, itp. w opakowaniu. Przy przeliczaniu ilości (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) na inną ilość należy wyliczyć całkowitą ilość (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) i podzielić przez ilość w nowym opakowaniu. Opakowanie niepełne należy zaokrąglić w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 38090,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34311,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52565,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34311,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34311,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53168,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53168,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53168,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788 00 08 829
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53168,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174528,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212935353
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 134
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443301,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443301,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443301,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788 00 08 829
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443301,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16996,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25088,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16996,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16996,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet nr 2 o kwotę 10 293,48 zł , co daje łączną wartość umowy 44 605,08 zł brutto
Pakiet nr 3 o kwotę 15 950,52 zł , co daje łączną wartość umowy 69 118,92 zł brutto
Pakiet nr 4 o kwotę 52 358,40 zł , co daje łączną wartość umowy 226 886,40 zł brutto
Pakiet nr 5 o kwotę 132 990,34 zł , co daje łączną wartość umowy 576 291,46 zł brutto
Pakiet nr 6 o kwotę 5 098,85 zł , co daje łączną wartość umowy 22 095,02 zł brutto
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, innych oraz opatrunków (ponowienie) i płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa produktów leczniczych dla OCRM w Opolu
- Dostawa zestawów chirurgicznych - umowa ramowa ZP33/A/19/2024
- Dostawa płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, filtrów do usuwania leukocytów z KKCz, pojemników na odpady medyczne i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów medycznych oraz stomatologicznych
- 183/TP/ZP/D/2024 dostawy substancji recepturowych i substancji chemicznych stosowanych w Aptece Szpitalnej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.