Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c35f4237-81a9-45b9-aeb7-3f0694c0455c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c35f4237-81a9-45b9-aeb7-3f0694c0455c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUKS/08/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów drogowych.
1.2. Dostawa obejmuje sukcesywne (w zależności od potrzeb i zamówień zamawiającego ) dostarczenie i wyładunek materiałów drogowych w ilości, terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na obszarze w promieniu do 50 km od miasta Środa Wielkopolska,
a w szczególności:
a) zakup następujących materiałów drogowych:
- krawężnik drogowy betonowy najazdowy 15x22x100
- krawężnik drogowy betonowy 15x30x100
- krawężnik drogowy betonowy 20x30x100
- obrzeże betonowe 8x30x100 szare
- obrzeże betonowe 6x20x100 szare
- opornik betonowy 10x25x100
- opornik betonowy 12x25x100
- płyta betonowa ażurowa 40x60x10 szara
- kostka betonowa brukowa 6cm cegła szara fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 8cm cegła szara fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 6cm behaton szara fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 8cm behaton szara fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 6cm cegła kolor fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 8cm cegła kolor fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 6cm behaton kolor fazowana i bez fazy
- kostka betonowa brukowa 8cm behaton kolor fazowana i bez fazy
- płytka betonowa żółta ostrzegawcza 35x35
- kruszywo łamane – tłuczeń granitowy 0-31,5
b) dostawę materiałów drogowych pojazdem Wykonawcy na jego koszt, umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów drogowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się na obszarze w promieniu do 50 km od miasta Środa Wielkopolska , w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 44111000-1 (materiały budowlane)
Dodatkowe kody CPV: 44113800-3 (materiały do układania nawierzchni drogowych)
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe oraz SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
1.5. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienie objęte prawem opcji, który został określony w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe. Przy ocenie złożonej oferty, Zamawiający będzie oceniał wartość oferty obejmującej łącznie wartość brutto zamówienia podstawowego oraz wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji.
1.6. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
1.7. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) określone zostały w SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe, ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji.
1.8. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.9. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.
1.10. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw materiałów drogowych objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego.
1.11. Dostawy materiałów drogowych zamawiane w ramach realizacji prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym.
1.12. Cena jednostkowa materiałów drogowych zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena w zamówieniu podstawowym. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje cenę jednostką materiałów drogowych w ramach prawa opcji inną niż w zamówieniu podstawowym.
1.13. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
1.14. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymywania od Wykonawcy faktur wystawianych w formie elektronicznej tzw. e-faktur.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe
2) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
3) SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290159,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290159,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290159,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAS-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 381787677
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAS-BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KAS-BUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290159,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Modernizacja taboru Średzkiej Kolei Powiatowej - wykonanie rewizji wewnętrznej, określonej przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, kotła parowozowego Px48-1756
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego na żłobek
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Środa XXI Sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy, z opcją wykupu
- Dostawa kardiomonitorów z centralą monitorującą
- Dostawa dwóch stanowisk do znieczulenia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i konstrukcyjnych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH II
- "Przebudowa drogi na terenie Gminy Liniewo - III etap"
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.