Og³oszenie z dnia 2024-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00583314/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w Grabkowie, dz. nr 74
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kowal
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GMINA KOWAL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866867
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piwna 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542842252
1.5.8.) Numer faksu: 542842363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-kowal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugkowal.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szko³y Podstawowej w Grabkowie, dz. nr 74
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c33c0f3-4dfe-46ab-9f09-558b7958bbbd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00512224
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00073427/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont budynku SP Grabkowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c33c0f3-4dfe-46ab-9f09-558b7958bbbd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±c± osobê do kontaktu z Wykonawcami: Pani Aneta Kwarciñska – sekretarz gminy, tel. 54
2842252; email: sekretarz@gmina-kowal.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie eZamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c33c0f3-4dfe-46ab-9f09-558b7958bbbd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r.
poz.2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Pozosta³e informacje zamieszczone s± w rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kowal reprezentowana przez Wójta Gminy Kowal z siedzib± przy ul.
Piwnej 33, 87-820 Kowal, tel. 54 284-22-52,
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w
Kowalu kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres ul. Piwna 33, 87-820 Kowal, poczt± elektroniczn± na adres e-mail:
krzysztof.kielbasa@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Remont budynku Szko³y Podstawowej w Grabkowie, dz. nr 74”
2. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia – przedmiot zamówienia polega na:
- przeprowadzeniu remont budynku Szko³y tzn. na wymianie okien, remoncie i malowaniu ¶cian zewnêtrznych oraz remoncie wewn±trz budynku (malowanie ¶cian i drzwi, wymiana pod³óg i czê¶ci drzwi do pomieszczeñ, roboty brukarskie).
UWAGA! Prace w kwietniu, maju i czerwcu prowadzone bêd± podczas funkcjonowania placówki. Nale¿y tak zorganizowaæ wykonywane prace by nie kolidowa³y z prowadzeniem zajêæ szkolnych oraz zapewnia³y bezpieczeñstwo uczniom, nauczycielom oraz pracownikom obs³ugi.
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako OPZ, zawiera dokumentacja (stanowi±ca za³±cznik nr 1 do SWZ), na która sk³adaj± siê:
- Projekt architektoniczno-budowlany;
- Kosztorys nak³adczy: roboty budowlane wewnêtrzne i zewnêtrzne
- Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-07-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych wrozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê
gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych); w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia warunki udzia³u musi byæ spe³niony ³±cznie przez tych Wykonawców;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane (dwa zamówienia), polegaj±ce na
budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji ,,budynku u¿yteczno¶ci publicznej”, o warto¶ci co najmniej
300 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych);
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki udzia³u musi byæ spe³niony przez
co najmniej jednego z tych Wykonawców; tak¿e w przypadku polegania przez Wykonawcê na zasobach innego podmiotu –
podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi wykazaæ zrealizowanie obu wymaganych robót (nie sumuje siê do¶wiadczenia);
Uwagi:
1) pod pojêciem „budynek u¿yteczno¶ci publicznej" Zamawiaj±cy rozumie - budynek przeznaczony na potrzeby administracji
publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki
zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub
telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub
wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci
publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
2) przez wykonanie (zrealizowane i zakoñczenie) nale¿y zrozumieæ doprowadzenie, co najmniej do podpisania protoko³u
koñcowego odbioru robót;
3) przez jedn± robotê nale¿y rozumieæ robotê budowlan±, zrealizowan± w oparciu o jedn± umowê; nie mo¿na sumowaæ warto¶ci wykonanych robót - ka¿da z wykazanych robót musi byæ co najmniej o warto¶æ okre¶lonej powy¿ej.
b) dysponuje osobami, którzy zostan± skierowani przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w sk³adzie:
co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcje kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego
Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej
ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów
– inne odpowiednie dokumenty; je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w niniejszym punkcie, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
Uwaga: W wykazie nale¿y podaæ informacje o wykonanych robotach z tak± szczegó³owo¶ci±, która umo¿liwi Zamawiaj±cemu w
sposób jednoznaczny oceniæ, czy Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. a
SWZ;
b) wykaz osób (sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcê do
realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie dysponowania tymi osobami;
Uwaga: W wykazie nale¿y podaæ informacje o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach wymienionych osób z tak±
szczegó³owo¶ci±, która umo¿liwi Zamawiaj±cemu w sposób jednoznaczny oceniæ, czy Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w
postêpowaniu okre¶lony w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ;
c) dokument/y potwierdzaj±cy/e, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Uwaga: W przypadku, gdy suma gwarancyjna wskazana w dokumencie/tach potwierdzaj±cym/ch ubezpieczenie Wykonawcy,
wyra¿ona jest w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy j± na PLN wg ¶redniego kursu NBP danej waluty w dniu wszczêcia
postêpowania, tj. publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) zobowi±zanie innego podmiotu o udostêpnienia Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieniaoraz o¶wiadczenie tego podmiotu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru
okre¶lonego w za³±czniku nr 3a do SWZ) - je¿eli dotyczy;
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty/odpowiednie pe³nomocnictwa - je¿eli dotyczy;
c) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – dotyczy tylko ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
d) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty
budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - je¿eli dotyczy;
e) uzasadnienie zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³otych (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Kowalu 54 9557 0006 0014 2494 2000 0010 (w tytule przelewu zaleca siê wpisaæ nazwê i sygnaturê postêpowania). Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji oraz powinno zawieraæ:
1) wskazanie Beneficjenta porêczenia lub gwarancji, którym musi byæ Gmina Kowal, ul. Piwna 33, 87-820 Kowal;
2) nazwê i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotê i termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
4) bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy porêczenia lub gwarancji do zap³aty kwoty wadium, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek
o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w
rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z
ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych wprojektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach wynikaj±cych z art. 455 ust. 1 pkt
2-4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia w zak³adce „Oferty/wnioski”,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz.
1497 ze zm.).
INNE PRZETARGI KOWAL
- Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu postêpowanie nr 3
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CICIELI NIERUCHOMO¦CI Z TERENU GMINY KOWAL
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni ¿ywienia i us³ug gastronomicznych, klasopracowni do Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Kowalu.
wiêcej: przetargi KOWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pozosta³ej czê¶ci budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Przebudowa pomieszczeñ w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów bêd±cych w zasobie Zak³adu Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy ¯oliborz m.st. Warszawy w podziale na 3 czê¶ci.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmian± kol. oraz zmian± sposobu ogrzewania obiektu, znajduj±cego siê w miejscowo¶ci Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont i przebudowa pomieszczeñ dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w miejscowo¶ci Zawada
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmian± kol. oraz zmian± sposobu ogrzewania obiektu, znajduj±cego siê w miejscowo¶ci Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.