Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419759/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00435521/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d1836fa-5dcf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004169/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do jednostek Gminy Miasto Nowy Targ w okresie od 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia – dostawy objęte Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych.Szczegółowe dane dotyczące dostawy i sposobu jej wykonania:
1/ zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu w ilości:
a) dla I części zamówienia około 1 952 285,00 kWh,
2/ szacunkowe zużycie gazu w wyżej wymienionym okresie, moce umowne, taryfy gazowe dla poszczególnych obiektów oraz ich charakterystyka gazowa zostały wskazane w zestawieniu, które będzie stanowić załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia,
3/ wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia gazu w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami liczników,
4/ ilość punktów poboru gazu może ulec zmianie w zakresie +/- 10% volumenu podstawowego określonego w SWZ , zmiany będą wprowadzane w formie aneksu do umowy,
5/ dostarczany przez wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami,
6/ zamawiający posiada obecnie zawarte umowy na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego zgodnie z zestawieniem załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia,
7/ po zakończeniu postępowania zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez wykonawcę zmiany sprzedawcy,
8/ zamawiający udzieli wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu zamawiającego zawartej umowy sprzedaży gazu do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD,
9/ zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do złożenia wniosku o zmianę mocy umownej,
10/ termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej, nie częściej niż raz w miesiącu faktury, ze wskazaniem punktu odbioru i ilości zużycia gazu i dostarczenia jej na adres korespondencyjny odbiorcy (wskazany w umowie),
11/ termin dostarczenia odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury lub faktur VAT ustala się na nie mniej niż 14 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia,
12/ rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu (wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz) w danym okresie rozliczeniowym wg ceny jednostkowej,
13/ zamawiający dla taryfy W-2.1 dopuszcza możliwość rozliczania poprzez dwumiesięczne faktury prognozowe,
14/ cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest zgodna z zatwierdzoną taryfą przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki dla dostaw objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych. Cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku: zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy dla dostaw objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych, ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
15/ cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała dla dostaw nie objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
16/ cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
17/ wymagane jest posiadanie przez wykonawcę, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Marcina Kasprzaka 25C Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej,
18/ zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zawarcie umowy w formie elektronicznej z zastosowaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Nie wszystkie jednostki, które będą zawierały umowy mają taką możliwość. Umowy mają charakter pisemny z odręcznym podpisem stron,
19/ zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPG objętych postępowaniem jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o.,
20/ zamawiający informuje, że wszystkie punkty poboru gazu objęte postępowaniem należą do Obszar taryfowy OSD w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów,
21/ zamawiający informuje, że nie ma zawartych umów w ramach akcji promocyjnych/lojalnościowych,
22/ zamawiający informuje, że do ceny jednostkowej paliwa gazowego oraz łącznej wartość zamówienia nie należy doliczać podatku akcyzowego,
23/ zamawiający informuje, że numery identyfikacyjne punktów wyjścia nadane przez OSD i wskazane przez zamawiającego w SWZ są zgodne z numerami punktów wyjścia umieszczonymi przez obecnego sprzedawcę na dokumentach stanowiących podstawę płatności.
3. Istotne postanowienia umowy:
1/ zamawiający zaakceptuje treść umowy stosowanej w swej działalności przez wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją warunków zamówienia, wybrany wykonawca winien przedstawić zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania projekt umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego,
2/ Urząd Miasta Nowy Targ jako centralny zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne, natomiast umowy zostaną podpisane oddzielnie przez każdą jednostkę Gminy Miasto Nowy Targ,
3/ dostawę należy realizować nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw z wybranym dostawcą nastąpi również nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów dotyczących dostarczania paliwa gazowego oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy,
4/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,
5/ wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,
6/ zamawiający informuje, iż akcyza na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2022, poz. 143) będzie płacona lub odbiorca będzie zwolniony na podstawie oświadczeń złożonych przez odbiorcę gazu,
8/ w sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1605) i Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2019r. Poz. 1145)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 504341,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II zamówienia – pozostałe dostawy.Szczegółowe dane dotyczące dostawy i sposobu jej wykonania:
1/ zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu w ilości:
a) ) dla II części zamówienia około 472 766,00 kWh
2/ szacunkowe zużycie gazu w wyżej wymienionym okresie, moce umowne, taryfy gazowe dla poszczególnych obiektów oraz ich charakterystyka gazowa zostały wskazane w zestawieniu, które będzie stanowić załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia,
3/ wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia gazu w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami liczników,
4/ ilość punktów poboru gazu może ulec zmianie w zakresie +/- 10% volumenu podstawowego określonego w SWZ , zmiany będą wprowadzane w formie aneksu do umowy,
5/ dostarczany przez wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami,
6/ zamawiający posiada obecnie zawarte umowy na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego zgodnie z zestawieniem załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia,
7/ po zakończeniu postępowania zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez wykonawcę zmiany sprzedawcy,
8/ zamawiający udzieli wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu zamawiającego zawartej umowy sprzedaży gazu do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD,
9/ zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do złożenia wniosku o zmianę mocy umownej,
10/ termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej, nie częściej niż raz w miesiącu faktury, ze wskazaniem punktu odbioru i ilości zużycia gazu i dostarczenia jej na adres korespondencyjny odbiorcy (wskazany w umowie),
11/ termin dostarczenia odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury lub faktur VAT ustala się na nie mniej niż 14 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia,
12/ rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu (wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz) w danym okresie rozliczeniowym wg ceny jednostkowej,
13/ zamawiający dla taryfy W-2.1 dopuszcza możliwość rozliczania poprzez dwumiesięczne faktury prognozowe,
14/ cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest zgodna z zatwierdzoną taryfą przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki dla dostaw objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych. Cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku: zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy dla dostaw objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych, ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
15/ cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała dla dostaw nie objętych Ustawą o ochronie odbiorców paliw gazowych przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
16/ cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
17/ wymagane jest posiadanie przez wykonawcę, umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Marcina Kasprzaka 25C Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej,
18/ zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zawarcie umowy w formie elektronicznej z zastosowaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Nie wszystkie jednostki, które będą zawierały umowy mają taką możliwość. Umowy mają charakter pisemny z odręcznym podpisem stron,
19/ zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPG objętych postępowaniem jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o.,
20/ zamawiający informuje, że wszystkie punkty poboru gazu objęte postępowaniem należą do Obszar taryfowy OSD w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 33-100 Tarnów,
21/ zamawiający informuje, że nie ma zawartych umów w ramach akcji promocyjnych/lojalnościowych,
22/ zamawiający informuje, że do ceny jednostkowej paliwa gazowego oraz łącznej wartość zamówienia nie należy doliczać podatku akcyzowego,
23/ zamawiający informuje, że numery identyfikacyjne punktów wyjścia nadane przez OSD i wskazane przez zamawiającego w SWZ są zgodne z numerami punktów wyjścia umieszczonymi przez obecnego sprzedawcę na dokumentach stanowiących podstawę płatności.
3. Istotne postanowienia umowy:
1/ zamawiający zaakceptuje treść umowy stosowanej w swej działalności przez wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją warunków zamówienia, wybrany wykonawca winien przedstawić zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania projekt umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego,
2/ Urząd Miasta Nowy Targ jako centralny zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne, natomiast umowy zostaną podpisane oddzielnie przez każdą jednostkę Gminy Miasto Nowy Targ,
3/ dostawę należy realizować nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw z wybranym dostawcą nastąpi również nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów dotyczących dostarczania paliwa gazowego oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy,
4/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,
5/ wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,
6/ zamawiający informuje, iż akcyza na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2022, poz. 143) będzie płacona lub odbiorca będzie zwolniony na podstawie oświadczeń złożonych przez odbiorcę gazu,
8/ w sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1605) i Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2019r. Poz. 1145)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 285760,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593933,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593933,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593933,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593933,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym w II części zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
- Dostawa access point oraz kontrolera sprzętowego do zarządzania AP w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone II
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa fantomów
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Powierciu.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- Dostawa gazu ziemnego
- Dostawa gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego na potrzeby Szpitala św. Anny w Miechowie
- ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Baranów Sandomierski w 2025 roku"
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.