eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecLeasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kabaty 2

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29ed5288-7182-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ed5288-7182-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083887/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-316/2023/DF/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 946400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka, zwanego w dalszej części „przedmiotem leasingu.”
b) Wymagania dotyczące pojazdu tj. wymagane parametry techniczne a także wymagane minimalne wyposażenie zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ /specyfikacja techniczna pojazdu/.
c) Ubezpieczenie pojazdu w zakresie AC, OC i NNW leży po stronie Zamawiającego.
d) Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
• leasing rozliczany w PLN,
• 48 rat leasingowych równych i niezmiennych, płatnych na każdy 10 dzień miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca po przekazaniu pojazdu,
• okres leasingu – 49 miesięcy,
• wartość opłaty wstępnej – 110 000 PLN netto + podatek VAT,
• oplata wstępna płatna do 7 dni po podpisaniu umowy leasingu,
• możliwość wykupu,
• wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – 30 000 PLN netto + podatek VAT.
e) Termin gwarancji /podwozie i zabudowa/ – co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru kompletnego pojazdu.
f) Warunki serwisu: obsługa serwisowa u autoryzowanego przedstawiciela producenta.
g) Pojazd musi posiadać homologację, spełniać wszystkie warunku dopuszczenia do ruchu drogowego, musi być sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych.
h) Do przedmiotu leasingu Wykonawca dołączy następujące dokumenty: kopię świadectwa homologacji lub deklarację zgodności, instrukcję obsługi w języku polskim z zastrzeżeniem pkt. VIII istotnych postanowień umowy /zał. Nr 8 do SWZ/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1164072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KGP sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331614495

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Marklowice Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-410

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1164072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.