Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa remisy OSP w Mycielinie etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOSŁAWICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niegosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Niegosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-312
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683781038
1.5.8.) Numer faksu: 683781038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@niegoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: niegoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niegoslawice.bip.net.pl/kategorie/106-rok-2022/artykuly/439-rozbudowa-remisy-osp-w-mycielinie-etap-ii?lang=PL1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa remisy OSP w Mycielinie etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6717d6-749a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034403/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa Remizy Strażackiej w miejscowości Niegosławice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie otrzymania dotacji na pozostałą część zadania.
Zgodnie z powyższym przepisem w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, co uznaje się za spełnione.
Zamawiający otrzymał promesę w celu realizacji zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz z Województwa Lubuskiego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00130002/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512762,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ do przetargu nieograniczonego pod adresem https://niegoslawice.bip.net.pl/kategorie/106-rok-2022/artykuly/125-rozbudowa-remizy-strazackiej-w-miejscowosci-mycielin?lang=PL z wyłączeniem części rozbudowy remizy OSP w Niegosławicach, która była I etapem realizacji zadania.
W SWZ jak i projekcie umowy z wykonawcą "Zamawiający przewidział udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie otrzymania dotacji na pozostałą część zadania.
Zgodnie z powyższym przepisem w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, co uznaje się za spełnione".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630697,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630697,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630697,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRECON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241901784
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 8B
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630697,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników i nawierzchni asfaltowych placów manewrowych w JRG II w Katowicach - Piotrowicach przy ul. Kościuszki 189
- Remont nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 6 przy ul. Chrościckiego 76
- Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Łęczu
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.