Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Deszczno realizowane w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90
1.5.2.) Miejscowość: Deszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.florczak@deszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-550988f2-1e1c-41db-9f7b-e9506d080a821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Deszczno realizowane w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550988f2-1e1c-41db-9f7b-e9506d080a82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038635/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowozy dzieci do szkół podstawowych na terenie gminy Deszczno w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie publiczne obejmuje przewozy uczniów do i ze szkoły podstawowej w:
Deszcznie ul. Lubuska 61 z miejscowości: Maszewo, Glinik, Orzelec, Karnin, Brzozowiec, Osiedle Poznańskie, Borek, Ciecierzyce, Łagodzin, Prądocin, Koszęcin, Borek, Trzebiszewo;
Ulimiu ul. Rubinowa 5 z miejscowości Ulim, Niwica, Prądocin, Koszęcin, Dzierżów, Łagodzin; Ciecierzycach ul. Borkowska 2 z miejscowości: Borek, Ciecierzyce, Osiedle Poznańskie;
Boleminie, Bolemin 102 z miejscowości Bolemin, Kiełpin, Płonica, Dziersławice, Krasowiec, Białobłocie, Koszęcin.
Przybliżona (szacunkowa) dzienna ilość kilometrów: 235.
Opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun, którego zapewni Wykonawca. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację o zweryfikowaniu personelu zatrudnionego do realizacji zamówienia w Rejestrze Sprawców Na Tle Seksualnym oraz o posiadaniu standardów ochrony małoletnich (sporządzonych na podstawie art. 22b i 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Zamawiający wymaga, aby usługa była świadczona co najmniej dwoma autobusami przystosowanymi do przewozu osób, posiadającymi co najmniej 49 miejsc siedzących każdy, dopuszczonymi do ruchu na terytorium Polski, z ważnym badaniem technicznym, rok produkcji nie starszy niż 2019. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa na każdym miejscu siedzącym, dodatkowe ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika, sprawną klimatyzację w części pasażerskiej i kierowcy, monitoring wnętrza pojazdu, co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie oraz oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania autobusów przegubowych.
2. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były każdego dnia nauki szkolnej za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni w których decyzją organu prowadzącego zawieszono zajęcia, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich, dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego. Szacunkowa ilość dni nauki: 188. Rozkład dowozów musi być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny przyjazdu/odjazdu uczniów do szkoły. Dowóz do szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania odbywa się raz dziennie.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy oraz inne zajęcia zorganizowane poza terenem szkoły np. na basenie w Gorzowie Wlkp., w Gorzowskim Ośrodku Technologicznym w Stanowicach, Miejskim Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. itp. tj. szacunkowo ok. 3500 km w ciągu roku szkolnego.
4. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii pojazdu do zapewnienia pojazdu zastępczego we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487397,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487397,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487397,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Argos Agata Miłostan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080184851
7.3.3) Ulica: J. Matejki 25/1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia: przewóz uczniów do i ze szkoły podstawowej w: Ulim ul. Rubinowa 5, Bolemin, Bolemin 102.
Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487397,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.