eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie" US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ I TECHNICZNEJ OBIEKTÓW I MIENIA CENTRUM SPORTU W B£ONIU



Og³oszenie z dnia 2024-09-23

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„ US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ I TECHNICZNEJ
OBIEKTÓW I MIENIA CENTRUM SPORTU W B£ONIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Sportu i Rekreacji w B³oniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366231546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrumsportu@blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cs-blonie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ I TECHNICZNEJ
OBIEKTÓW I MIENIA CENTRUM SPORTU W B£ONIU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ccf6611a-bd6b-4d6f-9754-3716116a16dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00512360

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071762/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia Centrum Sportu w B³oniu "

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ccf6611a-bd6b-4d6f-9754-3716116a16dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegó³owe zasady komunikacji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale 9 SWZ.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na ¶ci¶le okre¶lony adres e-mail:
centrumsportu@blonie.pl, nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy
platforma dzia³a poprawnie spowoduje zignorowanie przes³anej wiadomo¶ci.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e -
Zamówienia. Szczegó³owo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz w „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w tre¶ci jako: ,,rozporz±dzenie’’ oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ
Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia, których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest
podany w rozdziale 11, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako
za³±czniki do formularzy komunikacyjnych.
5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania,
(o ile dotyczy)
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W
przypadku za³±czników, które s±, zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym
(otaczaj±cym). W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach
wykonywania Umowy jest Zamawiaj±cy.
2. W ramach wykonania obowi±zku informacyjnego, zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej
RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zosta³y przekazane Zamawiaj±cemu, o posiadaniu i
przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiaj±cego w celu wykonywania Umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e poinformowaæ osoby, o których mowa powy¿ej, o prawie dostêpu do tre¶ci danych, ich
poprawiania, modyfikacji oraz mo¿liwo¶ci skorzystania z innych uprawnieñ przewidzianych unormowaniami RODO.
4. Dane identyfikuj±ce Wykonawcê, przedmiot umowy i wysoko¶æ
wynagrodzenia, stanowi± informacjê publiczn± w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji
publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostêpnianiu w trybie przedmiotowej ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.01.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
„ Us³uga ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia budynku Centrum Sportu w B³oniu mieszcz±cego siê przy ul.
Grodziskiej 1 oraz kompleksu boisk wraz z urz±dzeniami znajduj±cych siê przy Al. Norwida w B³oniu”
Miejscem wykonania zamówienia bêdzie budynek Centrum Sportu i Rekreacji w B³oniu wraz z parkingiem mieszcz±cy siê w
B³oniu przy ul. Grodziskiej 1 o ³±cznej powierzchni ok. 15 580 m2 oraz kompleks boisk wraz z urz±dzeniami znajduj±cy siê
przy Al. Norwida w B³oniu o ³±cznej powierzchni ok. 20 000 m2.
Teren przy ul. Grodziskiej jest terenem nieogrodzonym.
Teren przy Al. Norwida jest terenem ogrodzonym.
Oba tereny s± monitorowane.
Do obowi±zków wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1. Patrolowanie ca³ego terenu i obiektu poprzez obchód i system monitoringu
(Zamawiaj±cy zapewnia monitor zbieraj±cy obraz z kamer usytuowanych na terenie obiektu),
2. Konwojowanie ¶rodków pieniê¿nych dla obiektu Centrum Sportu w B³oniu do wyznaczonego przez Zamawiaj±cego banku
na terenie Gminy B³onie,
3. Reagowanie na wszelkie nieprawid³owo¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa pracy i regulaminami obiektu,
4. Niezw³oczne powiadomienie organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i zabezpieczenie
miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania wraz z powiadomieniem zarz±dzaj±cego obiektem,
5. Ochrona przed w³amaniem do obiektu,
6. Ochrona mienia w obiekcie przed kradzie¿±, zniszczeniem, uszkodzeniem,
7. Wezwanie osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnieñ do przebywania na
terenie chronionego obszaru lub obiektu, albo stwierdzenia zak³ócenia porz±dku,
8. Interwencje wobec osób zak³ócaj±cych porz±dek,
9. Nadzór nad parkingiem,
10. Natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagro¿enia po¿arem, zalaniem, ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeñ
losowych oraz niezw³oczne powiadomienie odpowiednich s³u¿b, pod rygorem odpowiedzialno¶ci Wykonawcy za skutki
zdarzeñ, jakie mog± wyst±piæ z powodu opó¼nienia reakcji na zdarzenie,
11. Zapewnienie wykonania przez pracowników ochrony poleceñ upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego,
dotycz±cych zapewnienia bezpieczeñstwa osób i ochrony mienia,
12. Prowadzenie ksiêgi dy¿urów, wpisywanie informacji o objêciu dy¿uru oraz wszelkich zdarzeniach, zaistnia³ych
nieprawid³owo¶ciach i usterkach,
13. Prowadzenie rejestru w Ksi±¿ce Pracy centrali Polon dla systemu SSP poprzez dokonywania wpisów o sygna³ach
alarmowych.
14. Zabezpieczenie samochodowej grupy interwencyjnej, której zadaniem bêdzie
w przypadku zg³oszenia zagro¿enia lub potrzeby wsparcia dotarcie do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15minut.
15. Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcê zobowi±zani s± do przestrzegania regulaminów obowi±zuj±cych na terenie
ochranianych obiektów oraz pozosta³ych przepisów dotycz±cych bhp i ppo¿.
16. Ochrona bezpo¶rednia 24 h na dobê, 7 dni w tygodniu, przez ca³y okres trwania umowy w 2024/2025 roku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ ni¿ej podanymi kryteriami i ich
wagami:
A) Cena – waga kryterium – 60 %
Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyporz±dkowana
zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosuj±c wzór:
najni¿sza cena z rozpatrywanych ofert
Warto¶æ punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
B) Kryterium jako¶ciowe us³ug – 40%
- za posiadanie rekomendacji organizacji skupiaj±cej pracodawców bran¿y ochrony
( np. Polskiego Zwi±zku Pracodawców Ochrony, Polskiej Izby Ochrony ) lub równowa¿nej –
Zamawiaj±cy przyzna 40 punktów
( za brak przyznane bêdzie 0 punktów )
*UWAGA:
- W celu przyznania przez Zamawiaj±cego dodatkowych punktów w kryterium jako¶æ us³ug nale¿y do oferty do³±czyæ kopie
dokumentów, z których wynika posiadanie wa¿nej rekomendacji, o której mowa powy¿ej
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e:
 w przypadku wskazania w tre¶ci oferty odpowiedzi twierdz±cej o posiadaniu wa¿nej rekomendacji i jednoczesnym braku za³±czenia
w/w rekomendacji do oferty Zamawiaj±cy nie przyzna punktów dodatkowych w tym kryterium oceny ofert,
 za równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna rekomendacje wszelkich innych organizacji skupiaj±cych pracodawców bran¿y ochrony.
Zamawiaj±cy dokona oceny kryterium ceny z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w
kryterium jako¶ciowym przyzna punkty zgodnie z pkt. 15.1.B) SWZ.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny i kryterium jako¶ciowego.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym
kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶ciowe - posiadanie rekomendacji organizacji skup

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki, o których mowa
w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 SWZ, dotycz±cych podstaw wykluczenia )
b) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku);
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na
podstawie art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy wymaga - aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie min. 50.000,00 z³
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
a. wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿
200 000 z³ brutto ka¿de, polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów ze sta³ym
patrolem interwencyjnym.
b. skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:
- min. 1 koordynatora us³ug ochroniarskich z min. 5 letnim do¶wiadczeniem, posiadaj±cego wpis na „listê kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej” w rozumieniu ustawy o ochronie fizycznej osób i mienia, spe³niaj±cy wymogi zgodnie z art.
25, 26 i 27 (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), pe³ni±cy nadzór nad agentami ochrony fizycznej,
- min. 3 kwalifikowanych pracowników ochrony z min. 3 letnim do¶wiadczeniem, którzy bêd± pe³niæ ochronê na terenie
Centrum Sportu w B³oniu, wpisanych na „listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” prowadzon± zgodnie z
ustaw± o ochronie osób i mienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji
*Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie
zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem
zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument mia³ dotyczyæ.
Zastêpczy dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³adaj± wymagane przez
Zamawiaj±cego dokumenty zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ,
jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)
- ) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê/ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty/oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
-) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7
oraz § 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -kopia
aktualnej koncesji M S W i A wydana na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e
wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania obejmuj±cej/go swoj± wa¿no¶ci± minimum okres
obowi±zywania umowy,
-wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie potwierdzaj±cy wykonanie - co najmniej 3 zamówieñ o
warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto ka¿de, polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem
obiektów ze sta³ym patrolem interwencyjnym, wraz z podaniem, przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania (okresu realizacji) i podmiotów,
na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami na us³ugi s± referencje, inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w
przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie
jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów to o¶wiadczenie Wykonawcy
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich
nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy uzna us³ugê której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany nale¿ycie.
W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e siê us³ug±, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiaj±cy uzna warunek za
spe³niony, je¿eli na dzieñ sk³adania ofert w postêpowaniu okres ¶wiadczenia us³ugi bêdzie nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce.
-wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami:
- min. 1 koordynatora us³ug ochroniarskich z min. 5 letnim do¶wiadczeniem, posiadaj±cego wpis na „listê kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej” w rozumieniu ustawy o ochronie fizycznej osób i mienia, spe³niaj±cy wymogi zgodnie z art. 25, 26 i
27, pe³ni±cy nadzór nad agentami ochrony fizycznej,
- min. 3 kwalifikowanych pracowników ochrony z min. 3 letnim do¶wiadczeniem, którzy bêd± pe³niæ ochronê na terenie Centrum
Sportu w B³oniu, wpisanych na „listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” prowadzon± zgodnie z ustaw± o ochronie
osób i mienia.
- informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ
posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w kwocie min. 50.000,00 z³, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art.
112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów nale¿y z³o¿yæ informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy
oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu
w kwocie min. 50.000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego powy¿szych dokumentów, o
których mowa w pkt 12.7 lit. d) SWZ, wykonawca sk³ada inne dokumenty, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie
opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia – przedmiotowe ¶rodki dowodowe s³u¿±ce potwierdzeniu zgodno¶ci z
cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert:
 *kopia rekomendacji organizacji skupiaj±cej pracodawców bran¿y ochrony (np. Polskiego Zwi±zku pracodawców Ochrony,
Polskiej Izby Ochrony), ( *o ile Wykonawca posiada )
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 6 do oferty.
Uwagi do przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,:
 Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane us³ugi
spe³ni± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria,
 je¿eli w niniejszym postêpowaniu Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe
¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy z uwagi na tre¶æ art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie bêdzie wzywa³ do ich
z³o¿enia lub uzupe³nienia,
 Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

-) *Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do z³o¿enia oferty musi byæ
z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej,
opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie
elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego
po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to
po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu
pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego. (*je¿eli dotyczy )
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 2 do oferty.
-) Dowód wp³acenia wadium: ( 4.900,- z³ )
Wadium mo¿e byæ wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na dowód wp³acenia wadium nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci
elektronicznej.
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 3 do oferty.
-) *Zobowi±zanie podmiotów, na których zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub
ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby. ( *je¿eli dotyczy )
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 4 do oferty.
-) *O¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *je¿eli dotyczy )
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 5 do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci: 4.900,- z³ ( s³ownie: cztery tysi±ce dziewiêæset z³otych )

Wadium nale¿y wnie¶æ w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.

Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca na rachunek Zamawiaj±cego w banku:

PKO BP S.A.; Nr konta: 84 1020 1055 0000 9402 0514 6339

z adnotacj±: ”Wadium ZP.01.2024”

Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej ( przelewem ) zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.

Postanowienia pkt 11 SWZ odno¶nie wadium s± dla Wykonawców wi±¿±ce.

Zwrotu wp³aconego wadium wykonawcom Zamawiaj±cy dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.

Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)
Zamawiaj±cy zatrzymuje równie¿ wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.

Je¿eli wadium jest wniesione w jednej z form okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniê¿nej to wykonawca winien uwzglêdniæ w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotycz±ce zatrzymania wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty dokument (pismo, o¶wiadczenie)
wskazuj±cy ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Dokument ten musi byæ wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie
upowa¿nionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e
podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.
4. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt 10.1.4) lit. a. (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp) musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców
(Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
b) pozosta³e warunki okre¶lone powy¿ej musi spe³niaæ co najmniej jeden z Partnerów sk³adaj±cych ofertê
wspóln± lub Partnerzy sk³adaj±cy ofertê wspóln± spe³niaj± ³±cznie.
5. W wypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim wypadku nale¿y z³o¿yæ
Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie do oferty, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê
wspólnie.
6. W przypadku wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiaj±cy dokonywaæ bêdzie
bezpo¶rednich rozliczeñ tylko z liderem konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 miesiêcy od daty podpisania umowy i wprowadzenia na teren obiektów*, z zastrze¿eniem zakoñczenia umowy nie pó¼niej ni¿ 31.12.2025roku

* ( przewidywany przez zamawiaj±cego termin rozpoczêcia us³ugi ochrony: od 01.11.2024,
mo¿e on uleæ zmianie w zwi±zku ze wzglêdami formalnymi, zwi±zanymi z ewentualnie przed³u¿aj±c± siê procedur± wyboru Wykonawcy i brakiem mo¿liwo¶ci podpisania umowy przed w/w terminem 01.11.2024 roku.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy odno¶nie wyd³u¿enia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:

1. Z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki
zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub
zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

2. Z przyczyn zale¿nych i niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy:
- odno¶nie wyd³u¿enia terminu realizacji zadania zgodnie z warunkami okre¶lonymi w pkt. 5.2 SWZ

Zamawiaj±cy informuje, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie ( na wniosek wykonawcy ), w przypadku zmiany:

- stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie
z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572) ,

je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.

Zamawiaj±cy dopuszcza waloryzacjê cen zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, zgodnie z warunkami okre¶lonymi we wzorze umowy:

Niezale¿nie od zmian o których mowa powy¿ej w pkt. 13.5 wprowadza siê zasady dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:
1) zmiana wynagrodzenia zostanie okre¶lona w oparciu o wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, w oparciu o roczny wska¼nik og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego;
2) warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 3,0% uprawnia Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po up³ywie 3 m-cy od daty zawarcia Umowy;
3) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której odbiór przypad³ po up³ywie 3 m-cy od daty zawarcia Umowy;
4) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 10%.

Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z pkt. 13.6 zobowi±zany jest (je¿eli zachodz± przes³anki z art. 439 ust. 5 Pzp) do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Wszelkie zmiany do umowy wprowadzone zostan± na podstawie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-01 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-30

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena – waga kryterium – 60 %
Kryterium jako¶ciowe – waga kryterium - 40%

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 miesiêcy od daty podpisania umowy i wprowadzenia na teren obiektów*, z zastrze¿eniem zakoñczenia umowy nie pó¼niej ni¿ 31.12.2025roku

* ( przewidywany przez zamawiaj±cego termin rozpoczêcia us³ugi ochrony: od 01.11.2024,
mo¿e on uleæ zmianie w zwi±zku ze wzglêdami formalnymi, zwi±zanymi z ewentualnie przed³u¿aj±c± siê procedur± wyboru Wykonawcy i brakiem mo¿liwo¶ci podpisania umowy przed w/w terminem 01.11.2024 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.