Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386324/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2022/BZP 00405086/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa1a7f8-4304-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Źródło finansowania: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa: I ,,Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka’’ Działanie: 1.3 ,,Promowanie przedsiębiorczości’’ Typ projektu: ,,Parki biznesowe’’.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386324/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: ,,Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB) w ramach projektu pn.: „Budowa budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, gazu, c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektrycznej, niskoprądowej) oraz przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacji niskoprądowej, zewnętrzną instalacją zalicznikową i oświetleniową, zbiornikiem retencyjnym, wiatą na odpady stałe, obiektami małej architektury, placem utwardzonym, drogami wewnętrznymi, chodnikami, i miejscami postojowymi na cz. dz. nr ewid. 1867/187, 1867/167, 1867/299 obr. 0001 w Jasionce, oraz na cz. dz. nr ewid. 425/20 obr. 0006 Tajęcina gm. Trzebownisko”.
B. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB) w miejscowości Jasionka koło Rzeszowa. Właścicielem budynku jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
C. W ramach zamówienia należy wykonać:
1) Dostawa wyposażenia opisanego w załączniku nr 1 i 2 do OPZ,
2) Montaż i podłączenie i uruchomienie wyposażenia,
3) Sprawdzenie poprawności działania zamontowanego wyposażenia,
4) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania wyposażenia,
5) Zutylizowanie wszelkich powstałych podczas prac odpadów.
6) Wykonawca na swój koszt dostarczy całość wyposażenia do budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego PPB Jasionka 954B gmina Trzebownisko.
D. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
E. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, w tym:
Załącznik nr 1.1 do SWZ – Opz - część opisowa,
Załącznik nr 1.2 do SWZ - załącznik nr 1 do Opz – zestawienie ilościowe wyposażenia PPB 2022 r,
Załącznik nr 1.3 do SWZ - załącznik nr 2 do Opz – zestawienie wyposażenia, z podziałem na docelowe miejsce montażu wyposażenia w budynku PPB;
Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt umowy.
F. Termin wykonania zamówienia nie więcej niż 60 dni roboczych od zawarcia umowy.
Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Pozostałe terminy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może skrócić maksymalny termin realizacji zamówienia, poprzez złożenie deklaracji w ofercie (formularzu ofertowym). Termin wykonania zamówienia podany w ofercie będzie stanowić termin obligatoryjny i wiążący dla wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169389,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169389,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEX TRADE Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342348502
7.3.3) Ulica: Bytkowska
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-955
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169389,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.