eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB).



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa1a7f8-4304-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Źródło finansowania: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 Oś priorytetowa: I ,,Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka’’ Działanie: 1.3 ,,Promowanie przedsiębiorczości’’ Typ projektu: ,,Parki biznesowe’’.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386324/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: ,,Dostawa wraz z montażem wyposażenia obiektu Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB) w ramach projektu pn.: „Budowa budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, gazu, c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektrycznej, niskoprądowej) oraz przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacji niskoprądowej, zewnętrzną instalacją zalicznikową i oświetleniową, zbiornikiem retencyjnym, wiatą na odpady stałe, obiektami małej architektury, placem utwardzonym, drogami wewnętrznymi, chodnikami, i miejscami postojowymi na cz. dz. nr ewid. 1867/187, 1867/167, 1867/299 obr. 0001 w Jasionce, oraz na cz. dz. nr ewid. 425/20 obr. 0006 Tajęcina gm. Trzebownisko”.

B. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB) w miejscowości Jasionka koło Rzeszowa. Właścicielem budynku jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

C. W ramach zamówienia należy wykonać:
1) Dostawa wyposażenia opisanego w załączniku nr 1 i 2 do OPZ,
2) Montaż i podłączenie i uruchomienie wyposażenia,
3) Sprawdzenie poprawności działania zamontowanego wyposażenia,
4) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania wyposażenia,
5) Zutylizowanie wszelkich powstałych podczas prac odpadów.
6) Wykonawca na swój koszt dostarczy całość wyposażenia do budynku Podkarpackiego Parku Biznesowego PPB Jasionka 954B gmina Trzebownisko.

D. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

E. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, w tym:
Załącznik nr 1.1 do SWZ – Opz - część opisowa,
Załącznik nr 1.2 do SWZ - załącznik nr 1 do Opz – zestawienie ilościowe wyposażenia PPB 2022 r,
Załącznik nr 1.3 do SWZ - załącznik nr 2 do Opz – zestawienie wyposażenia, z podziałem na docelowe miejsce montażu wyposażenia w budynku PPB;
Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt umowy.

F. Termin wykonania zamówienia nie więcej niż 60 dni roboczych od zawarcia umowy.
Za dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Pozostałe terminy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może skrócić maksymalny termin realizacji zamówienia, poprzez złożenie deklaracji w ofercie (formularzu ofertowym). Termin wykonania zamówienia podany w ofercie będzie stanowić termin obligatoryjny i wiążący dla wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169389,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169389,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEX TRADE Sp. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342348502

7.3.3) Ulica: Bytkowska

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-955

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169389,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania przedmiotu umowy na okres 40 (słownie: czterdzieści) dni roboczych od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, iż wszelkie prace wykonywane będą przez Wykonawcę w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30.
2. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.