Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406001/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00406074/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00432199/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00443301/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00447290/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00451964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polanica.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66cae9a-0c31-4989-990f-66c128652259
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011197/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP 11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ul. Kaczmarskiego dz. 80/25,4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1142763,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ulicy Krynicznej i części ulicy Parkowej w Polanicy Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 832731,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont części ulicy Prusa w Polanicy Zdroju.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 239017,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa parkingu wraz z towarzysząca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicy Sportowej w Polanicy Zdroju4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 3018734 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje postępowania: Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju. Oznacza to, że Zamawiający w jednym postępowaniu musi wykonać roboty budowlane obejmujące remont dróg, jak i budowę parkingów. Dofinansowanie obejmuje oba aspekty. Zamawiający podzielił to zadanie na 4 części. Zadania nr 1- 3 obejmowały remont dróg, natomiast zadanie nr 4 dotyczyło budowy parkingu.
W związku z tym, że na zadanie nr 3 nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostałoby unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 Pzp oraz z tym, że jedyna oferta złożona na zadanie nr 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegałaby odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą ( art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp) i tym samym zadanie nr 4 również podlegałoby unieważnieniu na podstawie art. 255 ust.2 ustawy PZp (wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu).
W związku z powyższym Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w dwóch pozostałych zadaniach nr 1 i nr 2, zrealizowałby tylko dwie drogi, co byłoby niewywiązaniem się z celu, na który otrzymał dofinansowanie (brak parkingów), co w konsekwencji oznacza utratę dofinansowania z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”. Dlatego też Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia całego postępowania, bowiem tylko postępowanie, które umożliwiłoby wykonanie robót budowlanych obejmujących drogi i jednocześnie parkingi, objęte byłoby dofinansowaniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1449445,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1449445,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje postępowania: Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju. Oznacza to, że Zamawiający w jednym postępowaniu musi wykonać roboty budowlane obejmujące remont dróg, jak i budowę parkingów. Dofinansowanie obejmuje oba aspekty. Zamawiający podzielił to zadanie na 4 części. Zadania nr 1- 3 obejmowały remont dróg, natomiast zadanie nr 4 dotyczyło budowy parkingu.
W związku z tym, że na zadanie nr 3 nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostałoby unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 Pzp oraz z tym, że jedyna oferta złożona na zadanie nr 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegałaby odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą ( art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp) i tym samym zadanie nr 4 również podlegałoby unieważnieniu na podstawie art. 255 ust.2 ustawy PZp (wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu).
W związku z powyższym Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w dwóch pozostałych zadaniach nr 1 i nr 2, zrealizowałby tylko dwie drogi, co byłoby niewywiązaniem się z celu, na który otrzymał dofinansowanie (brak parkingów), co w konsekwencji oznacza utratę dofinansowania z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”. Dlatego też Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia całego postępowania, bowiem tylko postępowanie, które umożliwiłoby wykonanie robót budowlanych obejmujących drogi i jednocześnie parkingi, objęte byłoby dofinansowaniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183934,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1544813,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje postępowania: Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju. Oznacza to, że Zamawiający w jednym postępowaniu musi wykonać roboty budowlane obejmujące remont dróg, jak i budowę parkingów. Dofinansowanie obejmuje oba aspekty. Zamawiający podzielił to zadanie na 4 części. Zadania nr 1- 3 obejmowały remont dróg, natomiast zadanie nr 4 dotyczyło budowy parkingu.
W związku z tym, że na zadanie nr 3 nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostałoby unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 Pzp oraz z tym, że jedyna oferta złożona na zadanie nr 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegałaby odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą ( art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp) i tym samym zadanie nr 4 również podlegałoby unieważnieniu na podstawie art. 255 ust.2 ustawy PZp (wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu).
W związku z powyższym Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w dwóch pozostałych zadaniach nr 1 i nr 2, zrealizowałby tylko dwie drogi, co byłoby niewywiązaniem się z celu, na który otrzymał dofinansowanie (brak parkingów), co w konsekwencji oznacza utratę dofinansowania z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”. Dlatego też Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia całego postępowania, bowiem tylko postępowanie, które umożliwiłoby wykonanie robót budowlanych obejmujących drogi i jednocześnie parkingi, objęte byłoby dofinansowaniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizacje postępowania: Przebudowa infrastruktury drogowej, parkingów oraz infrastruktury towarzyszącej w Polanicy-Zdroju. Oznacza to, że Zamawiający w jednym postępowaniu musi wykonać roboty budowlane obejmujące remont dróg, jak i budowę parkingów. Dofinansowanie obejmuje oba aspekty. Zamawiający podzielił to zadanie na 4 części. Zadania nr 1- 3 obejmowały remont dróg, natomiast zadanie nr 4 dotyczyło budowy parkingu.
W związku z tym, że na zadanie nr 3 nie została złożona żadna oferta, postępowanie zostałoby unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 Pzp oraz z tym, że jedyna oferta złożona na zadanie nr 4 w przedmiotowym postępowaniu podlegałaby odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą ( art. 226 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp) i tym samym zadanie nr 4 również podlegałoby unieważnieniu na podstawie art. 255 ust.2 ustawy PZp (wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu).
W związku z powyższym Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty w dwóch pozostałych zadaniach nr 1 i nr 2, zrealizowałby tylko dwie drogi, co byłoby niewywiązaniem się z celu, na który otrzymał dofinansowanie (brak parkingów), co w konsekwencji oznacza utratę dofinansowania z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”. Dlatego też Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia całego postępowania, bowiem tylko postępowanie, które umożliwiłoby wykonanie robót budowlanych obejmujących drogi i jednocześnie parkingi, objęte byłoby dofinansowaniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4189590,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4189590,77
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
więcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.