Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527260/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00539143/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00560616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków- etap III
(zaprojektuj i wybuduj)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków- etap III
(zaprojektuj i wybuduj)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84633f6e-df8b-45b7-9532-f0e773d193d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działanie 2.7 „Rozwój zrównoważonej gospodarki wodno-ściekowej”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w Rozdziale VIII SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej i w Rozdziale XI do SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Włoszakowice możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lesny.com.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap III (zaprojektuj i wybuduj)”;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Grotnikach obejmującego, w szczególności:
1) prace projektowe polegające na opracowaniu co najmniej:
a) projektu budowlanego opracowanego w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na przedmiotową inwestycję,
b) innych opracowań wymaganych dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
c) dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty techniczne wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdego zadania,
d) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów, zatwierdzoną przez powiatowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
e) instrukcji eksploatacji, bhp i p.poż., instrukcji stanowiskowych,
f) wszelkich innych dokumentów i opracowania do przejęcia robót i przekazania inwestycji do eksploatowania w tym uzgodnienia i zgody operatora sieci energetycznej w zakresie instalacji fotowoltaicznej, pozwolenie na użytkowanie itp.
2) w ramach projektowanej rozbudowy oczyszczalni ścieków w Grotnikach mając na uwadze założenia koncepcji przewiduje się roboty budowlano – montażowe obejmujące:
a) wybudowanie mechanicznej kraty zgrubnej na dopływie ścieków surowych do oczyszczalni jako osobnego obiektu lub jej nabudowanie w istniejącym zbiorniku buforowym, krata o wydajności i mocy silników dobranej do przepływów na obiekcie. Remont zbiorników tlenowej stabilizacji osadu nr 1 i 2 oraz zbiornika nadawy osadu na prasę poprzez wymianę orurowania, rusztów napowietrzających, pomostów, mieszadła na nowe.
b) rozbudowę budynku socjalno-technicznego poprzez powiększenie pomieszczenia zsypu osadu odwodnionego na przyczepę transportową w sposób umożliwiający jej całkowite schowanie w budynku i zamknięcie nowej bramy wjazdowej, w przedmiotowym zakresie należy uwzględnić równocześnie remont ścian i posadzki oraz ułożenie w całym pomieszczeniu płytek łatwozmywalnych,
c) Wykonanie zadaszenia płyty magazynowej na osad odwodniony pokrytej wytrzymałą plandeką tworzywową, bez słupów podporowych, z prześwitem na wjazd i wyjazd ciągnika i ładowarki (szerokość wjazdu około 12 m), pokrycie plandeką powinno uwzględnić częściowe zabezpieczenie płyty przed zacinającymi opadami atmosferycznymi (zakrycie plandeką słupów podporowych do 3 m w dół).
d) wykonanie instalacji fotowoltaicznej (hybrydowej – częściowo naziemnej i częściowo na dachu budynku garażowo – magazynowo – warsztatowej) o mocy 50 kW, a także nowych sieci elektrycznych i instalacji umożliwiających włączenie fotowoltaiki do istniejącego układu zasilania elektroenergetycznego obiektu.
e) oprogramowanie oraz wpięcie do istniejącego systemu sterowania i wizualizacji dla nowych i modernizowanych obiektów i instalacji.
f) roboty drogowe w tym wykonanie chodników przy nowych obiektach.
g) naprawę i remont zbiornika buforowego (w przypadku podjęcia decyzji
o wbudowaniu w nim kraty zgrubnej remont zbiornika w wymaganym zakresie i dostosowanie do potrzeb, natomiast w przypadku wybudowania kraty jako odrębnego obiektu uwzględnić należy całkowity remont zbiornika – wyczyszczenie, odnowienie ścian zbiornika, odnowienie powierzchni zewnętrznych.
h) wymianę sond tlenowej i temperatury oraz sond mętności w reaktorach SBR1 i SBR2.
i) rozruch.
Wartość prac projektowych nie może być większa niż 5 % wartości oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
Cena oferty brutto [C] – 60 pkt
Doświadczenie Projektanta Branży Sanitarnej/Technologicznej [DPBS/T] – 20 pkt
Doświadczenie Technologa [DT] – 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta Branży Sanitarnej/Technologicznej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Technologa
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu – opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych), w tym co najmniej jednej o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). W przypadku powołania się Wykonawcy na zasoby innego podmiotu ten podmiot musi posiadać całe w/w doświadczenie.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu przebudowy, rozbudowy lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda w tym co najmniej jednej o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1 000 m³/dobę.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). W przypadku powołania się Wykonawcy na zasoby innego podmiotu ten podmiot musi posiadać całe w/w doświadczenie.
Zamawiający uzna także za spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat - w tym okresie należycie zrealizował zamówienia, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie jak opisany w pkt. a) i/lub pkt. b) powyżej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj.:
c) jedną osobą na stanowisku Projektanta branży sanitarnej/technologicznej, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta branży sanitarnej / technologicznej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizację czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę każda;
d) jedną osobą na stanowisku Projektanta branży budowlanej, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta branży budowlanej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizację czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę każda;
e) jedną osobą na stanowisko Projektanta branży elektrycznej i AKPiA, która posiada uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta branży elektrycznej i AKPiA, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizację czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych;
f) jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jednej o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę;
g) jedną osobą na stanowisku Kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i o najmniej 5-letnie doświadczenie kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jednej o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę;
h) jedną osobę na stanowisku Kierownika Robót budowlanych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) i o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda;
i) jedną osobę na stanowisku Kierownika Robót elektrycznych i AKPIA, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących wykonanie gospodarki osadowej w ramach przebudowy, rozbudowy lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) i o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda.
j) jedną 1 osobą na stanowisko Technologa, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku technologa rozruchu, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących przebudowę, rozbudowę lub modernizacji czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii SBR (sekwencyjnych reaktorów biologicznych) o średniodobowej przepustowości nie mniejszej niż 1000 m³/dobę i o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez osoby wskazane w pkt c) – j) wyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
− art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp,
− oświadczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy z zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie z sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż 3 lata albo robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (Załącznik nr 6a do SWZ).
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zadania publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6b do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia kryteriów oceny ofert w zakresie: Doświadczenie Projektanta Branży Sanitarnej/Technologicznej i Doświadczenie Technologa zgodnie z zapisami Rozdziału XIV ust. 1 pkt 2 i 3 SWZ wymaga dołączenia do oferty wykazu osób w celu przyznania dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert stanowiącego załącznik nr 1a do oferty. Wskazane dokumenty nie będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z treścią art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.2) Jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 11 - 15 SWZ) tj. dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia Zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30). Jeżeli wymagane jest złożenie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w wyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
3) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne (dotyczy środków wskazanych w punkcie 2), Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
certyfikaty, sprawozdania z badań w zakresie rozwiązań równoważnych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;2) Wykaz osób (w celu przyznania dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert, opisanym w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 2 i 3 SWZ) – Załącznik nr 1a do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 2 do SWZ;
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);
6) Oświadczenie dotyczące rodzajów robót/usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ;
7) Pełnomocnictwo upoważaniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8) Oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji wadialnej – zgodny z wymaganiami zawartymi w rozdziale IX SWZ;
9) W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis
rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez
Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w PFU.
10) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku
z następujących form:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BS Włoszakowice nr: 39 8661 0009 2001 0000 1209 0006
z dopiskiem: Wadium –postępowanie przetargowe nr ZP.271.11.2024.
Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego.
4. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera rozdział IX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3), Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ).
5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
6) W odniesieniu do warunków określonych w ust. 2 pkt 4 lit. a) – j) niniejszego rozdziału SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w ust. 6 pkt 1 lit. a) rozdziału VII SWZ.
7) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione
w Rozdziale VII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na zgodnie z treścią art. 454 i 455 ustawy Pzp. oraz w przypadku, gdy zachodzijedna z okoliczności zawartych w paragrafie 13 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI WŁOSZAKOWICE
- Przebudowa otwartego zbiornika wodnego we Włoszakowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu zwiększenia retencji wodnej na obszarach wiejskich oraz przeciwdziałania skutkom suszy
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym
więcej: przetargi WŁOSZAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej Nr 1510 O na odcinku Niemodlin - Szydłowiec Śląski od km 0+084 do km 1+132 do m. Gościejowice - etap I
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa chodnika na ulicy Leśnej (na odcinku od ulicy Wrzosowej do ulicy Garwolińskiej)
- Budowa drogi, zatoki postojowej, chodników oraz przyłącze do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej przy szkole podstawowej w Minodze na działkach nr ew. 308, 309 w miejsc. Minoga, Gmina Skała
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Radoszkowo i Brzóstownia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.