Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00500177/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 364-13-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kita@morawica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzelny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków czystościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5df1bf2c-6cf9-498b-a7e3-2815ce460d86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00167574/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa środków czystościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281995,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 1 Preparaty do mycia i czyszczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
33711610-6 - Szampony
4.5.5.) Wartość części: 11422,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 115358,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 3 Mydło w płynie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.5.5.) Wartość części: 22570,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 4 Środki do zmywarek
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.5.) Wartość części: 8310,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 5 Worki foliowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 24267,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 6 Ręczniki papierowe i papier toaletowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 87825,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 7 Mydło w piance
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.5.5.) Wartość części: 5002,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 8 Płyn do naczyń
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 6316,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Cześć nr 9 Środek do stali nierdzewnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 923,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.