eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaZakup i dostawa środków czystościowych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 364-13-78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kita@morawica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/morawica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzelny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa środków czystościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5df1bf2c-6cf9-498b-a7e3-2815ce460d86

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00167574/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa środków czystościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP-252-25/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281995,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 1 Preparaty do mycia i czyszczenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741100-7 - Środek do mycia rąk

33711610-6 - Szampony

4.5.5.) Wartość części: 11422,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 115358,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 3 Mydło w płynie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.5.5.) Wartość części: 22570,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 4 Środki do zmywarek

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

4.5.5.) Wartość części: 8310,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 5 Worki foliowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 24267,84 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 6 Ręczniki papierowe i papier toaletowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.5.) Wartość części: 87825,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 7 Mydło w piance

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.5.5.) Wartość części: 5002,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Część nr 8 Płyn do naczyń

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

4.5.5.) Wartość części: 6316,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa środków czystościowych” zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
Cześć nr 9 Środek do stali nierdzewnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 923,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy jako Zamawiający, w trakcie trwania postępowania, w związku z pytaniami wykonawców, powziął informację o błędnym opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 2 Profesjonalne środki do czyszczenia oraz o braku opisu preparatu do codziennego mycia powierzchni, co skutkuje istotną zmianę przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnym, w szczególności odnośnie wymaganych parametrów i ilości produktów. W związku z błędnym opisem zamówienia doszło również do omyłki szacunkowej wartości zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.