eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=72913184

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4752bd7-668f-45b2-ad75-aa64c5aaa6fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych (dot. lokalizacji w Nowym Sączu umowa na okres 36 miesięcy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.14.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233190,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11.
2. W obiektach objętych przedmiotem zamówienia powstają odpady komunalne:
a) zbierane selektywnie (segregowane) z podziałem na frakcje:
- szkło bezbarwne i kolorowe, w skład którego wchodzą odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
- metale, tworzywa sztuczne, w skład których wchodzą odpady metali i tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
- odpady ulegające biodegradacji,
b) niesegregowane (zmieszane), odpady pozostałe.
3. Odbiór odpadów odbywał się będzie z pojemników, które stanowią własność Zamawiającego oraz z worków plastikowych. Zamawiający dysponuje następującymi pojemnikami:
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – 2 pojemniki 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
b) odpady segregowane:
- metale i tworzywa sztuczne – 1 pojemnik 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
- szkło bezbarwne i kolorowe - 1 pojemnik o pojemności 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
- odpady ulegające biodegradacji - 1 pojemnik o pojemności 120 litrów dla każdej lokalizacji.
4. Częstotliwość odbioru odpadów realizowana będzie następująco:
a) odpady segregowane jeden raz w miesiącu z każdej lokalizacji,
b) odpady niesegregowane (zmieszane) dwa razy w tygodniu z każdej lokalizacji.
5. W okresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje odbiór poszczególnych frakcji odpadów w następujących ilościach (łącznie dla wszystkich lokalizacji):
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – 1 500 pojemników,
b) odpady segregowane:
- metale i tworzywa sztuczne – 75 pojemników,
- szkło bezbarwne i kolorowe – 75 pojemników,
- odpady ulegające biodegradacji – 75 pojemników.
Zamawiający zastrzega, iż wskazane wielkości są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w sytuacji, gdy liczba pojemników faktycznie odebranych od Zamawiającego, będzie inna od ilości wskazanych powyżej.
Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia Zamawiającego (i stanowiąca jej ekwiwalent wielkość świadczenia Wykonawcy) wyniesie 70% łącznej, przewidywanej ilości odpadów komunalnych wskazanej powyżej, jaką Wykonawca zobowiązany jest odebrać z obiektów Zamawiającego.
6. Usługi odbioru odpadów będą świadczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z:
a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,
b) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ,
c) właściwymi przepisami prawa miejscowego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296888,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296888,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296888,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Małopolska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341066587

7.3.3) Ulica: Kosiarzy 5A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-731

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296888,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2027-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.