Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484096/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=729131841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4752bd7-668f-45b2-ad75-aa64c5aaa6fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448596/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych (dot. lokalizacji w Nowym Sączu umowa na okres 36 miesięcy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.14.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233190,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, usytuowanych w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierskiej 11.
2. W obiektach objętych przedmiotem zamówienia powstają odpady komunalne:
a) zbierane selektywnie (segregowane) z podziałem na frakcje:
- szkło bezbarwne i kolorowe, w skład którego wchodzą odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
- metale, tworzywa sztuczne, w skład których wchodzą odpady metali i tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
- odpady ulegające biodegradacji,
b) niesegregowane (zmieszane), odpady pozostałe.
3. Odbiór odpadów odbywał się będzie z pojemników, które stanowią własność Zamawiającego oraz z worków plastikowych. Zamawiający dysponuje następującymi pojemnikami:
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – 2 pojemniki 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
b) odpady segregowane:
- metale i tworzywa sztuczne – 1 pojemnik 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
- szkło bezbarwne i kolorowe - 1 pojemnik o pojemności 1100 litrów dla każdej lokalizacji,
- odpady ulegające biodegradacji - 1 pojemnik o pojemności 120 litrów dla każdej lokalizacji.
4. Częstotliwość odbioru odpadów realizowana będzie następująco:
a) odpady segregowane jeden raz w miesiącu z każdej lokalizacji,
b) odpady niesegregowane (zmieszane) dwa razy w tygodniu z każdej lokalizacji.
5. W okresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje odbiór poszczególnych frakcji odpadów w następujących ilościach (łącznie dla wszystkich lokalizacji):
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – 1 500 pojemników,
b) odpady segregowane:
- metale i tworzywa sztuczne – 75 pojemników,
- szkło bezbarwne i kolorowe – 75 pojemników,
- odpady ulegające biodegradacji – 75 pojemników.
Zamawiający zastrzega, iż wskazane wielkości są wielkościami szacunkowymi. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w sytuacji, gdy liczba pojemników faktycznie odebranych od Zamawiającego, będzie inna od ilości wskazanych powyżej.
Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia Zamawiającego (i stanowiąca jej ekwiwalent wielkość świadczenia Wykonawcy) wyniesie 70% łącznej, przewidywanej ilości odpadów komunalnych wskazanej powyżej, jaką Wykonawca zobowiązany jest odebrać z obiektów Zamawiającego.
6. Usługi odbioru odpadów będą świadczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z:
a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. – o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,
b) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ,
c) właściwymi przepisami prawa miejscowego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296888,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296888,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296888,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Małopolska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341066587
7.3.3) Ulica: Kosiarzy 5A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-731
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296888,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, Prokuratury Rejonowej w Muszynie
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- BZP.271.106.2024 "Modernizacja lokalu położonego przy ul. Nawojowskiej 43 polegająca na adaptacji pomieszczeń świetlicy na dwa mieszkania".
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. I - roboty budowlane
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowogród". II przetarg
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.