Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465092/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
59/PA/2024 Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych – wodomierzy oraz ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie budynkami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
59/PA/2024 Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych – wodomierzy oraz ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61f41ebf-eb52-4ada-be30-5eb41601b2c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/PA/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 (dalej ROM-2) i obejmuje :a) wymianę (demontaż starych oraz dostawę i montaż nowych) ciepłomierzy z modułem radiowym w łącznej liczbie 53 sztuk , w tym 51 szt. w lokalach mieszkalnych i 2 szt. w lokalach użytkowych
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 168 sztuk , w tym
▪ 150 wodomierzy zimnej wody (142 szt. lokale mieszkalne i 8 szt. lokale użytkowe)
▪ 18 wodomierzy ciepłej wody ( 17 szt. lokale mieszkalne i 1 szt. lokale użytkowe)
c) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 209 sztuk, w tym
▪ 114 wodomierzy zimnej wody (106 szt. lokale mieszkalne i 8 szt. lokale użytkowe)
▪ 95 wodomierzy ciepłej wody ( 88 szt. lokale mieszkalne i 7 szt. lokale użytkowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 129570,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3 (dalej ROM-3) i obejmuje :a) wymianę (demontaż starych oraz dostawę i montaż nowych) ciepłomierzy z modułem radiowym w łącznej liczbie 24 sztuk (w lokalach mieszkalnych)
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 99 sztuk , w tym
▪ 89 wodomierzy zimnej wody ( 71 szt. lokale mieszkalne i 18 szt. lokale użytkowe)
▪ 10 wodomierzy ciepłej wody ( 7 szt. lokale mieszkalne i 3 szt. lokale użytkowe)
c) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 127 sztuk, w tym
▪ 78 wodomierzy zimnej wody w lokalach mieszkalnych
▪ 49 wodomierzy ciepłej wody w lokalach mieszkalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 71860,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 (dalej ROM-4) i obejmuje :a) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 86 sztuk , w tym
▪ 44 wodomierze zimnej wody w lokalach mieszkalnych
▪ 42 wodomierze ciepłej wody w lokalach mieszkalnych
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 91 sztuk, w tym
▪ 76 wodomierzy zimnej wody ( 73 szt. lokale mieszkalne i 3 szt. lokale użytkowe)
▪ 15 wodomierzy ciepłej wody w lokalach mieszkalnych
c) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z montażem modułu radiowego (stanowiącego własność Zamawiającego) pochodzącego z odzysku tj. demontażu z istniejących wodomierzy zamontowanych w 2019 roku) w łącznej liczbie 285 sztuk, w tym
▪ 285 wodomierzy zimnej wody ( 269 szt. lokale mieszkalne i 16 szt. lokale użytkowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 97460,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72872,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133784,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72872,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTREE Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393679238
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Trylińskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-683
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72872,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40286,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77473,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40286,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTREE Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393679238
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Trylińskiego 16,
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-683
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40286,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65810,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122373,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65810,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBTREE Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393679238
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Trylińskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-683
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65810,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Nadbudowa Budynku Logistyki w Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Zaprojektowanie i budowa magazynu - hali do składowania materiałów do zimowego utrzymania dróg w m. Wałycz.
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ
- Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru budynków kampusu Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt.: "Prawo Międzynarodowe i Prawa Człowieka a Wielowymiarowość Konfliktów we Współczesnym Świecie"
- SZPiFP-5-25 Wykonanie przeglądów, konserwacji i usuwanie powstałych awarii urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy i jednostkach jej podległych.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wodomierzy wraz z akcesoriami na rok - 2025
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
- Modernizacja sieci wodociągowej w gminie Iwkowa
- Zakup urządzeń i usług elektronicznych do odczytu i monitoringu mediów na terenie miasta i gminy Susz wraz z wdrożeniem e-usług
- sukcesywna dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym dla niektórych typów oraz modemów i zegarów sterujących.
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.