eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c196708f-7178-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych na rok 2024 w ilości około 33 000 sztuk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych w 2024 roku (od dnia 2 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku) w maksymalnej ilości 33 000 sztuk na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Nowosądeckiego związanych z rejestracją pojazdów – na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, ze zmianami/ - oraz odbiór i kasacja urzędowo odebranych tablic rejestracyjnych.
Dostawa obejmie sukcesywne dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych: samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, zmniejszonych, profesjonalnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasację urzędowo odebranych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej dostawy tablic własnym transportem i na własny koszt, w ilościach podanych każdorazowo przez zamawiającego, na podstawie odrębnych pisemnych zamówień przesłanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego.
Tablice wykonane będą według wzorów i wymagań określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów /Dz. U. z 2022 r. poz. 1847, ze zmianami/.
Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych w ilości 16 000 sztuk.
Zamawiający może - zgodnie z art. 441 ustawy Pzp - skorzystać z opcji, polegającej na rozszerzeniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego) o dodatkowy zakres realizowany za dodatkowym wynagrodzeniem na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. Opcja przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych do maksymalnej ilości 33 000 sztuk.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował dostawę zamawianych partii tablic rejestracyjnych w terminie do 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował dostawę zamawianych wtórników tablic rejestracyjnych w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania wykonawcy zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego. (Uwaga: czas dostawy wtórników tablic rejestracyjnych stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca realizował sukcesywny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji z częstotliwością nieprzekraczającą 21 dni kalendarzowych. (Uwaga: częstotliwość odbioru tablic przeznaczonych do kasacji stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).
Zamawiający wymaga, aby dostarczone tablice objęte były trzyletnią gwarancją producenta.
Naprawy gwarancyjne powinny być dokonywane w ciągu trzech dni roboczych.
Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca w okresie związania umową wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami na rzecz zamawiającego nieodpłatną kasację tablic rejestracyjnych. Szacowana ilość tablic przeznaczonych do kasacji, na podstawie danych statystycznych z ubiegłych lat: 24 000 szt. rocznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „NIKO” Krzysztof CIAPAŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490528750

7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 6

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.