Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00440343/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczenia technicznego na potrzeby rozdzielni głównej w pawilonie C-4 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-382/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczenia technicznego na potrzeby rozdzielni głównej w pawilonie C-4 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-382/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea4bf05f-4338-49bf-9ece-258c311738cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-382/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczenia technicznego na potrzeby przyszłej rozdzielni elektrycznej niskiego napięcia wraz z przebudową, rozbiórką i budową fragmentu instalacji elektrycznej na zewnątrz budynku (wewnętrzna sieć AGH) oraz przebudową instalacji elektrycznych wewnętrznych, siły oświetlenia podstawowego w tym awaryjnego, instalacji słaboprądowych wraz z wykonaniem przepięć zasilania istniejącej rozdzielnicy głównej budynku C-4 jak i złącza kablowego.
Aktualnie istniejąca rozdzielnica elektryczna zlokalizowane jest w pomieszczeniu, które nie jest dostosowane do wymaganych przepisów przeciwpożarowych.
Celem jest aby dostosować pomieszczenie rozdzielni do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych wraz z wykonaniem nowej rozdzielnicy i wykonaniem instalacji towarzyszących.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (na całość zamówienia (materiały, urządzenia, robocizna) na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy 60 miesięcy (5 lat), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1455705 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELVISION Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELMIKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529342900
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/01/25, Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego podstawowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/02/25, Sukcesywna dostawa podstawowych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/03/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 8 PAKIETÓW
- KR-01/04/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 35 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/179/24 Czyszczenie zbiornika paliwa agregatów prądotwórczych oraz wymiana podziemnego zbiornika paliwa.
- "Poprawa Infrastruktury rowerowej na terenie powiatu żnińskiego - Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 2335C Gąsawa - Bożejewice na odcinku Gąsawa - Biskupin - etap I"
- Poprawa dostępności do budynków użyteczności publicznej w Łaskarzewie
- Budowa budynku usługowego - świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.