eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoPrace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Administrator Sp. z o. o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Administrator Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790376220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874282962

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admkomunalny@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administrator-gizycko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce9ce0b7-6007-46c5-812d-7d4deb1ceca7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2.09.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach komunalnych położonych na terenie miasta Giżycko zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku” zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących prac:
1 miejscowa likwidacja przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy, wstawienie łat o powierzchni do 5 m2 na dachach papowych do 10% powierzchni dachu;
2 łatanie i naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego papowego, poprzez smarowanie (zalanie środkiem uszczelniającym) o powierzchni do 10% dachu;
3 oczyszczenie rynien i rur spustowych, udrożnienie kratek rewizyjnych i podejść odpływowych;
4 naprawa poprzez prostowanie, mocowanie, lutowanie drobnych uszkodzeń, obróbek blacharskich, gzymsów i innych elementów elewacji i dachów, łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym do 10% ogółu elementów występujących na budynku oraz konieczna wymiana rynien i rur spustowych do 10% całkowitej długości;
5 pojedyncza wymiana dachówek, uzupełnienie lub uszczelnienie pokrycia dachówkowego względnie gąsiorów do 10% powierzchni dachu
6 naprawa drobnych uszkodzeń więźby nie wymagająca naruszenia pokrycia dachowego, reperacja włazów dachowych, elementów drabin, ław kominiarskich, klamer włazowych prowadzących na dach;
7 naprawa drobnych uszkodzeń tynku, uzupełnienie tynku bez względu na rodzaj podłoża z usunięciem gruzu do 10 m2 powierzchni ściany;
8 usunięcie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku: gzymsy, balkony, loggie, zadaszenia nad wejściem do klatek schodowych, murki oporowe do 10 m2 na budynku;
9 zamurowanie i wykonanie przebić w ścianach i stropach do 5 szt. w jednym budynku;
naprawa drobnych uszkodzeń posadzek i schodów w pomieszczeniach wspólnego użytkowania;
10 uzupełnienie spoinowania zewnętrznego kominów, względnie uzupełnienia tynków do wielkości 10% powierzchni kominów;
11 drobne naprawy ogrodzeń bram poprzez remont lub uzupełnienie pojedynczych elementów, usuwanie miejscowych zapadnięć, nierówności w chodnikach i drogach do 5 m2 powierzchni w jednym miejscu;
12 pasowanie stolarki okiennej i drzwiowej, regulacja i wymiana baskwili, zamków, samozamykaczy w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, szklenie uzupełniające stolarki okiennej, drzwiowej;
13 przygotowywanie budynku do okresu zimowego, uzupełnienie śrub w stolarce okiennej i drzwiowej, sprawdzanie szczelności stolarki w pomieszczeniach wspólnego użytkowania powodujące straty ciepła w budynku;
14 zabezpieczenie pomieszczeń wspólnego użytku, kurków gazowych, skrzynek, itp.;
15 odnowienie pustostanów na zlecenie Zarządcy, zgodnie z protokołem typowania robót.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
◦ remonty i konserwacje w lokalach mieszkalnych i przygotowywanych do zasiedlenia
◦ roboty konserwacje ogólnobudowlane: pokrycia dachowe, elewacje, roboty stolarskie, elementy budowlane pomieszczeń wspólnych budynku.
◦ zakup materiałów ,dostarczenie ich do miejsca wbudowania
◦ organizację prac, koszty zużytej energii elektrycznej i zużytej wody;
◦ uporządkowanie pomieszczeń, urządzeń i armatury po robotach,
◦ zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
◦ zabezpieczenie miejsca pracy zgodnie z przepisami bhp.
1 Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami bhp, ppoż, prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną.
2 Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
3 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Cieśliński BOB-BUD Firma Remontowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451812224

7.3.3) Ulica: Ławki 27

7.3.4) Miejscowość: Ryn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-520

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.