eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Modernizacja systemu kontroli stanu zagrożenia w ramach systemu dyspozytora ruchu zakładu górniczego"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja systemu kontroli stanu zagrożenia w ramach systemu dyspozytora ruchu zakładu górniczego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja systemu kontroli stanu zagrożenia w ramach systemu dyspozytora ruchu zakładu górniczego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b38c52b8-3ac9-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/TEM/71

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie systemu kontroli stanu zagrożeń występujących w Kopalni Soli „Wieliczka”, a także przystosowanie pokojów nr A-1, A-i A-3 położonych w Wieliczce Park Kingi 1 w budynku A, służących do obsługi zaprojektowanego systemu kontroli.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących etapach:
1) wykonanie dokumentacji projektowej:
a) wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowych,
b) uzyskanie niezbędnych pozwoleń,
c) zatwierdzenie dokumentacji projektowej
2) realizacja budowy:
a) opracowanie harmonogramu robót,
b) dostawa i montaż urządzeń, materiałów oraz oprogramowania,
c) modernizacja pomieszczeń dyspozytorni systemów dyspozytora ruchu (część budowlana),
d) budowa nowego systemu
3) uruchomienie nowego systemu nadzoru
a) próby ruchowe i uruchomienie systemu,
b) uzyskanie pozwolenia na ruch po wprowadzonych zmianach,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej i dodatków do Dokumentacji Podstawowej urządzeń dyspozytorni systemów dyspozytora ruchu oraz magistralnej sieci telekomunikacyjnej.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:

1) opracowania dokumentacji projektowej wykonania systemu kontroli stanu zagrożeń występujących w Kopalni Soli „Wieliczka” (co najmniej projekt techniczny obejmujący opisy, rysunki, schematy i niezbędne obliczenia techniczne) oraz jej uzgodnienia z Zamawiającym,
2) wykonania systemu kontroli stanu zagrożeń występujących w Kopalni Soli „Wieliczka” wraz z przystosowanie pokojów nr A-1, A-2 i A-3 do obsługi wykonanego systemu, zgodnie z dokumentami wskazanymi w pkt 1 i 2, niniejszą umową oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3) przeprowadzenia prób ruchowych i uruchomienia systemu kontroli stanu zagrożeń
4) opracowania dokumentacji powykonawczej i dodatków do Dokumentacji Podstawowej urządzeń dyspozytorni systemów dyspozytora ruchu oraz magistralnej sieci telekomunikacyjnej,
5) uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń odpowiednich Organów Nadzoru Górniczego,
6) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi wykonanego systemu kontroli stanu zagrożeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32524000-2 - System telekomunikacyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2373900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3013500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2373900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVITEL Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542388146

7.3.3) Ulica: ul. Leopolda 29,

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 10-189

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2737900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.