Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00501916/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oznak rozpoznawczych, identyfikacyjnych oraz proporczyków na beret - 80/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9767221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oznak rozpoznawczych, identyfikacyjnych oraz proporczyków na beret - 80/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b3a524-b42d-478d-8ba3-f86068f817a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa oznak rozpoznawczych, identyfikacyjnych oraz proporczyków na beret, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami i ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych w dokumentacji.
►Zakres podstawowy - gwarantowany Wykonawcy
1. Oznaka indentyfikacyjna z nazwiskiem na mundur polowy szt. 5 432;
2. Oznaka rozpoznawcza na mundur polowy szt. 2 300;
3. Oznaka rozpoznawcza na mundur wyjściowy szt. 860;
4. Proporczyk na beret (metalowy, aluminiowy) szt. 925;
5. Proporczyk na beret (haftowany) szt. 400.
►Miejsce dostawy: magazyn służby mundurowej, 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Legionów 54, budynek nr 26, 86-300 Grudziądz
►Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany i w pierwszej kategorii, spełniający wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego.
►Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia Przedmiotu zamówienia do magazynu.
►Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wykonać prototypy oznak rozpoznawczych i proporczyków dla poszczególnych jednostek i przedstawić je do pisemnego zaakceptowania do wykonania właściwych egzemplarzy Zamawiającemu.
►Warunkiem realizacji całości dostawy jest akceptacja wykonanych egzemplarzy prototypów oznak rozpoznawczych i proporczyków dla poszczególnych JW, przez Zamawiającego. Ewentualne uwagi lub akceptacja zostaną przekazane pisemnie nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od dostarczenia przedmiotowych prototypów do Zamawiającego.
►Przedmioty zamówienia powinny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 100 sztuk w opakowaniu, z zastrzeżeniem, że oznaka indentyfikacyjna z nazwiskiem na mundur polowy zapakowana będzie w opakowania jednostkowe pakowane po 3 szt. (to samo nazwisko x 3).
►Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć artykuły (tj. oznaki identyfikacyjne) ułożone alfabetycznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39561130-2 - Odznaki i etykiety z tworzyw włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 256 ustawy Pzp, z uwagi na fakt, iż wystąpiły okoliczności powodujące, iż dalsze prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w obecnym zakresie i uwarunkowaniach technicznych zawartych w dokumentacji zamówienia jest nieuzasadnione.INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.