eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoWynajem lokalu na potrzeby Klubu Seniora



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem lokalu na potrzeby Klubu Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590715160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 736 14 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpropoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpropoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84b25df2-99bb-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem lokalu na potrzeby Klubu Seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b25df2-99bb-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Centrum Usług Środowiskowych na rzecz mieszkańców powiatu opoczyńskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.2601.1.2023.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem lokalu na potrzeby prowadzenia dla 18 uczestników/uczestniczek Klubu Seniora w Opocznie w ramach projektu „Centrum Usług Środowiskowych na rzecz mieszkańców powiatu opoczyńskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.1. Budynek w którym zlokalizowany będzie Klub Senior musi spełniać następujące warunki:
- lokal zlokalizowany max 4 km od siedziby Zamawiającego (ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno),
- jedno duże pomieszczenie o powierzchni ok. 120m2;
- łazienka dostosowana do osób niepełnosprawnych;
- niski parter z podjazdem;
- pomieszczenie magazynowe (małe);
- w skład czynszu wchodzą opłaty za media i przeglądy techniczne (oprócz czynszu, brak dodatkowych opłat);
- dobre oświetlenie naturalne, najlepiej okna z dwóch stron budynku;
- rolety antywłamaniowe w oknach;
- pomieszczenia nie wymagające remontu i dodatkowych nakładów finansowych.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70130000-1 - Wynajem nieruchomości stanowiących własność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w dniu 12.09.2024r. wybrany uprzednio Wykonawca, tj. JOLANTA NOWAKOWSKA, DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO, odstąpił od podpisania umowy, natomiast w postępowaniu nie ma więcej ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.