eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódBUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNÓW ENERGII NA TERENIE SPZOZ MIĘDZYCHÓD



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNÓW ENERGII NA TERENIE SPZOZ MIĘDZYCHÓD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 10

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/957629

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNÓW ENERGII NA TERENIE SPZOZ MIĘDZYCHÓD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1613fd55-c174-4c46-bb3f-4213f0836e6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051484/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNÓW ENERGII NA TERENIE SPZOZ MIĘDZYCHÓD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG/ZP-15/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNÓW ENERGII NA TERENIE SPZOZ MIĘDZYCHÓD
Budowa instalacji fotowoltaicznej, magazynu energii oraz stacji ładowania pojazdów na terenie SPZOZ Międzychód jest projektem współfinansowanym z WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU.

2. Szczegółowa specyfikacja techniczna
- instalacja fotowoltaiczna o mocy co najmniej 25 kWp;
- instalacja magazynów energii o pojemności co najmniej 30 kWh;
- instalacja stacji szybkiego ładowania samochodów elektrycznych o mocy co najmniej 22 kW;
- system montażowy – konstrukcja membranowa klejona;
- panele fotowoltaiczne o mocy co najmniej 565W – TIER 1 listy Bloomberga;
- inwerter hybrydowy o mocy co najmniej 25kW;
- wyłącznik przeciwpożarowy;
- uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawcą ds. P.POŻ i zgłoszenie do Staży Pożarnej
- aktualizacja warunków przyłączenia o stację ładowania pojazdów;
- przeniesienie z miejsca przewidzianego na montaż instalacji - istniejących 3 szt. klimatyzatorów znajdujących się na dachu pomieszczenia technicznego na ścianę aby zlikwidować kolizję z planowaną instalacją fotowoltaiczną.
- wszelkie formalności związane z odbiorem instalacji i dopuszczeniem do pracy.(np. zgłoszenie do operatora itp).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (PFU) wraz z częścią rysunkową i dokumentacją fotograficzną miejsca przewidzianego do montażu instalacji – stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227664,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW SUN Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342665277

7.3.3) Ulica: Jaworskiego 5A

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SUNAX Daniel Czokało - instalacje klimatyzacji, zmiana lokalizacji klimatyzatorów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227664,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.