eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu "Kompetentni na start" współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA I



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 41

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-203

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodzka.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/lodzkie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowej organizacji 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu „Kompetentni na start” współfinansowanego z E F S Plus - RUNDA I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e80382-8ddd-498e-823d-86ee300bf785

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00453804/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa organizacja 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla uczestników projektu "Kompetentni na start" z terenu województwa łódzkiego - runda I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Kompetentni na start” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027 nr FELD.07.02-IP.01-0001/23-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74e80382-8ddd-498e-823d-86ee300bf785

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 307 ze zm.).
Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem"
Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 3-dniowych campów diagnostyczno-motywujących dla maksymalnie 190 uczestników projektu „Kompetentni na start” z terenu województwa łódzkiego . Uczestnikami Campów będzie młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym w wieku 15-25 lat, uczestnicy Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi, która z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych znajduje się w trudnej sytuacji społecznej i bierze udział w projekcie „Kompetentni na start” w jednostkach OHP w Łodzi, Piotrkowie Trybunalskim, Radomsku, Bełchatowie, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli, Sieradzu, Wieruszowie, Wieluniu, Łowiczu, Skierniewicach, Rawie Mazowieckiej i Kutnie. Podczas 3-dniowego wyjazdu, podzieleni na 10-osobowe grupy uczestnicy odbędą zajęcia diagnostyczo-motywacyjne i badania kompetencji cyfrowych oraz społecznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wiedza i doświadczenie Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada :
• doświadczenie w zakresie organizacji i realizacji wyjazdów diagnostyczno- motywujących dla młodzieży, tj. w okresie ostatnich 3 lat liczonych od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia dla minimum 20 osób polegającą na organizacji i realizacji wyjazdu, a także przygotowaniu i przeprowadzeniu obsługi dydaktyczno – szkoleniowej o zbliżonym charakterze.
b) dysponowanie osobami Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje:
• co najmniej jedną osobą –– posiadającą wykształcenie wyższe/wyższe zawodowe trenerskie w zakresie: komunikacja społeczna, psychologia, socjoterapia, pedagogika bądź pokrewne lub wykształcenie wyższe/wyższe zawodowe i certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające prowadzenie warsztatów/szkoleń/zajęć grupowych w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych potrzebnych do wykonywania danego zawodu a także doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie testów kompetencji społecznych oraz kompetencji cyfrowych, tj. w okresie 3 lat liczonych od dnia złożenia oferty, skutecznie przeprowadziła co najmniej 2 badania kompetencji społecznych i 2 badania kompetencji cyfrowych dla grupy liczącej co najmniej 10 osób w wieku od 15 do 25 r.ż.
• osoba skierowana do realizacji zamówienia, zgodnie z art.7 ustawy z 2023 r, poz. 1606, stanowiącego zmianę do ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich:
- nie jest ujęta w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze
- nie widnieje w Krajowym rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii ( Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego, co zostało poświadczone zaświadczeniem z KRK
• Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia osobiście, jej zamiana jest możliwa wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach (zdarzenia losowe, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć, np. choroba, wypadek). W takich sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia i doświadczenia. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego należy dołączyć oświadczenie o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność dokonania takiej zmiany.
W przypadku gdy wykonawca zaplanuje wyjazd w jedno miejsce, w tym samym czasie dla więcej niż 3 grup (w sumie 30 osób), Zamawiający dopuszcza posiadanie jednego (tego samego) trenera, przy czym zamawiający zastrzega, że trener może prowadzić jednocześnie zajęcia z max. 30 osobami. Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale którego polega, spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).
Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w związku z : 1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp;
2) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp;
3) w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp osób przygotowujących posiłki. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usługi objętej zakresem niniejszego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy został szczegółowo opisany w Załączniku 3 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte nalezy składac za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.