Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562159/01 - Wynik z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. POLSKICH NOBLISTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970497328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrzei 19
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 470 45 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5.zary.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5.zary.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach przy ul. Okrzei 19
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f262f1c9-bebf-41d4-84b6-d93a2ead18c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f262f1c9-bebf-41d4-84b6-d93a2ead18c83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert).
Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: Małgorzata Stodulska (dyrektor szkoły) oraz Ewa Bochenek (starszy referent), telefon 68 470 45 77, adres e-mail sekretariat@sp5.zary.edu.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określa rozdział XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określa rozdział XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. ,,Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach''. Zakres prac obejmuje:
1/ wykonanie utwardzonej nawierzchni betonowej (fundamentów) pod stalową konstrukcję trybun wraz z zadaszeniem do płyty fundamentowej -w/g branży konstrukcyjnej
2/ budowa (montaż) prefabrykowanych modułów trybun sportowych wraz z zadaszeniem przy istniejącym boisku szkolnym. Trybuny sportowe w konstrukcji stalowej wykonanej z profili zamkniętych, cynkowanej ogniowo, kotwione do podłoża. Kategoria obiektu budowlanego - V. W czterech rzędach dla 67 osób jako funkcja uzupełniająca otwartego boiska szkolnego do piłki nożnej . Trybuny zaprojektowano na planie prostokąta o wymiarach 3,31m x 9,65m. Dostęp do wyżej położonych rządów odbywa się przez zaprojektowanie centralnie dojścia o szerokości 1,44m. Przejście pomiędzy rzędami siedzisk wynosi 47,5cm. Zadaszenie jednospadowe o kącie nachylenia połaci 6 stopni, kryte poliwęglanem komorowym pokrytym folią UV. Krzesełka plastikowe ze stałym oparciem w kolorze czerwonym odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV. Wysokość oparć 21 cm. Podesty kratowe typu Vema. Barierki ochronne w kolorze czerwonym malowane proszkowo. Inwestycja posiada pozwolenie Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze na prowadzenie robót budowlanych na działce ewid.nr 9 obręb 6 w miejscowości Żary zlokalizowanej na terenie urbanistyczno - krajobrazowego miasta Żary wpisanego do rejestru zabytków pod nr 71 i 2170 polegających na budowie trybun sportowych z zadaszeniem przy SP 5 Żary zgodnie z projektem opracowanym przez mgr inż. arch. Pawła Rogacewicza w maju 2024r. - decyzja z dnia 19.06.2024 oraz pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Żarskiego w Żarach - decyzja nr 271/2024 z dnia 09 lipca 2024r.
Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 4 do SWZ na który składają się następujące dokumenty:
- BIOZ,
- Projekt architektoniczno - budowlany,
- Projekt techniczny,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
- Opinia geotechniczna,
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Przedmiar - został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wszystkie stosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobatę techniczną oraz certyfikaty zgodności oraz muszą odpowiadać normom bezpieczeństwa p.poż i bhp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:a) jeżeli wykaże się wiedzą i doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 robotę budowlana polegającą na budowie przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości brutto min. 150 000,00 zł, dla tej roboty w ramach, której wykonano roboty budowlane żelbetonowe z fundamentem wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów np referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego zostały one wykonane
b) dysponują osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
> 1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadająca aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
> 1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie odpowiednie do funkcji jaka zostanie mu powierzona,minimum 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. 2024, poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023, poz. 551). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023, poz. 334) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2023, poz. 551)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączenie dowodów określajacych czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane (np. protokół odbioru m.in. potwierdzający brak usterek, a w przypadku usterek należy przedstawić także dokument potwierdzający ich usuniecie), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego
Dokumenty należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
> dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane - w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej
> cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, którego każdego z nich dotyczą. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonywać również notariusz
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza ofertowego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZb) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale VI SWZ oraz potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale V SWZ- wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SWZ)
c) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 6 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
> zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
> sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą
d) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) skłądane na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ) - należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
e) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy, tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty
4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Podmioty zagraniczne muszą spełniać warunki udziału ujęte w Rozdziale V i składają dokumenty, ze szczególnym uwzględnieniem, aby były one podpisane przez osobę bądź osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy2. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w Dziale IX ustawy Pzp.
3. Datą wykonania przedmiotu umowy jest data zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót (§ 5 ust. 1 Umowy), o ile Zamawiający dokona odbioru przedmiotu umowy na podstawie tego zgłoszenia
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach
- Ochrona osób i mienia oraz obiektu Sądu Rejonowego w Żarach.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, W TYM SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH, SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA PODOPIECZNYCH GOPS ŻARY NA ROK 2025
- Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach
- "Budowa dróg wewnętrznych w m. Sieniawa Żarska"
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu żeńskiego zw. "dużym" stanowiącego własność Skarbu Państwa i znajdującego się w Leśnej Podlaskiej na działce nr 16/21
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu kontenerów wraz z instalacjami wewnętrznymi, ich posadowieniem i montażem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.