Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457130/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy przetworów warzywnych i owocowych oraz warzyw suszonych, grochu i fasoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655468500
1.5.8.) Numer faksu: 655454266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddbe9c35-fb74-42d8-a58d-66678d04cc871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy przetworów warzywnych i owocowych oraz warzyw suszonych, grochu i fasoli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbe9c35-fb74-42d8-a58d-66678d04cc87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236683/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy przetworów warzywnych i owocowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/P.2232.15.2024.SW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawy przetworów warzywnych kiszonychW skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Kapusta kwaszona – 13 000 kg;
2)Ogórki kwaszone – 9 000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 81375,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawy sałatek warzywnychW skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Sałatka warzywna – 250 kg;
2)Sałatka szwedzka – 250 kg;
3)Leczo pieczarkowe – 2 000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 14757,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawy przetworów owocowych i warzywnychW skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Koncentrat pomidorowy – 3 000 kg;
2)Groszek konserwowy – 150 kg;
3)Kukurydza konserwowa – 150 kg;
4)Chrzan tarty – 150 kg;
5)Jabłko prażone – 1500 kg;
6)Sojowy granulat – 700 kg;
7)Sojowa kostka – 700 kg;
8)Sojowa krajanka – 700 kg;
9)Kotlety sojowe – 300 kg;
10)Dżem truskawkowy – 7 500 kg;
11)Powidła śliwkowe – 6 000 kg;
12)Syrop owocowy – 200 kg;
13)Marmolada – 6 000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331470-2 - Kukurydza słodka
15321000-4 - Soki owocowe
15332230-5 - Marmolady
15332290-3 - Dżemy
4.5.5.) Wartość części: 153976,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawy suszonych warzywW skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Włoszczyzna suszona – 1 000 kg;
2)Koper suszony – 30 kg;
3)Marchew suszona – 1000 kg;
4)Buraczki suszone – 200 kg;
5)Pietruszka natka suszona – 80 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.5.5.) Wartość części: 22633,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Dostawy grochu i fasoliW skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Groch łuskany (połówki) – 1 800 kg;
2)Fasola „JAŚ” średni – 10 000 kg;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221210-1 - Fasola
03221220-4 - Groch
4.5.5.) Wartość części: 49623,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50611,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931
7.3.3) Ulica: Łódzka 141
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11812,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11812,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11812,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. "GRACJA" Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11812,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136564,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142080,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136564,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136564,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24140,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24140,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24140,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24140,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45494,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45494,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO, Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45494,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Sportowej i Gen. Grota Roweckiego wraz z kanalizacją deszczową w Rawiczu.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.